Selkeä sarja lopulta ja voittajasta ei jäänyt epäselvyyttä. Ilveksessä on edelleen isoja ongelmia taustalla.
Kova oli pommi. Vastoin kaikkia ennustuksia. Kalpan piti saada maks. yksi voitto tästä sarjasta, mutta niin vaan urheilu näytti puolensa.
Onnea Kuopioon jatkoon menosta ja toivottavasti Ilves & fanit saa vähän nöyryyttä jatkoon.
Mun edellinen ennenaikainen viestini taisi hukkua pittiavaruuteen. Mutta joo… On tää Ilveksen kannattaminen yhtä piikkilangan oksentamista. Nyt poistun foorumilta määrittelemättömäksi ajaksi nuolemaan haavojani.
Onnea @Sawosta ja muillekin KalPalaisille välieräpaikasta. Ja tapparalaisille myös mukavaa playoff kevättä.
synnyin 2002. Tässä alkaa miettimään näänkö mä sitä päivää että ilves voittais mestaruuden. Se ei oo nimittäin ihan varmaa että se tällä vuosisadalla sitä tekee, ellei jääkiekko ehdi jo siirtymään johonkin e-urheilumalliin missä hakataan tattia. Sitten ehkä ois ilveksen vuosi.
Hieno osoitus että et osta playoff menestystä rahalla. Hyvä Kalpa!
Hei, tuolla on jokunen kevään -85 jälkeen syntyneitä, joilla saattaa olla sama huoli.
Nipistäkää joku minua. Onko tämä todellista?
Väärässä olin ja karkeasti. Ennustin 4-3-tappiota KalPan maksimiksi, mutta KalPahan hoiti homman lähes puhtaalla pelillä. Tavallaan toki ihan mukava yllätys ottaen huomioon Ilveksen kohtelun Myrrää kohtaa, Pendon karkaamisen maajoukkueeseen, joidenkin Ilves-fanien keulimisen ja tämän kauden karmean kilpavarustelun.
Onneksi olkoon, KalPa!
Edit: @Mape23 sulleko lupasin sen kaljan vai kenelle? Katsellaan joskus, kun olen Tampereen suunnalla (sikäli kun siellä asut).
Ihan todellista,ja täysin ansaittua onnittelut ja tsemppiä jatkoon
Että sellainen sarja sitten. Herrasmieslakaisu. En odottanut Kalpan olevan noin suvereeni. Jos Tappara oman sarjansa klaaraa niin todella vaikea vastus olisi edessä.
Kalpa pelannut sellaiset 40 minuuttia alivoimaa ja 100% tehokkuudella. Sellainen tilastoknoppi tähän väliin.
Olihan tämä pommi!! Ilves oli ihan munaton ja Pendo oli joku divarivalkku jota ei kiinnostanut homma mitenkään, jotenkin laiskanpulskeaa tekemistä ja reagointia pelin sisällä. No toisaalta tämä oli nähtävissä jo runkosarjan lopulla,että ei hyvä tuu. On vuosi -85 ja niin edelleen…!!!
Ennen kauden alkua pidin tätä kautta isona mahdollisuutena Ilvekselle vihdoin mennä finaaliin. Ja koko kauden ajan pelitapa oli kunnossa ja tulosta tuli. Ja vielä 0-2 tilanteessakin uskoin vahvasti että Ipa kääntää sarjan. Mutta onnistuivat kyllä tekemään melkoisen mahalaskun ottamatta mitään KalPalta pois. Ansaitsivat täysin voittonsa.
Jälkikäteen tietysti helppo sanoa mutta tää Pendon palkkaus ja Myrrän potkut ei nyt kauhean hyvältä näytä. Siirtorajalla tankataan Nikua rosteriin jne, Pendo höpisee jostain Toronto paineista jne. En tiedä mennäänkö organisaatiossa vieläkin liikaa asioiden edelle ja homma lähtee keulimaan ennen aikojaan.
Jouko Myrrän sanoin ”urheilussa saa sitä, mitä tilaa”
Joukolla saattaa pieni hymy olla kasvoilla mutta jälkiviisaana varmaan Joukolla olisi saanut vähintään saman lopputuloksen.
Ripa oli varmaan lukenut kuuluisia sanontoja osastolla oheisen ja päätti vaihtaa valkkua kesken kauden.
”Hulluutta on se, että tekee samat asiat uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia”
Kovan luokan NHL toimittaja huomasi Pennasen rapakon takana, torille
2-4 tai 3-4 KalPalle oli oma veikkaus etukäteen, mutta selkeästi olin osa suurta enemmistöä, jotka aliarvioivat joukkueen.
Mielellään sitä näkisi, miten Grönborgin lätkä suhteutuisi tuohon KalPan peliin. Voisi olla erittäin viihdyttäviä pelejä.
Samat sinne. Hieno seura teillä ja perinteet, teidän aika tulee kyllä vielä!
”Nyt saa ■■■■■ naattia, naattia!”
Ei ripaustakaan sympatiaa näille ylimielisille mulkeroille.
Kale on kova, finaalit kutsuu
En tiedä oliko ne puheet pelkkiä höpinöitä. Kyllä nuo alkaa olemaan aikalailla yksyhteen Ilves ja Toronto.
Varmasti siis organisaation sisällä on järjettömän isot paineet se kannu voittaa. Lähinnä Pennasen avautuminen niistä mediaan kummastutti
Maailman tärkein turha asia tämä jääkiekko, niin kuin joku viisas mies on joskus lausunut.
Onnittelut Kalpalle, ansaitusti jatkoon tästä. Ilvekselle myös suuri kiitos tästä kaudesta. Jos jotain positiivista niin Pendosta pääsee ainakin Ilves eroon ensikaudella. Majukiekkofanit taas eivät