Tehdääs oma ketju tälle:
Nostellaan tämä ketju ylös jos täältä löytyisi vielä siniselle kilpailijoita arvontaan tulee pirun tylsä jos kukaan muu ei osallistu
Osallistutaan. Isälle ja pikkuveljelle(itselle jos ei pääse)liput peliin!
Osallistun. Lipulla veisin isäni katsomaan peliä kiitoksena siitä, että hän on ollut lukemattomia tunteja apuna rakennusprojektissa. Toisella lipulla poika tulisi mukaan.
Jonkun kolmesta pojastani voisin matsiin.
Veisin liput Hope ry joulukuusen lahjakeräykseen.
Poika alle 10v pyysi Tapparan peliin lippua joululahjaksi.
Osallistun. Ottaisin matsiin mukaan paremman puoliskon, jonka saanut tässä reilun kahden vuoden aikana mukaan Tapparan touhuihin.
Ykkönen about sama kuin mun selitys.
Mä näen kuitenkin että nämä liput menevät Emma Laksolalle hyväntekeväisyteen koska se on kuitenkin paras kohde.
10-v poika, kova Tappara-fani, lähtisi mukaan. Sen verran kaukana asutaan, että pelejä ei usein päästä paikan päälle katsomaan. Joululomalla ehkä ehtisi?
Yrittäkää nyt parempaa koska mä näen olevani selkeästi ykkösenä Emma Laksolan hyväntekeväisyyskohteen kanssa.
Pyytäisin siskonpoikani kylään ja veisin katsomaan peliä
Mä näkisin että kaksi lippua Emma Laksolan valitsemaan kohteeseen on kovempi.
Mä haluan että jotkut ihmiset joilla ei oikeasti ole rahaa ostaa lippuja pääsevät areenalle!
Kannatan, nyt on joulu ja näin!
Jätkät päättää toki tän itse, mutta aika kovat perusteet pitää olla olla että lyövät mut.
Minä myös. Jos @BlueOval onnistuu nuo kaksi voittamaan, hankin hänelle kaksi voucheria kaupan päälle, toimitettavaksi samaan osoitteeseen.
Tämä on sitä hyvän asian eteen heittäytymistä mitä minä arvostan.
Mun mielestä tää homma oli tässä. Ping @Treppu @Riekkis
Nyt on sen verta vahvaa paineistusta, että hankin 13.1.2024 pelattavaan matsiin yhden junnulipun, jonka olen valmis lahjoittamaan eteenpäin.
Tää ei riitä koska saat mun kausarin lainaan kun vaat kerrot koska on tarve…
Turhahan tänne on kenenkään näköjään tarinaa kertoa. Suoraan hyvään tarkoitukseen vain! Itse ainakin tykkään, vaikka hankala vuosi ollut itselläkin, mutta monella muulla varmasti vielä vaikeampaa.