Positiivisuusharjoitus: kun Tappara seuraavan kerran häviää

Tilaa on kun tiivistetään! :+1:.
@peterra saa päättää sitten sen että kuinka moni mestaruus saunaan mahtuu. Oon tässä tarpeeks jo odotellu. Viimeks tänään puoliso kysy että miks sulla on pyyhe ja kaljakoppa eteisessä?

4 tykkäystä

-Paikkoja oli sen verran,että normi-iltana noista tehdään +4maalia aina
-Olavi,Iacobellis,Blood,Calle jne,usealle pelaajalle voi puhtaat paperit antaa
-Loimarannan kaltaisia ratkaisijoita ei joka jengistä löydy
-Oli komia keli matkata peliin tänään
-Hakametsän pihasta lähtiessä ei juuri ruuhkaa ollut

1 tykkäys

Runkosarjaa jäljellä 5 peliä!

3 tykkäystä

Se on jännä että noi ketkä pelaa hyvin ni ei silti saa vastuuta enempää vaan päin peetä pelaavat ns.kärkimiehet siellä heiluu

Olin kotona, säästyi polttoainetta.

4 tykkäystä

En ollut hallilla

Pelaajien kyynisyys Ja nämä perseilyt kasvattaa luonnetta

Saadaan kamppailla loppuun asti runkosarjan kakkospaikasta ja ei enää omissa käsissä

Runkosarja loppuu kohta

Tappara edelleen sarjassa toisena! :wink:
Miettikää sitä! Siis ihan oikeasti miettikää!

On se vaan kova joukkue, toi Tampereen Tappara!

5 tykkäystä

Tällaiselle ei voi enää kuin nauraa.

8 tykkäystä

Näille lopun sulamisille on pakko tulla joskus loppu. Ehkä playoffeissa ei näitä nähdä?

Jotkut väittää, että mestaruuteen vaaditaan se, että on vähä karikkoa ja vastoinkäymisiä kauden aikana. Tällä logiikalla Tappara on valmis!

3 tykkäystä

El classico ei menetä arvoaan; se oli nyt odotetusti täysin maineensa veroinen haaste. Edes kerran tällä kaudella.

Vaarallinen minuutti pelin lopussa nousee jo suurennuslasin alle: sitä on pakko tutkia mikroskoopilla. Jos ei selvitä rentoudella, pitää yrittää analyyttisyydellä ja huolellisuudella.

Polasek oli terävä hyökkäyssuuntaan. Myös Blood nousi kerran hyvin maalin tuntumaan.

Jukka oli olemukseltaan rento lehdistötilaisuudessa.

1 tykkäys

Juu näin kävi; ympärillä väki kiroili rankasti kun taas minä ja tyttäreni purskahdettiin nauramaan Saipan viimehetken maalin jälkeen :face_with_hand_over_mouth:

4 tykkäystä

Sama kävi täällä. Kun surkeus menee yli, niin sehän menee ihan puhtaasti koomisuuden puolelle. Räväkkä naurunpyrskähdys, kun verkko heilahti Heljangon takana ja pitkä huikka olutta päälle. Ja Rautakorpi tarjosi vielä aiheen huutonauruun aikalisällään.
Tälläisellä pelillä Tappara tarjoaa vielä kymmenkunta huumoripläjäystä tällä kaudella. Otetaan ensi kausi sitten taas vakavammin.

3 tykkäystä

Tämän täytyy olla jo Suomen (ehkä jopa maailman) ennätys viime hetken sulamisissa yhden kauden aikana. Ennätyksiä ne on negatiiviset ennätyksekin.

2 tykkäystä

Minä odotan ensi kautta vesi kielellä. :grinning:

Jukka ja kuuluisa aikalisä lopussa meinas kyllä pudottaa lopullisesti penkiltä :joy:

4 tykkäystä

Oravatkin kokoontuvat pelin lähentyessä loppua hallin nurkille nauramaan :rofl: Tällä kaudella on saaneet monet naurut

2 tykkäystä

+Tää touhu menee jo mustan huumorin puolelle
+Mä rakastan mustaa huumoria
+Tän sulamispaskan on pakko loppuu joskus

9 tykkäystä

Ei onneksi kuitenkaan ole ”naurattanut” niin paljon kun kaudella 1994-1995. Parin viikon kuluttua ei näitä pelejä onneksi tarvitse muistella.

Vatsalihaksia voi tehdä samalla kun käy kakkalla. Mitä kovempi jännityspeli sen parempi lopputulos

Hyvin nukutun yön jälkeen pää selkeämpi antaa posia.
Heljanko taisi hävitä vasta ekan pelin varsinaisella.
Huomenna kuitenkin Turun mikäsenniminytolikaan-halliin. Eli en myy lippuja!
Se on kuulkaas perjantai!

3 tykkäystä