Kokoonpano näyttää nyt siltä, mitä olis voinu koittaa jo pikkusen aiemmin. Toki illan peli taas näyttää sen paremmin ja panokset ei oo samaa luokkaa, kun Lukko peleissä, mutta omaan silmään ehkä paras, mitä saa raavittua kasaan.
Itse olisin kyllä halunnut Domin pelaavan tänään.
Mietin kanssa samaa, mutta toisaalta on hienoa antaa myös Heljangon johdattaa hyvillä otteillaan joukkue kohti pronssia. On sen ansainnut.
Joo kyllä Heljanko on ansainnut päästä pelaamaan mitalista, mutta jos tämä on Domin viimeinen kausi Tapparassa. Olisin halunnut ettei hänen viimeinen peli ole sellainen jossa hän pelasi 2 minuuttia.
Tosiaan sama toivoin, siinäkin tepsi pelissä pelasi 2 minuuttia liikaa ajatellen myöhempiä pelejä. Olisin toivonut inhimillisyyttä jos tosiaan on viimeinen peli meillä.
Mun mielestä tärkeintä, että Hrachovinalle on osoitettu tuki ja pidetty joukkueen mukana koko kausi. Jossain muissa, vähän huonommin johdetuissa, seuroissa laitettu maalivahti pukeen siivouskoppiin. Kyllä se on riittävä kiitos yhteisistä vuosista. Peliaikakin täytyy ansaita. Jos pronssipeli on niin merkityksellinen, kai sinne täytyykin lähteä parhaalla mahdollisella kokoonpanolla, ei se Domi olis päässy välierien vitospelissäkään tolppien väliin.
Ketään ei jätetä yksin.
Hienoa että tätä ideologiaa käytetään ihan oikeasti, eikä ole jäänyt pelkäksi sanan helinäksi.
Pelin päätuomarit ovat…3.Antti Boman ja 12.Jani Luoma-aho
Jos Domi ei olisi kultaveska olisi hänet jo irtisanottu. Domi on pidetty joukkueessa, jotta saadaan sovinnainen päätös. Tappara kuitenkin kunnioittaa mestari-maalivahtia.
Jaaha siel on luettu foorumia ja laitettu Kapteeni käskeen rusettiluistelijoita
Niin, itseäni on tällä kaudella koronasotkujen jälkeen ihmetyttänyt missä se Domi itse asiassa pukee, koska se hänen kulmansa jossa vielä alkukaudesta kopissa istui on ollut Kirvesliven pukkarikamerassa tyhjänä. En ole ukkoa kopista bongannut, olenko vain sokea?
T’ysin samaa mieltä! Kaveri tehnyt paljon joukkueen eteen ja ainakin itse haluaisin vielä kerran nähdä Domin maalilla. En usko, että sekään tahallaan menisi häviämään vaan varmasti haluaa mitalin matkaansa.
En tiedä, oletko sokea. En kuitenkaan usko, että olisi eristetty joukkueesta, koska silloin olettaisin Piiroisen olevan kakkosena.
Kyllä se viime pelissä kulmapaikalla istui ennen ensimmäistä erää Rauhalan vieressä. hanskakäden puolella oli seuraava loossi tyhjänä Parlett? ja sen vieressä Kemiläinen.
Ette kai tosissanne miettineet Domia maaliin tänään? Paras veska pelaa ilman muuta pronssipelin ja siitä ei ole nyt epäilystä kumpi se on.
Nyt Jugi on sitten nostettu ykköseen. Mielestäni tämä muutos olisi pitänyt tehdä jo edelliseen. Ainoa pelaaja rosterissa, jonka uskon tällä hetkellä avaavan Levcthin ja Virran henkisen lukon oivaltavilla syötöillä ja esitöillä.
Samaa mieltä kuin @Luigi että tämähän näyttää paremmalta ja potentiaalisemmalta kokoonpanolta kuin vaikka viimeinen Lukko-peli. Mielenkiintoista.
Veikkaan vähämaalista vääntöä ja meille pronssit lukemin 1-2.
Selkeästi Big Guns saa nyt vastuun hoitaa tulos kotiin. Eli vähät munat on laitettu 1-2 koreihin.
Olihan Domi vaihtoaitiossa, joten ei ole eristetty. Mutta @S.T llä näköjään näköhavainto, joten olen vain sokea.
Mitali ja kauden päättäminen voittoon ja olen varsin tyytyväinen. Hankala kausi, neljän sakissa oleminenkin on hyvä saavutus, mutta jos ja kun nyt olisi mitali otettavissa, niin sehän otetaan.
Joo ja se olis Heljankoa kohtaan aikamoinen keskisormen näyttö mun mielestä tässä tilanteessa…