Rantapallot #meidänkoti

Itseä ei nyt kyseinen perinne niin kiinnosta. En rakasta enkä inhoa. Jos joku tykkää niin heitelköön :+1:t2:

Pelataan nyt matsi ensin ja katsotaan, onko ylipäätään syytä heitellä mitään.

Omasta mielestäni on tyylikkäämpää olla heittelemättä mitään, sillä helpompi olla hyvä voittaja kuin häviäjä. Vaikka ei kai se niin vakavaa ole… Ei sillä, etteikö itselläkin olisi usein ollut “Tuonosen-keskari” fiilis. Häviäjänä sitä kuitenkin on helpompi etsiä syitä ulkopuolisista, mutta voittajana voi tyylikkäästi kehua vastustajaakin.

7 tykkäystä

Kesken taiston “lähes” kaikki keinot on sallittuja, taiston tauottua on sopivaa kunnioittaa vastusta.

14 tykkäystä

Pallot jäälle vaan, jos tänään aihetta on. Hauska oli myös Espoolaisten kumivene joka jäi käsiin 2003, heittivät sen kuitenkin jäälle. Ja kaikkihan muistaa nyljetyn ketun parin vuoden takaa.

3 tykkäystä

Kaikista legendaarisin on Bluesia vastaan (2002?) heitetty iso hauen roikale keskialueelle. Tämän jälkeen kaikki on jotenkin ollut… mitäänsanomatonta.

20 tykkäystä

Kyllä hauki on itsellekkin se mahtavin tempaus mitä on paikanpäällä tullu todistettua. Mahtavaa omistautuneisuutta salakujettaa hauki halliin ja istuskella hauki sylissä koko matsi😂

13 tykkäystä

Mielestäni tuo ketunnahka on kyllä kovin veto. Vielä Lukko laitettu lauluun. Oliko JMJ joka nosti sen Laineen leveille hartioille?

9 tykkäystä

Mitä Laine tuumasi tuosta tempauksesta? En muista.

Tais ravistella vähä kiusaantuneena pois, eikä tainnu kommentoida asiaa ollenkaan. Ei Paten tyylinen juttu tommonen.

1 tykkäys

Jos pallot sun muut menee johonkin hyvään tarkoitukseen myöhemmin niin hyvä, jos roskiin, niin ei hyvä.

Kuten @Oijennus viisaasti sanoi. Mun mielestä on vähän hölmöö kun pelit on päättynyt. Joku yksittäinen kalakukko tai vastaava on hauska. Kenttä täynnä rantapalloja ei

2 tykkäystä

Ei saatana… Siinä on ollut vieruskavereilla kestämistä. “Jätkällä on hirvee hauki matsissa…” :joy:

5 tykkäystä

Jokerit - SaiPa sarjan sensaatiosta tuo taisi lähteä ja oli hyvä kuitti silloin. KalPa ei moista ansaitse, vaikka tänään häviäisi.

Ainoa kentälle sopiva Ranta on siis -kari.

(Koiran paskat ei kuulu luontoon. Se on ihmisen tyhmäksi ja säyseäksi jalostama susi.)

5 tykkäystä

Eikä rantapallot kaukaloon. Siinä oli se mun pointtini.

1 tykkäys

Tää on hyvin sanottu, viimestä lausetta myöten. Ite en koe heittelyä mitenkään hauskana tai hienona juttuna, mut en mä yöunianikaan menetä jos joku niin tekee.

Pelaajista tais ainakin Ramstedt ottaa joskus kantaa tähän perinteeseen, en muista oliko itse häviämässä ottelusarjaa vai seurasko telkkarista mutta twiittas jotain sen suuntasta että tyylikästä käytöstä Tappara-faneilta kun ei lentänyt yhtäkään rantalelua kentälle pelin lopuksi.

4 tykkäystä

Tänä vuonna on kuitenkin sarjaa vielä jäljellä ja olisi haettava se yksi voitto vaikka väkisin.

2 tykkäystä

Ei heitetty eilen rantapallon rantapalloa kentälle. Kiitos kaikille. Tyylillä eteenpäin.

25 tykkäystä

Mäki söin kalakukkoni.

5 tykkäystä

Vaikka jäikin ottamatta se neljäs voitto eilen nii itse nostan hattua tälle Sinioranssien kannanotolle.

JOS käy niin, että vielä kerran joudutaan tätä sarjaa pelaamaan tampereella niin toivottavasti tämä otetaan huomioon.

17 tykkäystä

Tähän voisi vaikka ihan Tapparakin ottaa kantaa ja esittää saman toiveen.

1 tykkäys