Popeda lopettaa nykymuodossaan tänään illemmalla. Costello lupaa yllätysbiisiä settiin. Mikä se on?
- Kymmenen Uutiset
- Joku muu. Mikä?
Popeda lopettaa nykymuodossaan tänään illemmalla. Costello lupaa yllätysbiisiä settiin. Mikä se on?
Joku muu.
Da Da ja/tai Kuulat sekaisin???
Oodi Tom Robinsonille on settilistalla
Tää oli jossain haastiksessa mainittu
Patesta juttua TV2 Nyt!
Taivaskin itkee kun Popeda lopettaa!!
Kannattaa muuten virittää radio 957:n taajuus jos haluaa kuunnella Popedaa. Nonstop top 100 lähetys käynnissä.
Oli eilen todella timmi veto Patelta ja Popedalta. Kaksi ja puoli tuntia sitä itseään, eli ikonista manserokkia ilman mitään ylimääräistä tilpehööriä. Asianmukaista haikeutta oli ilmassa, mutta liikaa ei lopettamista murehdittu vaan painettiin täysillä eteenpäin keikan loppuun saakka. Niin sen piti tietysti mennäkin.
Niin keski-ikään kuin itsekin olen ehtinyt ja Popedani mankasta kuunnellut, tämä oli ensimmäinen Popeda livekeikka ittelle. Näin pienellä otannalla sanoisin, että kannatti nähdä ja kokea.
Ittee vähä harmitti ettei tullut mentyä popedan keikalle, mut kuulu soitto ja Mustajärven laulu ihan selkeesti Ratinasta tähän meille kotio Raholaan ja samoin eriväristen valojen välkkyminen näky hienosti tummaa taivasta vasten.
Hieno ilta Ratinassa. Todella toivon, että tämä oli tässä - vaikea nähdä ketään toista Popedan laulajana samalla kun Pate on soolouralla. Costello Hautamäki plays Popeda on ok.
Niin Patemainen vastaus,kun kysytään,miksi halusit pois Popedasta?
Että en jäisi siihen jauhamaan. Mieluummin kävelen itse lavalta ennen kuin joku taluttaa. On niin paljon surullisenkuuluisia esimerkkejä siitä, että jää tuonne rimpuilemaan ja yhtäkkiä huomaa, että on jossain pitserian nurkassa vetämässä 50 ihmiselle. Mutta eihän elämä ja eläminen tähän lopu.
Tilaajille lisää!!!
Ketjun otsikon vois muuttaa “Pate lopettaa Popedassa”.
Iltalehden huhu vie Aaltosta Popedan laulajaksi. No perinteisesti Aaltonen ei tiedä asiasta tuon taivaallista Mutta terveisiä laittaa
Mä en kyllä tällaista pysty tässä kohtaa vahvistamaan, muusikko sanoo.
–Voin sanoa myös terveiset, että olen planeetan ainoa, joka on siinä hommassa ollut ja seuraavalle voin sanoa, että huhhuh. Rohkeutta peliin! Aaltonen päättää salamyhkäisesti.
Mun mielestä ainoa oikea vaihtoehto Mustajärven Paulin tilalle.
Joo, ei kai koko Popeda ole mihinkään menossa. Pate jättää Popedan, mutta Popeda ei taatusti lähde Patesta.
Nyt manimänit kättä taskuun ja rahaa hyväntekeväisyyteen.
Miltä tuntuisi vetää päälle Pate Mustajärven kesän 2023 encore-paita ja
tehdä samalla hyvää? Se on nyt mahdollista, sillä Pate on luovuttanut
viimeksi Ratina Stadionilla 2.9. päällään pitämänsä pelipaidan
hyväntekeväisyyshuutokauppaan, jonka tuotto lahjoitetaan
lyhentämättömänä SOS-Lapsikylälle ja Tappara tukisäätiölle.
Hyvään hintaan näyttää kohonneen jo kun 3100€
Komee potti siis tulossa hyvään tarkoitukseen
Patea aamulehden sivuilta!