Koska Tappara.co on isokokoinen yhteisö, jonka kanssa olen jo pidemmän aikaa viettänyt yhteistä laatuaikaa, haluaisin tehdä tässä yhteisössä teidän kanssanne pienen harjoituksen. Kysymys ei ole siis mistään virallisesta, mutta olen omassa elämässäni huomannut, kuinka tärkeää on välillä asioiden mennessä aivan pieleen, yrittää löytää siitä jotain positiivista.
Jääkiekossahan häviäminen on oikeastaan kaikista vaikein hetki faneille ja tälläkin foorumilla otteluseurannasta yleensä irtoaa myös minulta, mutta myös monelta muulta, aika paljon negatiivista häviön jälkeen. Peli on kuitenkin aina paljon enemmän kuin tulos ja hävityn pelin jälkeen herkästi kaivaa pelistä myös kaiken sen negatiivisen esille. Se kuuluu tähän leikkiin, mutta haluaisin haastaa itseni ja koko yhteisön tässä ketjussa kokeilemaan, pystymmekö muuttamaan pelin jälkianalysoinnin tunnetilaa päättäväisyydellä.
Ehdotankin, että tässä ketjussa hahmottelisimme haasteen, jossa seuraavan Tapparan tappion koittaessa kokeilisimme, löydämmekö pelistä positiivisia asioita, jotka voisi laittaa sitten tähän ketjuun. Mielestäni tällainen on hyvä harjoite myös muuhun elämään, sillä kaikissa asioissa - niiden äärimmäisestä negatiivisuudesta huolimatta - on aina jotain positiivista. Ja juuri sen hetken tunnetilan kääntäminen on vaikeaa. Haluaisinkin haastaa koko yhteisön kokeilemaan jossakin valitsemassamme pelissä, pystymmekö muuttamaan negatiivisuuden suunnan positiiviseksi ja pystymmekö löytämään tappiosta positiivista suorituksia ja asioita.
Tämä ei ole mikään virallinen testi, joten jokainen voi esittää näkemyksensä itse testistä ja sen jälkeen päättää - kannattaako testiä vai jätetäänkö toiselle vuosisadalle.
Lähtisitkö mukaan kokeilemaan?
- Olen mukana
- En lähde mukaan
0 äänestäjää
Edit: tämän piti mennä alueelle yhteisö eikä Tappara