Tämä meni paaaljon paremmin kuin Takamoto Katsutan kanssa.
Takamoto huusi siinä itse kuin hyeena, niin kukaan ei tiennyt mitä pitää tehdä
Takan kartturin pitäisi ottaa mallia Järveojasta, niin hommat hoituu.
Jos olisitte palkkaamassa työntekijöitä niin palkkaisitteko Takamoton työnjohtajaksi ranskalaiselle työporukalle?
Jaahas.
Nytkö Sebbo heräsi?
Ekat pätkäpohjat ja kohta on nuorempi kaarti hätää kärsimässä.
Mielenkiintoinen kausi sinänsä, Ogier voittaa omat kisansa ja Rovanperä omansa, niin kuka sitten voittaa mestaruuden?
Mä luulen että Elli Evansillakin on sanansa sanottavana tähän leikkiin.
Nähdäänkö jossain vaiheessa Toyotalla tallimääräyksiä?
Kyllä! Sebbo on herännyt ja painaa yli 10 sekunnin pohjat!
Mikähän Sebolla. Kova heppu kyllä, jos vielä pystyy ajamaan, kun selkeästi jotain tapahtunut.
Mikkelsenin ajattaminen Hyundain kolmosautossa on tuolla nykyisellä vauhdilla todella omituinen päätös. Ei ihan mummua kirkkoon mutta ei paljon muutakaan.
Fourmaux on yllättävän hyvässä vauhdissa.
Samaa mieltä Suninen olisi ollut parempi vaihtoehto viime vuonna sai tuntumaa autoon sama homma taas Mikkelsenin kanssa ei ollut edes testeissä mukana Suninen oli viime vuonna.
Sunisella ei valitettavasti ole sopparia sinne.
Siellä on kuitenkin heillä vaihtopenkillä Lappi ja Sordo, jotka takuulla olisivat molemmat olleet nopeampia kuin Mikkelsen.
Noh, katsellaan ralli loppuun ennenkuin tuomitaan Mikkelsenin suoritus sysipaskaksi.
Ei ole, Hyundain automyynti Norjassa 2022 → 2023 oli -39%
Mikkelsen sai kunnon herätyksen heti aamun ekassa mutkassa.
Omat kädet ja Vatasen jalat?
Aleksis Ärje on varsin huvittava selostelija kun kuulostaa olevan intoa piukassa kuin vappupallo.
Asia kuin asia tai laji kuin laji niin hyvä asenne ja kova yritys korvaa puuttuvan taidon…
Kunhan ei selostele Jyppi-Tappara peliä.
Mikkelsen ei pärjää Hyundailla edes Ford Munsterille
Sinun olisi hyvä kertoa tämä fakta myös Jari Ketomaalle, joka ihmetteli samaa asiaa kuin minäkin.
Uskon kyllä, että Mikkselsen ajaa paljon paremmin jo Ruotsissa. Tää ralli on vähän erilainen.
Onko tietoa kuka ajaa Ruotsissa Hyundain kolmosautoa?
Jos minä saisin asian päättää niin siinä autossa istuisi Lappi.