Playoffs 2025, puolivälierät: Ilves - Tappara

Näyttäis olevan tyhjiä paikkoja eritoten vierasjoukkueen kannattajapäädyssä.

2 tykkäystä

Jännä nähdä tänään, että miten hyvin ilves onnistuu hyväksikäyttämään meidän pakkien pinchausta viivasta. Esim Bluesin 2-1 maali maanantaina tuli taas siitä, että pakki lähti kiekolle viivasta, Savinainen ei kerennyt paikkaamaan ja Virtanen karkasi läpi. Tuo on riskaapelia peliä, mutta myös heikkous meille.

2 tykkäystä

Hehheh :smiley:

Näitä itsekin pelkään eniten

1 tykkäys

Oho nyt teki mieli tepposet :smiley: noh, antaa olla. Blues on paljon coolimpi kuin Kiekko-Espoo :stuck_out_tongue:

8 tykkäystä

Sarja ei saa perjantain jälkeen olla Ilvekselle 2-0 jos halutaan elätellä edes pieniä toiveita jatkoonpääsystä. Realisti minä kuitenkin sanoo, että kaksikin voittoa tässä sarjassa olisi Tapparan tämän kauden ”mestaruus”.

1 tykkäys

Ainakin Arolle. Yksi paikallinen lisää jossa toisella on katkonpaikka. Eli varmaankin olisi halli ainakin lähes täynnä näilläkin hinnoilla.

1 tykkäys

Jos erikoistilanteet saadaan kuntoon ja pysytään itse poissa boksista, niin kyllä meillä on mahdollisuudet haastaa suuri ennakkosuosikki tässä sarjassa.

Runkosarja opetti kuitenkin sen, että johtoasemaan Ilvestä ei saisi päästää. Sen jälkeen se pelaa rautakorpelaista keskialueen tiivistä sumppua vaikka loput 59 minuuttia ja iskee vastaan. Espoon “kesti” päästää parinkin maalin karkumatkalle, mutta ilves loikkii kyllä herkästi karkuun.

Systeemikiekko kohtaa tässä sarjassa kaaoksen, mutta kaikki paineet ovat Ilveksellä. Ipalla ei juuri heikkouksia ole. Puolustuspelaaminen on todella tiivistä ja käsiä löytyy pelata tassusta tassuun.

2 tykkäystä

Tänään se vihdoin alkaa, onneksi odottavan aika ei ollut tällä kertaa pitkä. Päästään päivän huilin jälkeen takaisin kaukaloon, lasken sen eduksi ainakin sarjan alkuun.

Muuten ajatukset ja odotukset ovat ympäri pyöreitä, sieltä voi tulla mitä tahansa. Parempi mennä paikan päälle katsomaan. On muuten toinen kerta Ipan kotipelissä, edellisen kerran olin jossain karsinta pelissä🤫

Toivotaan hyvää sarjaa, sekä vähintään yhtä eeppistä kuin edellisestä vastaavasta. Se oli horroria koko rahalla. Parempi voittakoon :fire:

Se on Ilves. Muistutan niin kauan, että opit taas kirjoittamaan Ilveksen oikein.

5 tykkäystä

Game 2 Mertaranta & Kivi
No nyt on varsinainen DreamTeam kasattu yhteen :poop: :face_with_symbols_on_mouth:
Taas menee seuranta mutella satavarmasti !!

11 tykkäystä

Onneksi Tapparan kotipeli, niin ainakin itse olen hallissa. Tuolla pitäisi itse asiassa mainostaa lippuja; hinta on kova, mutta vältät tämän kaksikon!

10 tykkäystä

Vois kertoa tänne myös jos oivaltavat mitä pelikirjaa tässä käytetään.

Vihollisen seuraavaa liikettä ei voi tietää jos se ei edes itse sitä tiedä :smiling_face_with_sunglasses:

Ostappa lippu peliin, niin ei tarvi Mertarantaa kuunnella.

1 tykkäys

Ja sitä edelliset 8-kautta Tappara voitti jokaisen pelin..osassa Ilves sai pisteen :cold_face:

Öö, ei se kyl niin oo. Luulis ipan miehen tietävän :thinking:

En ole intistä pääsyn jälkeen ( v.-79 ) käynyt enää hallissa vaikka julmetun kova Tappara-kannattaja olenkin :innocent:

No mikä siinä muuttuu? Viiri ilmestyy jossain kohtaa hallin kattoon? Mitä se omassa elämässä vaikuttaa? :sweat_smile: No voi ostaa lippalakin se tietysti. :grin:

Todella rauhallisin mielin tähän sarjaan. Vähän semmoinen fiilis, että jos me hävitään niin hävitään “vain” sarja ja Ilveksen kohdalla hävittäisiin paaljon enemmän

1 tykkäys

Puallitranen santtu 7,5% tuhottu ja nyt saunaan. Varovaisen odottavaisin mielin iltaan. Joka tapauksessa media täyttyy jostain spekulaatioista jo yhden matsin jälkeen, käy miten käy. Lindberg kannattelee heikot hetket ja tuomarit ei pasko housuun, siinä toiveita.

Oman suosikkijoukkueen mestaruus vaikuttaa kannattajan olemuksessa ihan joka ikinen päivä :blush:

2 tykkäystä