Edit: veikkaus suljetaan heti, kun runkosarja on loppu eli onko se nyt ensi viikon lauantaina sitten? 8 päivää aikaa veikata. Minä en tarjoa oikeista vastauksista sitten palkintoja
Olisi muuten IFK:lta melkoinen hauiksennäyttö saavuttaa edes tuo ennustamasi pronssimitali umpisurkean alkukauden ja kyseenalaisen maalivahtitilanteen jälkeen.
Tappara on itse itsensä pahin vastustaja. Jos Tappara pelaa sillä tasolla mihin se pystyy,eikä lähde muiden höntyilyyn mukaan,niin torilla tavataan. Tappara pelaa 15 pudotuspeliä,enempää ei tarvita tänä keväänä.
Saattaa tosiaan tulla paikallis sarja vielä vastaan, hieno juttu. On meidän porukka kyllä niin kova, että mestaruus tulee. Jos joku meidät neljä kertaa kepittää, niin on palkintonsa ansainnut.
Kyllä jos katsoo miten IFK on viime ajat pelannut ja jos Taponen on kunnossa, niin varmasti tulevat kovaa ja edenkin Langhammeria kohtaan on painetta. IFK kun saa pelattua Ilvekseltä Haapala-Kontiola-Räty kolmikon pois, niin sen jälkeen on jo hiljaisempaa. IFK on todella yllätys valmis kun ovat saaneet peliään kuntoon, tätä tukee pelkästään jo tuo miten kuntopuntarissa ovat pärjänneet 5-10-15 pelin ja sitä pidemmällä otannalla.
En ole varsinaisesti eri mieltä, mutta sen, mitä minä olen ehtinyt Ilvestä seurailla niin Ilves pystyy nyt Pennasen alaisuudessa pelaamaan todella isolla maltilla pienimaalisia pelejä. Puolustus on vähän kärsinyt kauden aikana, mutta kokonaisuutena Ilves puolustaa jokaisella kentällään todella hyvin ja maali on vaikea saada sinne. Langhamer vielä viimeisenä lukkona. IFK:n peli on avoimempaa, joten näin suoraan en uskaltaisi antaa heille Ilvestä vastaan marginaalia voittoon.