Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Silloin oli ainakin pari ruutua.

1 tykkäys

Tästä päivityksestä voisi päätellä, että 3/4 peliä näytetään.

Kiitti!

Edit: Ja vielä tosiaan TPS-HIFK -sarjan ottelut ja Tappara-Ilves -sarjan ottelut. Tuohon kylkeen voivat näyttää vielä toisen peleistä KalPa-Pelicans tai JYP - HPK.

Mukavaa!

1 tykkäys

Onko kukaan menossa tiirailemaan jätkien treenejä tänään? 11.30 näytti alkavan jäät.

Edit : Saako sinne näin playoffeissa mennä? Mistä sisään? Paikallisena ei mtn tietoa ole niin yv:llä voi opastaa :thinking::sunglasses::joy:

Määkään en oo, mutta voit kyllä silti kertoa mulle luottamuksellisesti.

Joku taisi mennä ravinntolan kautta sisään joka aukeaa 10:30? Olikohan @Nevofoget03 ?
Ja @Treppu han kävi eilen hallilla.

1 tykkäys

Kyllä👍

Lehto antoikin hyvät vinkit. Samaa mitä @Treppu… Löi vähän extraa kylkeen ostosten mukaan. Ja samalla keskusteltiin fanituotteista. Pelipaitojen osalta äänemme on kuultu ja niitä ollaan ensikaudeksi saamassa myyntiin

14 tykkäystä

Pistähän ihmeessä tietosi fanituote-ketjuun :slight_smile:

Välitin sulle snäpissä ohjeet mitä Lehto antoi mulle eilen. :grin:

@Karva Jos kertoisin sulle, joutuisin tappamaan sut. :wink:

1 tykkäys

Kuuluukohan tänää hallilla,et jumalat hymyilee meille !?! En oo kuullut aikoihin :slight_smile:

Todennäköisesti huuto kuuluu silloin, kun se pitää paikkansa.

Miks täällä on ranteet auki meininki? Mä ainakin luotan Tapparaan. Piste.

4 tykkäystä

Vanhana Civ 4 -fanina olen ollut aika innoissani, kun olen löytänyt modin Rise of Man: A New Age. Se taasen hämää suuresti, että Civfanaticsin foorumilla asiasta kirjoittaa eniten nimimerkki Zappara, saattaapi olla koko modin kehittäjäkin.

Jostain syystä epäilyttävä yhteensattuma. Joku täältä ko. nimimerkin takana?

Mistäs ihmeestä mää saan sellasen Juti-oluen? Kukas sitä myy? Kalevan Prismassa ei osu silmään…

K-Market Kuninkaankulma puutarhakadun ja kuninkaankadun risteyksessä ainakin myy sitä.

1 tykkäys

K-ryhmään kuuluvista (cittarit ja supermarketit) liikkeistä voi löytää ja eilen ostin yhden juuri Kuninkaankulmasta pelijuomaksi. Lielahden cittarista oli viime sunnuntaina loppu.

1 tykkäys

Tero: Se ei ole K-Market. Se on K-Supermarket

sorry korjaus

E. Ja kauppias on ihan hullu Tapparafani

Onko Dominik Hrachovina hyvä mokke?

Iha paska.

3 tykkäystä

Pahoitin mieleni.