Pronssipeli vastikään siirretty keskiviikolle, koska molemmat sarjat loppuivat jo tänään.
Vielä heti pelin jälkeen oli torstaina.
Itselläkin meinasi mennä ohi, että tätä oli aikaistettu tälle päivälle. Outoa, että niitä veivaillaan näin. Vahingossa huomasin pitkävetolistalla pelin. Ei muuta kuin mitaliputkelle jatkoa, ja mukavempi lähteä saunomaan kauden pölyt pois! Ja joku muisto kaikille pelaajille kaudesta, ja Oton mitaliputkelle myös jatkoa!
Pronssiottelu alkaa klo 18.30
Vastasin etten katso peliä. Oletan että mikään ilmaiskanava ei sitä näytä, kuten ei ole aiempinakanaan vuosina tullut. Ei tarkoita sitä ettenkö peliä jostain (esim täällä) seuraisi.
Olin paikalla Tapparan edellisessä pronssipelissä. Vaikka se pari erää olikin aika höntsäilyä niin loppujen lopuksi mitali on aina mitali. Maistui.
Mulla ihan sama tilanne. Eli joudun vastaamaan ei. Linkkua radiosta ja täältä sit lisää
Jos vertaa edellistä 10 kautta ja tätä kautta, niin kyllä mua lämmittää, että edes päästiin pronssipeliin. Niin sekaisin tuo peli on välillä ollut. Vaikea kausi kaiken kaikkineen. Mitalit kaulassa on kuitenkin mukavempi päättää kausi.
Itsekin olin katsomossa. Toivottavasti joukkue saa luotua tähän taisteluilmeen ja päättää kauden voittoon.
Mä oon aivan samasssa tilanteessa. Linkkiä ratiosta ja peliä jännittäen.
Kuten mainitsit niin on aika yllättävää että ollaan pronssipelissä kaiken sen tauhkan jälkeen mitä joukkue kävi läpi.
Tämä ottelu on erityinen itselleni, koska ennen ifk-Tps sarjaa kaikkialla luki, että IFK voittaa tepsin, marssii finaaliin ja nostaa kannua, joten olisi hienoa näyttää, että ei se nyt ihan noin vaan ne tapahdu.
Mahtaako Krisse olla pelikunnossa vai penkin takana?
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, kuten sanonta kuuluu.
Todennäköisesti kyse oli Kristian Kuuselasta?
Olisihan se kiva nähdä Kuuselakin pelaamassa vielä tällä kaudella, mutta taitaa olla todennäköisempää että hän ei pelaavassa kokoonpanossa ole.
Onko tietoa Anton Lundellin tilanteesta? Kaiken järjen mukaan ei pitäisi pelata tänään (Könönen). Tavallaan harmi, koska olisi luultavasti viimeinen mahdollisuus nähdä tämä superlahjakkuus Liigassa. Toisaalta vaikuttaa joukkueiden voimasuhteisiin merkittävästi.
Ei ole ilmestynyt Liigan sivuille nimen perään huutomerkkiä, kuten Könöselle, joten eiköhän pelaa pronssipelin.
Lundell pelaa joo. Kukaan ei tuohon poikkariin kiinnittänyt huomiota ja vienyt tilannetta eteenpäin. Mediaan pitäisi nämä nostaa esiin, niin että liiga huomaisi.
Kauden viimeinen peli, sehän kannattaa yleensä voittaa. Tappara yllätti kaikki vaikean runkosarjan jälkeen, minut myös. Ompa kivaa kannattaa sellaista joukkuetta jota saa vuosi toisensa jälkeen katsella mitalipeleissä.
Toivottavasti voitetaan, että jää tästäkin vaikeasta kaudesta joku killutin kaulaan, etenkin Heljankolle soisin tästä pelistä voiton! Let´s go Tappara!
Mistäs tälläinen leikkaustieto on kaivettu?
@Gonakalle62 lla voi tietysti olla omat lähteensä, mutta Pekka Aalto väitti näin eilen julkaistussa Lehtinen-podcastissa.
Ja tarkensi vielä, ettei tiedä mahdollisen leikkauksen suuruudesta.
Taas on rulettirulla pyäriny.
Levtchi-Virta-Peltola
Tanus-Rauhala-Bertrand
Smejkal-Malinen-Vanhatalo
Puhakka-Moilanen-Henriksson
Matushkin-Kemiläinen
Moravcik-Kinnunen
Suhonen-Utunen
Blood(?)
Heljanko
Parlettin kausi alkoi ja päättyi loukissa, harmi.