Playoffs 2021, välierät: Lukko - Tappara

On voinut olla, mutta liian hidas Lukkoa vastaan.

Nyt sitä Kuuselaa kentälle, jos vain kaikki raajat on torsossa kiinni. Ei voi antaa edes puolikuntoisen Kuuselan verran tasoitusta Lukolle.

6 tykkäystä

Tänään olis voitto pitänyt kairata, sillä nyt menee vaikeaksi.

3 tykkäystä

Vähän jo epätoivoista, mutta mikähän on Nättisen tilanne? Onko edes pelikunnossa? Pelitaukoa niin paljon ettei kentälle päästessä paljoa voi odottaa, mutta varmasti toisi saman kuin Vanhatalokin. Plus sen yhden huipputontin itselle tai joukkuekaverille. :grinning:

2 tykkäystä

ja siitä lehdistö, ei mitään erikoista. Tapola kommentoi että yksilötasolla pitää nostaa, kaikki ei ollut tänään peliin vaatimalla tasolla.

1 tykkäys

“…kaikki ei ollut tänään pelin vaatimalla tasolla.” EI SAATERI. MILLOIN JOS EI NYT?

5 tykkäystä

Lukko väisti tänään luodin. Oli selvästi parempi joukkue siihen meidän AV-kavennukseen saakka ja silti Tappara olisi voinut ottaa kiinnityksen ja muuttaa tämän ottelusarjan luonteen.

Nyt on iso vuori kiivettäväksi.

3 tykkäystä

Ei kato viä. 0-2 tilanteessa kiristetään nauhat ja aletaan pelaa.

1 tykkäys

Luulen (en tiedä). Kuuselasta ei nyt taideta apua saada. Nyt on muiden näytettävä.

Tapparalta vahva nousu ja minun mielestäni ei ollut Tapparalta huono peli. Virheet maksoivat tänään vähän liikaa, mutta voitettavissa Lukko on.

20 tykkäystä

Tästähän on helppo parantaa, ja nousu antoi varmasti kaikille uskoa. Meillä parempi moke, kyllä tästä vielä voittoja kairataan…

1 tykkäys

Itse näkisin homman niin, ettei Lukko ollut mitenkään selkeästi parempi. Lukon kaksi ekaa maalia tuli omista virheistä. Peli oli varovaista ja huolimatonta. Sitten päästiin mukaan, jatkoilla meni sitten taas araksi. Tästä hyvät hommat huomiselle ja repullinen rohkeutta, niin hyvä tulee.

23 tykkäystä

Omaan silmään pisti eniten se että tolkuttomasti vedetään blokkiin tai selkeästi ohi maalin, siihen tarvitaan ehkä eniten parannusta.

4 tykkäystä

Mutta ei me ketään paineta bussin alle. Tämä joukkue tekee maksimi suoritustaan olemalla tänä vuonna vähintään neljäs. Kohtuullisen hyvä suoritus päästä jatkoille. Parannettavaakin jäi, joten voittokin on tässä sarjassa täysin otettavissa.

2 tykkäystä

Olen tyytyväinen ja yllättynyt Tapparan ensimmäiseen peliin. Olin aika varma, että ekassa Lukko dominoi näytöstyyliin ja ottaa runsas maalisen voiton. Näin ei tapahtunut joten mielestäni Tappara on hieman edellä aikataulussa. Lukko on laadukas joukkue joka pelaa nopeaa ja laadukasta lätkää. Tappara tietää huomenna mitä sieltä tulee ja odotettavissa aika samanlainen peli mutta tällä kertaa ne pienet marginaalit kääntyy Tapparalle.

13 tykkäystä

Välierissä runkosarjan ylivoimainen ykkönen voittaa jatkoajalla kotonaan joukkueen ilman ykkösketjua. Minkä/kenen tasosta tämä kertoo?

2 tykkäystä

Vähän samoilla mietteillä. Lukko oli arka ja jos olis saatu eka maali olis voinu alkaa enemmänkin lukolla puristaan. Ei vaan sais antaa noita lahjoja yhtään niinkuin se Moran moka 0-1 maaliin. Mitenkään ylitsepääsemätön vastus Lukko ei ole. Ohoh-maaleja lukon maalit.

3 tykkäystä

Vetoja tässä kaivataan maalille. Lehtistä ei oikeastaan ole testattu kunnolla vielä tänä keväänä, eikä tuo tekeminen mitenkään erikoiselta näytä runkosarjan parhaalta veskalta.

4 tykkäystä

Ihmettelen hieman, mihin ihmeeseen se Kalpa sarjassa nähty fyysisyys tänään jäi? Ei oikein taklattu eikä taisteltu yhtään maalin edustalla, sielä täytyy maksaa hintaa ja ottaa mustelmia. Peli oli ekassa erässä aika heikkoa, mutta kokoajan parani. Huomenna uusi sauma ja uusi peli. Eteenpäin!

3 tykkäystä

Tätä ihmettelin itsekin yhtään kunnon taklausta ei tainnu Tapparalta tulla, paitsi Bloodilta summerin jälkeen.

Mistä Matushkin sai kympin pelin päätyttyä?