Positiivisuusharjoitus: kun Tappara seuraavan kerran häviää

Minkä päällä se sauna on? :hushed:

Ei ole työkaverilla maanantaina heikko happi mun takia kun ei lyöty vetoa paikallispelistä. :relaxed:

3 tykkäystä

Otetaan tämmönen pelistä riippumaton posi:

• Parin todella hyvän ystävän kanssa hallilla, oli ihana nähdä heitä ja jaettu suru on paras
  • Tappara, on tää mun, vaikka turpaan tulee
  • Lyhyet yöunet ja hyvä känni kolmella oluella
  • Soitan pelin jälkeen @Nevofoget03 ja hän vaan kannustaa hankkimaan bannit foorumeilta
  • Väsyttää, nukun varmaan hyvin :slight_smile:
7 tykkäystä

Paremmin meni kuin ed. ottelu Ilvestä vastaan. Ja huomenna Tappara ei häviä. :slight_smile:

6 tykkäystä

Kävin ruokakaupassa pelin jälkeen. Itseasiassa kävin kahdessa hypermarketissa (Kalevan Prisma ja Pirkkalan Citymarket). Tykkään kyllä kun kaupat on 24h auki, helpottaa unohtamaan nousevan hatutuksen. Sitäpaitti ei kuulunut voitte lähtee meneen huutoja :stuck_out_tongue:

2 tykkäystä

Mut kaljaa et saanu enää ostettuu…

Mulla on kyllä alkoholia että ei se ole ongelma, tommoseen pitää varautua etukäteen. Tosin olen jo pessyt hampaat ja tänään en ottanut kaljan kaljaa tahi muuta alkomahoolia. Ei oo hei krapulaa huomenna ja sitäpaitti huomenna kun ei tarvitse kruisailla peliin voin ottaa sen neuvoa antavan ja nauttia pelistä radion kautta :).

Täytyy myöntää että on yllättävän levollinen olo vaikka häviö tulikin tänään.

Harvemmin tulee laitettua mitään Tapparan gw paitaa peliin mutta tänään laitoin kun @Nevofoget03 antoi vinkin.
Valitsin numeron 81 ja kas, Juki painoi maalin. :muscle:

Viimeksi kun mulla on ollut Tappara gw hallilla niin silloin oli Virran paita ja uskokaa tai älkää, hänkin painoi silloin maalin. :joy:

Ilveksille häviö yskittää aina kun tietää että kohta se saatanan whatsappi alkaa syytään viestiä. Tämä paitaepisodi kuitenkin huvitti suuresti.

7 tykkäystä

Laita seuraavaks kaikki paidat päällekkäin. Sulla niitä on!!

9 tykkäystä

Oisit voinu sen Virran paidan laittaa tänäänkin. Vaikka sen Jugin paidan alle/päälle. Olis pölissy muutkin kun sivuverkot!

PImpelippom @Rebeto67 + @Tapparaforever

Mä olen usein todennut että vanha sanonta ei kaksi ilman kolmatta pitää kutinsa. :thinking:
Mahtaiskohan tämä toimia vieraspeleissäkin vai säästänkö kokeilun kotipeliin?

1 tykkäys

Sain tänään postista iphone 12 pro max. Vähän kohentaa illan fiilistä…

3 tykkäystä

Tapparan pitäisi lahjoittaa sulle useampi gw kerrasto, niin alkais voittoja tulemaan! Bloodin munasuojat, Kemiläisen polkkarit, Spacekin housut, Kuuselan hanskat, Bertin kyynärsuojat, Levtchin kypärä, Suhosen luistimet ja Virran paita. Jne. Hmm. Surullista että noin moni kaipaa apuasi… :thinking::joy:

2 tykkäystä

Ja näin on syntynyt uusi supervahvistus: BlueOval!

3 tykkäystä

Onneksi tämän hankalan Marraskuun loput pelit on aina helppoja HIFKiä, Kalpaa, Lukkoa ja Kärppiä vastaan. Eiku. Onhan siellä sentään aina piristävä visiitti Kuparisaareen luvassa myös.

5 tykkäystä

Onneksi marraskuu jo puolessa välissä.
Onneksi kohta pääsee saunaan.
Onneksi huomenna on bänditreenit
Onneksi on kaljaa. Ja brandya…
Heljanko oli taas ykkönen.
Edit: Kärpätkin kyntää

7 tykkäystä

Luultavasti silloin Ilves ei tehnyt vastaavaa murskavoittoa kuin tänään prkl

Yleensä yritän löytää hyvää peleistä ja koitan ottaa neutraalisti, mutta nyt alkaa menemään tunteisiin. Jotain muutosta kaipaa, onko se sit Cmoren irtisanominen… Ei tolla porukalla voi hävitä joka peliä…

1 tykkäys

Onneks meillä on mankeli samaan aikaan Tapparan seuraavien kotipelien kanssa.

2 tykkäystä

Tiistaina pääsee vihdoin paikan päälle peliä katsomaan tällekin kaudelle, vaikka vieraspeli onkin
Heljankoa ei tappiosta suolata
Tästä voi oikeastaan vain parantaa

2 tykkäystä

Ollaan sentään tukevasti kaupungin kakkonen. Joskus SM-sarjassa oli neljä joukkuetta Tampereelta, olis tiputtu pallilta jopa.