Popeda jatkaa, Olli Herman on uusi solisti

4100€ oli Paulin encore-pelipaidan lopullinen hinta.

7 tykkäystä

Taatto Taivahinen Patelle!!

3 tykkäystä

Costello Hautamäki vahvisti tänään, että
Popedan taru jatkuu ja uusi laulaja julkistetaan 1. tammikuuta 2024.

Uutinen tullaan julkistamaan heti Tasavallan Presidentin uudenvuodenpuheen jälkeen – eli pian puolen päivän jälkeen.

1 tykkäys

Eiköhän se Aaltosen Jussi hyppää Mustajärven Paulin saappaisiin?:thinking:

6 tykkäystä

Oma veikkaus on Jenni Mustajärvi

Huomenna ilmoittavat uuden solistin, presidentin uudenvuoden puheen jälkeen. Joko on varmaa tietoa kuka se on?

No, tuskin on sattumaa, että ilmoitus tulee juuri presidentin uudenvuoden puheen jälkeen. Saulilla myös nykyinen soppari juuri loppumassa.

16 tykkäystä

Tässä Costellon kommentti:
Ja hän on erilainen kuin Pate Mustajärvi. Koska ei me voitu lähteä siitä, että otettaisiin joku Pate-klooni. Mustajärvi on kuitenkin paras siinä Popeda-tyylin laulamisessa.”

Mielipiteitä uusi laulaja tulee varmasti herättämään, Hautamäki arvelee.

Mä tätä koitin hiukan udella huonolla menestyksellä.
Siihen malliin Costi on asiasta vihjaillut että mun veikkaus tais mennä pieleen ja on vedetty ässä hihasta?

2 tykkäystä

Näytti olevan Costello aamusella Oulussa matkalla Lappiin. Liekö etänä osallistuu julkistamiseen mikäli aiheesta streamia pukkaa.

Villi veikkaus uudeksi solistiksi: Anni Lötjönen.

1 tykkäys

Itse veikkaan Jarkko Aholaa tai Viljo Rantasta. Teräsbetoni tausta molemmilla.

Aaltonen tai Jenni :orange_heart:

Tuskin kumpikaan noista. Costellon mukaan parit treenit tekivät uuden artistin kanssa ennen kuin päättivät. Noiden kummankaan kanssa tuskin olisi tarvinnut erikseen treenata että olisi tiennyt että toimiiko vai ei. Lisäksi Aaltonen liian samanlainen Paten kanssa. Eikä aiheuttaisi mitään parran pärinää mitä Costello povaa. Nainen taas ei oikein mun mielestä sovi artistiksi. Tai sit monen biisin sanotuksia muutetaan.

Mä veikkaan Petra Gargano,Herra Ylppö, Valtteri Aaltonen,joku näist!!!

Toivottavasti ei ainakaan Ahola. Ne hänen hirveet falsettimaneeritavaramerkkinsä ei kyl sopis Popedan biiseihin. Ja olisko samalla aaltopituudella muiden kanssa.

5 tykkäystä

Kyseessä siis joku tamperelainen. Ketä jää vaihtoehdoista jäljelle ja ketä ei ole vielä sanottu. Tuskin nyt Mikko Alatalo ainakaan :smiley:

1 tykkäys

Tuo Ahola vaan sopisi juuri noiden Costellon kommenttien kautta. Eli jakaisi mielipiteitä. Ja jossain toisessa haastiksessa Costello sanoi jotenkin niin että pitää riittä keuhkoja laulaa Popedan biisit kovaa. Toki saattoi viitata tisseihin ja silloin noi mun veikkaukset ei osuisi.

Juri Lindemania ei kai ole vielä mainittu?
Myöskään Amerikan Juki eli Jay Lewis ei kai ole ollut nimenä esillä?

Toivottavasti ei.

5 tykkäystä

No toivottavassti ei. Tuskin osaa muuta kuin vii aar te kinksin.

1 tykkäys