Sulla ilmeisesti talo lämpiää dieselillä ja kaikki kodinkoneetkin toimii samalla aineella. Vai onko lompakossa vaan ylimääräistä painetta.
Mistä niin ymmärsit et talo dieselillä se vaan on niin et sähkö on halvempaa kuin polttoaineet nii sillä mää vaan… nii ja talo lämpiää sähköllä ja puilla sopivassa suhteessa
Polttoainehinnat alkaa kohta oleen niinku ennenvanhaan, ajaminen alkaa taas oleen huokeeta mikä on vaan hyvä asia ku kilsoja kertyy ihan kohtuullinen määrä
Diesel 1,789 Turussa tänään.
Ei se paljon enempää Tampereellakaan ollut.
Teboil taisi olla halvin mikä osui silmiin ohi ajellessa, mutta sieltähän ei tankata ihan periaatteenn vuoksi.
On ne hinnat alas tulleet, kun eilen Hervannan Wanhalla Bensikselläkin oli 95E 1.678 €. Eipä tuommoisia lukemia ole Suomessa vähään aikaan ollut tapana nähdä. Piti ohiajaessa katsoa toisenkin kerran.
Hervannan wanha bensis eilen diesel 1.76, tankki täyteen ja menoks.
Nyt Turtolan Nesteellä 1.682 . Eikä vissiin edes ole se viikon halvin päivä! Bensat 1.639 ja 1.729.
Toissapäivänä poikkesin Hervannan Wanhalla Bensiksellä kun sinne on yleensä paljon vähemmän jonoa kuin Turtolan Nesteelle (hintaero vajaa sentti per litra) ja molemmista saa K-Plussaa, hinta oli 1.649e /l 95 okt.
Ei ole saanut k-plussaa polttoaineista enään pitkään aikaan mistään. 31.5.2021 alkaen ei ole saanut plussa pisteitä.
Höh, kyllä siellä lukee tarrassa. Turhaanko olen vekslannut kahta korttia
Edit: Otan kuvan kun seuraavan kerran tankkaan ja mussutan Nesteelle ja K-Plussalle ja vaadin päitä vadille
Toi K-Plussa on kyllä mennyt minulta sikäli ohi, etten ole aikoihin noukkinut sitä mukaan esim. WB:ltä. Oma moka vai onko edes ollut tarjolla.
Mä oletan etten ole plussaa sieltä saanut kts @montonen postaus yllä. Yritän kovasti muistella mitä siinä tarrassa lukee mutta enpä muista joten pitää napata kuva ja todistaa kuinka väärin ja huonosti olen tarran tekstin lukenut tai sitten on
.
Googleta k- plussa ja polttoaine:wink:
Et sää ehkä ole tehnyt turhaa työtä?
Käyttämällä Plussa-korttia tankkauksen ja autopesun yhteydessä kaikilla Neste-, Neste K- ja Neste Express -asemilla kerrytät rahanarvoisia, henkilökohtaisia OmaPlussa-etuja.* Katso lähin asemasi, joissa voit kerryttää Plussa-etuja.
Livenä seurattuna bensojen hinnat vaan Turtolassa putoo: Nyt 1.634 ja 1.724 .
Pesujonoa muuten on!
Diesel jäpittää paikallaan.
Huono päivä pesettää tänään autoa mutta dieseliä mahtuisi tankkiin.
Mikähän on päivän hinta dieselille?
Diesel oli tuo 1.682 Turtolassa. WB:llä varman sen sentin tyyriimpää.
No, nyt ne harjat jo hivelee. Sai odottaa, mutta on tämä sen väärti!!
Miehitetyllä nesteasemalla kekkosentiellä 1. 68 ja siittä 5 snt pois ku maksat nesteäpillä=1.63 dieselhinta.
Ei ole Nesteen äppejä eikä ollut nyt asiaa tuohon suuntaankaan.
Tankkasin kauppareissulla ABC:lla ja se hinta riitti mulle.
1,72€/l maksoin dieselistä.