Onko nyt messin omia mutuilua siitä että huomenna lähtee vai kenties jotain oikeaa tietoa?
Henkka on Messin omia poikia ja Henkan pelaajaluonteen tietäen voinen kuvitella että huomenna tulee Tappara lujaa. Ja en yhtään epäile etteikö @Messi olisi jotain tietoa sisäpiirin puolelta.
Jollei Messi ole Messi(as) ja näe tulevaisuuteen, niin todennäköisesti fiilispohjaista mutuilua.
Tunnin-parin paluumatka ei käytännössä hidasta palautumista yhtään. Kropan huolto tietenkin pitää aloittaa heti. Jos paluu on Kuopiosta tai Oulusta, niin sitten eri juttu. Tampereelta on lyhyt matka joka puolelle.
Nukahtamis- sekä uniongelmat ovat niin yksilöllisiä, että ei voi sanoa mitään.
Ja miten osuukin, poika :
“Laita se pokaali laulu”
“ai poika saunoo?”
“ei, vaaan Ny rillataan”
“mitä me rillataan?”
“ilvestä”
No näin määkin aattelin mutta olis ollu kiva kuulla se eli tässä tapauksessa lukea😆
En ymmärrä mihin Ilveksen väsymispuheet oikeen perustuvat. Ennemmin se oli Tappara joka eilen jatkoerässä väsähti ja Ilves vaan paransi peliään. Eikä Lehtonenkaan osoita mitään merkkejä kuolevaisuudesta, jokaiseen maaliin vaaditaan hirveä työ.
Toivoa saa toki mitä vaan, mutta Tappara on nyt ajanut itsensä kohtuulliseen siltaan ja nyt ei ole enää varaa huonoon tuuriin ja huonoihin hetkiin pelin sisällä. Avainpelaajien on noustava esille ja alettava tekemään maaleja.
Vedonlyöntifirmat ovat nostaneet nyt Ilveksen suosikiksi koko sarjaan, mutta aika fifty-fifty on. Ne on myös omat fiilikset, en pysty sanomaan kumpi nyt olisi todennäköisempi jatkoonmenijä.
Joukkueelle voisi näyttää videosulkeisissa Kalpaa vastaan pelattuja runkosarjapelejä. Niissä on nähty toistaiseksi parasta Tapparaa kaudella 2016-17. Se oli mestarijoukkueen näköistä peliä.
Kuuluuko se peli, jossa Kalpa voitti laukaukset about 70-20 ja Tappara voitti 4-3, tuohon settiin mukaan? Jos se oli parasta Tapparaa, niin ei hyvältä vaikuta.
Totta joka sana. Täällä on luvattu, joka pelin jälkeen, että seuraavassa pelissä lähtee, mutta ei ole lähtenyt. Voisiko meidän huonous olla vain sitä, että Ilves on hyvä. Huomenna nähdään, mihin suuntaan sarja kääntyy. Toivottavasti ei taas ala toi ketjulotto.
Ymmärrän hyvin, että fanit koittavat katsella asioita positiiviselta kantilta ja niin pitääkin. Siinä vaan saattaa käydä niin, että värilasit vähän hämärtää näkökykyä. Itse en nähnyt myöskään Tapparan voimakkaita painostusjaksojen johtuneen ilvesläisten väsymisestä juurikin tuon loppupelin hallinnan perusteella.
Eiköhän se ole kaikille viimeistään nyt selvinnyt, että Ilves pelaa hyvin. Ja väsymiseen ei kannata laskea puupennin puolikasta. Mutta meidän oma tekeminen on parantunut sarjan edetessä, siihen voi laskea. Se miksi sarja alkoi ensin katastrofimatsilla ja toisella heikolla pelillä on vähän mysteeri. Pari kuukautta odoteltu oikeita pelejä. Ja kun ne alkaa niin paketti on aivan sekaisin. Mut sitä on saatu nyt kasattua uusiksi. Luottoa löytyy, omat momentumit pitää vain käyttää.
Sekin kuuluu siltä osin, että tehtiin maalit ja kairattiin voitto.
Kumpi vastaus todennäköisempi?
Tottakai omaa tuntumaa siitä, miten hommat on tuolla ja huomenna pelissä?
Itse pidän kanssa Kiveä huippu valmentajana liigaan ja muutenkin hyvänä tyyppinä. Ilveksen tämän hetkinen vire varmasti hänen ja koko valmennustiimin ansiota. Ilvesläiset ovat tosi onnekkaita, että saivat Karrin valmentajaks ja samalla Oulussa ja Hesassa voivat olla kateellisia. Mulle sopii hyvinkin, että tampereella on liigan parhaat valmentajat.
Eniten tässä hatuttaa mennä töihin huomenna. On mullakin ongelmat. Toivottavasti tiistaina ei hatuta yhtään.
Mee ihan huoletta! En minä ainakaan ilveksen kannattajana uskaltas Tapparan faneille päätäni rääpiä tässä raossa. Sarja on täysin kesken ja auki. Ketään ei kiinnosta kelle sarja oli 1-2 jossakin raossa.
Samaa mieltä.
Kukaan ei voi kiistää sitä, että Ilves on jo nyt ylittänyt siihen asetetut odotukset.
Missä tahansa tamperelaisesssa työpaikassa jos mietitään ihan aikuisten oikeasti että kumpi joukkue toisi kaupunkiin Suomen mestaruuden, niin kyllähän Tapparan jatkoonmenoa pitäisi Ilvesfaninkin toivoa tällä perusteella.
Hyvä @Montreal22 ja @Naapuri!! Iso peukku asiallisista kommenteista täällä rakkaan paikallisvastustajan luolassa. Onhan meillä myös noita mahtavia Kärppäfanejakin täällä joukossa. Te annatte hienoa esimerkkiä siitä miten posilla voidaan näinkin tunteita herättävistä asioista kääntää ja vääntää. Mennään eteenpäin ja kun sarja on ohi, pulinat pois. Kävi miten kävi
En minäkään, mutta paljon sitä kuulee… Ei toki kaikilta, mutta aika monelta, varsinkin työpaikalla. Olen nyt kuunnellut aika vahvaa “näkemystä” siitä kuinka Tappara tulee putoamaan ja nuo ihmiset on olleet kiihkossaan valmiita lyömään vetoa asiasta, ja minähän olen lyönyt. Sen verran uskon asiaan, että rahallisen panoksen Tapparan puolesta vedin. Mikäli Tappara voittaa, otan rahat, kättelen ja kehun Ilvestä hyvästä vastuksesta. Mikäli kävisi toisinpäin niin en usko saavani samanlaista käytöstä… Ja tällä en yleistä kaikkia Ilvesläisiä samanlaisiksi, on minulla ihan rehtejäkin kavereita Ilveksen väreissä.