Oikein hieno idea, älkää nillittäkö.
Huikeetahan tuo on. Ens sarjassa sitten näätä olalle!
Toi kettu (jos on sama) näkyy jossain maalikoosteessa lipun varressa. Propsit keksijällle, huikeata tämä. Rantapallot kuuluu kevääseen Liigassa.
Tuo rantapalloilu tuli muuten ekan kerran kuvioihin kun Hifk tiputti Tapparan. Oli pallot sponssannat mstkapuhelinfirma joku.
Siten me Tapparassa voidasn kuittailla tuolla.
Sekä läpsytellä kun ei osata taputtaa
Kettu oli huikea idea, iso käsi heittäjälle! Lähes yhtä legendaarinen kuin Bluesin kumivene jo nyt.
Mä en näille rantapalloille ja -leluille silleen lämpene, mutta kettu oli nappisuoritus. Bonsaa huvitti sekä puhallettavat lelut että turkis. Taisi olla juuri Bonsa joka nosti karvaturrin Laineen olalle.
Mun silmää näytti, että ois Järvinen nostanu Laineen olalle.
Järvinen
Omasta puolestani leluja saa heitellä jos siltä tuntuu, itse keskityn kiittämään Tapparaa jatkoon pääsystä täysin keuhkoin. Eniten ihmetyttää mistä vuosi toisensa jälkeen löytyy järjen köyhyyttä heitellä rantaleluja jäälle välieräsarjojen päättymisen jälkeen…
On siellä tokassa erässä heitetty kausiohjelmalla omiakin mutta tehosi
Sommartider ei oikein sopinut. Aikoinaan Alatalon Taitaa tulla kesä Jokereita vastaan sääleissä puolen hallin kuorolaulantana oli the moment
Tänään oli hieno tapahtuma Hakamettässä!
Ei tänään rantapalloja tai muita leluja jäälle, eihän?
Itse en ole niin noita vastaan mutta kyllä jää vesilelut tänään kotiin.
Itse en aio hankkia rantaleluja tai etsiä niitä kaapeistani, mutta en kyllä mieltänikään pahoita, jos joku aikoo palloja tms. jäälle tänään heittää… Siis mikäli siihen on aihetta. Mun mielestä aika turha tää totaalikielto.
Jonnet ei muista rinkelitifoa.
Koska tulee eka et ei ne NHL puolelkaa heitä rantapalloja…
Sori ny vaan vihaajat mutta ne nyt vaan kuuluu liigaan.
Heittäkää kalakukko jäälle.
Kuuluu ja kuuluu. Kyllä koiran paskakin luontoon kuuluu, mutta kanssa eläviä pitää arvostaa sen verran, että kerää ne paskat pois. Koirien tapauksessa.
Pallo jutussa asian voi ennalta ehkäistä. No joo, voi koirankin antaa paskata sisälle.
Jos tuon joku tekee, niin lähden hakemaan eväät.
E. Pitää voittaakin peli ensiksi tänään.
Mun mielestä toi on ollu ihan hauska ja omaperäinen perinne. En oo ikinä ajatellu, että siinä jotenki naureskeltais vastustajalle. Mutta toisaalta ku semmonen näkökulma on tuotu esiin, ymmärrän myös vastustajia. Mulle itseasiassa on ihan sama, heitetäänkö vai ei, alkuperäinen vitsikin alkaa olla jo niin käytetty ja jos kerta joku pahottaa mielen, voihan siitä luopua.
Olemme joskus antaneet tsemppiaplodit hävinneelle finaalivastustajalle.
Nyt katsomossa huudellaan kuorossa ”neiti Lukkaa” ja pohditaan rantapallojen heittelemistä. Meneekö katsomokulttuuri oikeaan suntaan?