Ketjun otsitkoon vastaus: kyllä. Täällä vedetään jo viidellä ketjulla & pakkiparilla sekä kuudella maalivahdilla.
Maalivahdit
LeGoap, Linden_16, Maalivahti, Messi (A), Sloun, TTman
Puolustajat
Baldie, Bonsaksen, Dillinger, Globe, Jussi27, Kontio, Mayer, Montonen, Recoil, Treppu
Hyökkääjät
Aerosoul, Eemeli2111, Eetolq, Eki, Coly, Hampaaton_Kanukki, Kalumummo, Kirveskaari, Kmalainf, Krobbe, Ljpp (C), Nevofoget, Paarma, Partapa, Rantt3, Rizka (A), Takakarva, Tonni
Vaihtoaitio
Valmennus: Zone16, Nuti, Terppp
Taktiikka: Virvelia_Kainaloon
Huolto: Peterra, Tapparaforever
Joukkueenjohto (varsinkin saunailloissa!): Natte
Mediavastaava: Armas
Vemppaosaston päällikkö
Desperado
Sikariporras
Oijennus
Nyt kun pelaajia on jo riittävästi, niin minä voin lähteä istumaan teidän kaikkien jäähyt.
Huolto pitäköön huolen että juomaa riittää minullekin…voi olla vaikka vähän vahvempaakin.
Miten olisi, jos vielä seitsemänneksi hätävaramaalivahdiksi poimittaisiin Kärsämäeltä mukaan yksi 200-kiloinen karju, puettaisiin se maalivahdin tamineisiin ja roudattaisiin tolppien väliin. Siinä Pyöräläkin kalpenisi.
Ei tarvitse, meillä jo nyt Liigan kovin maalivahti kuusikko Plus @Peterra varamaalivahdinvaramaalivahdinvaramaalivahdinvaramaalivahdinvaramaalivahdinvaramaalivahtina!
Hyvä on nippu,
Jos tulee loukkaantumisia niin Kontio voi tulla pakiksi.
On Kokoa ja ilkeyttä, kumisaappaat sponsorin toimesta ja hei meidän maalille ei tulla!
Mä varaan pelipaikan saunailloista. Osaan toki pelatakkin mutta loukkaantumishistoria on Tukosen ja Litmasen kaltainen. Ja viinan juonnissa olen parempi. Tietty joukkueenjohtaminen on myös meitsin ehdoton vahvuus
Meikäläinen on semmonen monitaituri, että voin toimia pelissä kuuluttajana. Ääntä lähtee mutta mitään ei tapahdu.
Luottotoimittajan pestikin onnistuisi, Solmuksi Solmun tilalle.
Juomapullojen täyttöön ei taideta päästää, se ei nimittäin olisi mehua.
Ompas Tapolamainen valmennusfilosofia, kun ei Rouhijaa tarvita
Meidän pitää tehdä myös Liigan esimerkillä “herrasmiessopimus” (jonka piiloipafanit rikkoo Bosman-sääntöön vedoten), jottei yksikään pelaaja ilmoittaudu mihinkään toisen joukkueen kokoonpanoihin. Vedetään siis “kaikki yhden puolesta ja yksi kusee toisten aamumuroihin” -periaatteella tästä eteenpäin.
Mulla ei asiaa kaukaloon,sen verran iso leikkaus tehty tänään. Kipulääkitys saa lepposalle päälle. Kun toivun voin ottaa Pämin roolin tai bussikuski kuulostaa kans hyvältä.
Täältä ilmottautuu tuultakin nopeempi vasen laita omistan vahvat silmälaput ja kun kiekon saan lapaan, niin se on pää muniin ja täyttä eteenpäin
lätty kyllä löytää maalin kulmalle, mikäli sinne on joku kerinny ennen mua. Onneks HIFK ei tuu runkosarjassa enää vastaan koska sillon osote olis Acuta Finleyn taklauksen jäljiltä
Täältä ilmoittautuu hoitamaan fyysisen pakin tehtävät ja hanskat tippuu tarvittaessa
Joukkueessa kovuutta jo on mutta kyllä tänne aina yksi Rouhija mahtuu! F, D vaiko G?
Täällä jo useampi kenttä LeKiinki. Pari kannua keväällä.
Tavallisestihan me tarjotaan vierasjoukkueelle laatikollinen mustaa. Pitäisikö nyt viedä kotijoukkueelle tuliaisiksi laatikollinen turskaa??
Merkkiä Bon-ala-sakseen…
Ne, jotka ei mahdu edustukseen, menettää kirjoitusoikeudet Tappara.co:hon ja siirretään Leki.co:hon.
Ei ihan joka päiväistä että pelin aikana vielä neljä häkkäriä sotkee hallin uumenissa kuntopyörää.