Alkaa olemaan jo aika läpinäkyvää..Niemelä pelaa ”bigboyhockey” Grönborg itkee tuomareista. ![]()
![]()
Ei ole helppoa tehdä pisteitä tuola 5vs5 pelissä Hpk koittaa tietenkin rikkomalla nollata meidän tähdet pitäisi saada vaan jäähyjä hankittua ja sitä kautta jokaisesta ylivoimasta kiekko maaliin sitä kautta pisteitä tulee näissä peleissä.
Montako kertaa Sanoma aikoo julkaista/kirjoittaa uudelleen tän saman jutun?
En koe tilannetta dramaattisena, toki Tapparan pitää parantaa.
- Tuomarilinja on mikä on ja se on salliva estopelille. Tuo ei tietenkään ole yllätys, mutta painikiekkoon pitää vain sopeutua. Tappara ei toistaseksi ole ollut ns. fyysisyyden ytimessä, vaan taklauksia pitää pleijareissa vaan ottaa vastaan.
- Joka kausi pitää oppia voittamaan. Pleijareissa toimii vähän eri metkut, eikä tämä joukkue ole yhdessä voittanut mitään. Mitä nopeammin kaikki ovat taisteluvaateen kanssa samalla sivulla, sen parempi.
- Tappara on ollut hieman huolimaton ja HPK ottaa sen, mitä annetaan.
- Mitään ei ole vielä ratkennut ja kyllä HPK:llekin osuu huonoja/ huonompia pelejä.
- Tottakai media kirjoittaa, koska tarinat altavastaajista myy aina ja kansa niitä rakastaa.
- Kaukana tuloksesta emme ole, mutta pienet nyanssit rajoittaa meitä tällä hetkellä parhaasta mahdollisesta tuloksesta.
Odottavat että kakkaputki räjähtää koivistonkylässä
Jos klikkaukset riittää niin kerran päivässä. Katsokaa Grönborg “itkee”
Manner vain antoi ensimmäisen pelin jälkeen palautetta. Tommi ja Raipe huutaa pääpunaisena ilman seuraamuksia.
Muutoin olen täysin samaa mieltä, mutta sanottakoon tähän tarkennuksena, että eihän HPK ole juurikaan taklannut, vaan ainoastaan huitonut, ronkkinut ja roikkunut. Se on tietenkin selvää, että tähänkin on vain yritettävä sopeutua, koska tuomarilinja tuskin tulee muuttumaan.
Ihmettelin jo ennen sarjaa puheita 4-0 ylikävelystä ja siitä että Tapparan pitää alkaa hämmentämään ja kuumentamaan Wrightia. Kahden pelin perusteella sama mindset on valitettavasti tainnut olla myös kopissa.
Nyt ”We don’t care” asenne päälle niin pelaajille kuin valmennukselle ja annetaan tekojen puhua puolestaan. Tappara ei ole dynastian aikana yhtään mestaruutta tai pudotuspelisarjaa voittanut itkemällä milloin tuomareista tai vastustajan pellehyppääjistä eikä näin tule tänä keväänäkään tapahtumaan. Keskittyminen pitää saada nyt itse peliin ja lopettaa Kerhon touhuihin mukaan lähteminen - käännetään toinen poski ja mennään eteenpäin.
Torstaille odotan kasvojen pesua ja statement-henkistä tekemistä. Eihän tän helppoa kuulu ollakaan ja luulemalla ei pelejä voiteta. Toistaiseksi sarjan paras maalivahti on ollut Saarinen ja paras ketju Päivärinnan vitja - tähän lähdetään nyt ensimmäisenä hakemaan muutos.
Torstaille on liput hommattu. En malta odottaa mitä sieltä tulee.
En halua tulla haastamaan riitaa, mutta miten te tapparafanit voitte vuodesta toiseen aina syyttää tuomareita kaikista häviöistä? Joo tässä sarjassa tuomaritoiminta on ollut molemminpäin aivan paskaa ja täysin linjatonta. Mutta toisaalta pääasiassa tasapuolisesti loppujen lopuksi vedetty, kun ekassa pelissä ei ollenkaan Tapparalle bokseja ja toisessa Kerholle ei ollenkaan.
Joskus voisi yksinkertaisesti myöntää häviön ja vastustajan paremmuuden. Lisäksi tuo Grönborg on oksettava, kun tuolla lailla raivoaa sekä varsinkin nuo filmausmerkit juuri loukkaantuneelle pelaajalle. Jos vastustajan pelaa on loukkaantunut niin et sä helvetti rupea näyttelemään mitään filmausmerkkejä aivan sama, vaikka syy olikin lähinnä Wrightin, mutta pahimmissa tapauksessa noista tilanteista tulee halvaantuminen. Eikä edes ollut ensimmäinen kerta, kun Grönborg tuolla tavalla näyttelee.
Meitä Tapparafaneja taitaa olla täällä aika iso joukko. Mielestäni suurin osa ei näin menettele, mutta muutama aktiivisesti viestittelevä kylläkin. Aika monta kevättä olen Jatkoajassa lueskellut päinvastaisia kommenteja, eli sellaisia, missä katkerat häviäjät keväisin väittävät tuomareiden suosivan Tapparaa. Itse asiassa joka ikinen kevät, kun Tappara on pärjännyt.
Juu lähden tästä muualle, mutta tosiaan en tullut tänne mitään riitaa haastamaan vaan pelkästään sanomaan oman mielipiteeni, joka taitaa olla sinun mielestäsi väärin. En minä tässä mitään kettuile kennellekään usko pois. Mutta ei kait tässä, mennään kohti seuraavaa peliä ja hieno sarja tämä on. Parempi voittakoon!
Olen tästä osittain eri mieltä, sillä vastataklauksetkin ovat taklauksia ja niissä HPK on ollut kamppailuvalmiimpi. Mutta toki muutaman kerran kiekon kanssa meidän soturiosastokin on hätäillyt turhaan, odottaen HPK:n pommia jota ei koskaan tule, ainostaan menetetty kiekko. Eli ymmärrän havaintosi, vaikka itse kyllä havaitsin mm. Rauhalan katollaan pelin alussa pelivälineen kuljetuksen yhteydessä, joten olen ollut havaitsevinani ihan sitä perinteistäkin kovuutta.
Wright on itse ajanut itsensä siihen asemaan, että hänen tekojaan epäillään vilpilliseksi. Mies filmaa niin paljon, että ei enää tiedä milloin sattui oikeasti.
Eilen Tappara ei todellakaan hävinnyt tuomareihin. Tappara ei ollut (vielä) pudotuspelien vaatimalla tasolla. Torstaina se on.
Tervetuloa keskustelemaan. Ainakin Jatkoajassa tykkäsit viestistäni, jossa hyvin pitkälti onnittelin HPK:ta ja myönsin teidän (?) olleen kakkospelissä parempia. Se on mielestäni fiksua.
On silti hyvä muistaa, että tämä on Tapparan foorumi. Täällä on ensinnäkin lähinnä Tappara-faneja ja toisekseen paljon porukkaa, joilla on hyvin erilaisia näkemyksiä. Ei ehkä kannata ottaa kaikkein kärkkäimpiä niistä ja lähteä sotimaan niitä vastaan, koska se ei kanna kauaksi. Monet täällä olevat vieraskirjoittajat ovat kasvattaneet paksun nahkan, koska se tulee tarpeeseen, mutta kun meidän kanssa täällä viettää tarpeeksi aikaa, se voi olla ihan kivaakin.
Meidän päävalmentajan kutsuminen oksettavaksi on varmaan lähtökohtaisesti huono idea.
Ei kai Wrightille vaan käynyt se pahin siis, halvaantuminen?
Pahoittelut kaikille! Tarkoitukseni ei tosiaan ole mitenkään ärsyttää ketään tai muuta, mutta tunteet tosiaan ottavat itselläni aika helposti välillä vallan. Etenkin, kun Kerho kerrankin menestyy runkosarjaa pidemmälle ja on vieläpä hyvin pelannut pudotuspeleissä.
Mutta joo tosiaan ymmärrän täysin, että tämä on tarkoitettu lähinnä vain Tapparan faneille, joten pysyttelen jatkossa poissa täältä niin en aiheuta mitään pahaa ![]()
Grönborg ja muu valmennus hoitaa hommansa kiitettävästi. Pientä hämmennystä, herättelyä, paineen nostoa, ihan paikallaan olevaa kritiikkiä. Kuuluu asiaan. Toiset putoavat jo tässä vaiheessa kyydistä.
So what? Antaa palaa vaan.