Kuukauden Tappara.co:lainen

Tammikuun -17 Tappara.co:lainen

Treppun tykkäykset-ketjun innoittamana päätin aukaista ketjun jossa kunnioitamme kerran kuussa mielestämme ansioituneita palstaveljiä ja -siskoja. Valintaperuste on jokaisella päätettävissä omien kriteereidensä mukaan.

Homma etenee siten, että jokainen nimeää max kolme jäsentä joita äänestää kuukauden Tappara.co:laiseksi. Äänestysaika päättyy aina kuun viimeinen päivä kello 23.59. Tämän jälkeen lasken äänet ja kolme eniten ääniä saanutta menee finaaliäänestykseen, jonka järjestän. Seuraavan kuun äänestyksen lanseeraan aina kuun puolen välin huitteilla.

Olkaa aktiivisia ja käyttäkää äänioikeuttanne.

Omat ehdokkaani lukuisten loistavien kirjoittajien joukosta Tammikuun -17 Tappara.co:laiseksi ovat:

peterra
Oijennus
iceman

4 tykkäystä

@Acetho, @iceman, @Nuti

1 tykkäys

Hattuhylly
Perustelu: lahjoitti neljä matsilippua jollekin/joillekin palstalaisille.

10 tykkäystä

@krobbe Rikosromaani ja monia muita palstan mielenkiintoisuutta ja monipuolisuutta lisääviä kirjoituksia.

Kun kolme nimeä voi mainita, niin laitetaan nyt sitten mutu-tuntumalta vaikka nämä miellyttävät palstalaiset @Kilo ja @Treppu.

4 tykkäystä

@iceman @Pukka @Hattuhylly

1 tykkäys

Tähän on sanottava Hattuhylly ja muut jotka kuukauden aikana laittaneet hyvän kiertämään. Nimimerkkejä en nyt heti löydä arkistoista, mutta asianomaiset kyllä tämän lukiessaan tietävät että täältä olisi ääni heille tulollaan.

2 tykkäystä

Onpas paha äänestys. Tätä täytyy harkita vielä hetki, koska kuukautta on reippaasti jäljellä. Tällä hetkellä omalla listallani on

@gatecrasher ja hän voisi olla minulle melkein minkä tahansa kuukauden valinta. Gatecrasher on erittäin aktiivinen avaamaan ja seuraamaan otteluseurantaa ja juontaa koko seurannan (oli sitten kyseessä Tappara tai jokin muu seurattava) alusta loppuun. Mielestäni osoittaa äärimmäistä ja syvää kiinnostusta jääkiekkoon, joka miellyttää itseäni ja halua pitää aktiivisuutta yllä.

Valitettavasti @Vilttitossu on jäävännyt itsensä keskustelusta enkä ole siihen täysin syytön. Vaikka olemme monesta asiasta hänen kanssaan lähes vastakkaisella kannalla niin siitä huolimatta pidän suorasukaisesta tyylistä ja tietystä karheudesta. Suoraa palautetta tulee riittävästi ja se tekee kaikille hyvää välillä.

Ja kolmantena luonnollisesti yllätysvalinta @Nuti . Erittäin miellyttävä nettipersoona, joka ei turhia puhise (paljon lyhyitä kirjoituksia) mutta kuitenkin kun kirjoittaa on asiaa. Osaa iloita myös muiden onnistumisista eikä pelkästään katsele asioita oululaisten värilasien lävitse. Ei provosoi ja pitää yllä hyvän keskustelun tasoa jatkuvasti + vaikuttaa esimerkillään myös muihin ja varmasti kollektiivisesti antanut positiivista kuvaa kärppäläisistä.

No niin sitä sitten taas mietittiin ja äänetkin käytettiin :smiley: Mutta tää ei oo kyl mun lopullinen lista vielä, koska yksi erittäin keskeinen käyttäjä saattaa viedä Vilttitossun paikan, koska Vilttitossu on täältä ittensä jäävännyt. :smiley:

3 tykkäystä

@nuti @messi @Kilo

1 tykkäys

Vaikken tästä kovin paljoa innostukkaan, koska jokainen oallistuja on kuukauden tapparalainen :D, niin pakkohan se on ku pyyetään.
Ekaksi, ekaksi minulle tulee mieleen, sorry pojat Devilady, asiallisia kommentteja.
Toiseksi pakko antaa ääni Gatecracher, joka jaksaa olla paikalla ja kommentoida. Onko koskaan ollut nega, tiiä häntä.
Komanneksi annan ääneni ruoveteläiselle, ruovetiselle, ruovesiläiselle tai jostain sieltä päin, Donizimo. Aina tulee hyvä mieli tästä veijarista.

Mutta kuten sanoin, huomenna äänestäisin varmaankin ihan toisin.

5 tykkäystä

Ohhoh, arvostan :smiley: Tarkemmin olen kyllä Kolhosta mutta joo aika lähelle meni :slight_smile:

@Nuti @Messi @peterra

1 tykkäys

Itse arvostan täällä foorumilla henkilöitä, jotka uskaltavat olla asioista jotain mieltä. On nimittäin loppuviimein aika helppoa olla “populisti” ja kerätä onelinereilla tykkäyksiä (on niillä hauskoilla sutkautuksillakin ilman muuta paikkansa, en minä sitä sano). Paljon vaikeampaa on kuitenkin esittää perusteltu mielipiteensä jostain aiheesta ja vielä vaikeampaa on myöntää olleensa väärässä. En tosiaan tarkoita sitä, että pitäisi v*ttuilla muille ja vängätä joka asiasta vastaan, vaan päinvastoin yrittää ymmärtää muidenkin näkemyksiä ja sitten esittää perusteltu oma kantansa aiheesta.

Toki täällä on hyvin eri ikäistä porukkaa ja jokainen tarkastelee asioita omasta näkökulmastaan. Sekin pitäisi muistaa ottaa huomioon. Eikä ole olemassa yhtä oikeaa tapaa kirjoittaa tai kommunikoida.

Palaan nimiin myöhemmin, sillä tammikuu ei ole vielä edes puolivälissä.

11 tykkäystä

Juu, se olisi tosi hienoa äänestää jotakuta, kenen kanssa on kaikesta eri mieltä, koska siinä olisi varmaan aika paljon keskusteltu ja niin pois päin, muttei tule ketään mieleen. Ehkä se johtuu siitä, että tämä on kuitenkin pienehkön piirin kaverikerho (ei mitenkään väheksyvästi toki tai mitään).

No, koska tämä nyt on ensimmäinen äänestys, niin en hirveästi painota aktiivisuutta tässä kuussa, vaan tämä on ennemmin sellainen “Vuoden tappara.colainen”-kilpa. Eli heitän äänet Generalissimus @ljpp lle, @Sekera lle, sekä ihan vaan nimimerkin takia (ei sillä etteikö muutenkin) @Jutipumppu lle.

1 tykkäys

@hattuhylly @iceman @peterra

1 tykkäys

Eihän tässä pitäisi olla kuin yksi vaihtoehto: @Hattuhylly

Hyvistä kirjoituksista äänet jäsenille @peterra ja @Sardion.

2 tykkäystä

Mää en äänestä, koska en osaa valita kolmea ehdokasta. Laitetaan tähän kuitenkin listaa hyvistä ehdokkaista, joista valitsisin kolme, jos osaisin.

@ljpp @Sekera ja koko @henkilökunta -tiimi. Koska tää on eka tämmönen äänestys, ehdottomasti täytyy tätä porukkaa muistaa. Hienoa työtä!

@krobbe rikosromaanilla, erilaisilla viestiketjuilla ja kokeneella jääkiekkotietämyksellä.

@Nuti ja @terppp osaavat molemma käyttäytyä “maassa maan tavalla” siitä ehdottomasti pisteet!

@Messi osaa monesta nuoremmasta pelaajasta ja maalivahdeista kertoa sellasta, mikä on mielenkiintoista tietää.

@Kilo hallitsee kuvanmuokkauksen ja osaa myös toteuttaa hienoja juttujua. Leinosen sauna ja Pysäyttämätön -mainos helmiä!

@axe Kirjottaa vähän, mutta asiaa. Tietää varmasti paljon, mutta hallitsee täntyyppisen somen huomattavasti esim. naapurin Hegeä paremmin.

Extramaininta nimimerkille @Oijennus M.Oijennusta ihailin -90 luvun alkuvuosina. Jotenki tulee mieleen neki ajat positiivisina Markus Oijennusta muistellessa. Ja Markuksen muistan usein tän nimimerkin ansiosta. Voi tosin olla, että avatar on Oivasta, jota en niinkään muista.

10 tykkäystä

Itse en osaa valita ketään, mutta todella fiksua porukkaa on täälä palstalla sekä todella asiallisia keskustelioita. Minut ja @Nuti on otettu asiallisesti vastaan ja siitä isot pisteet! Ehdotan, että jokainen on omalla tavallaa kuukauden palstalainen niin ei tuu kellekkään paha mieli :slight_smile:

12 tykkäystä

Mielestäni ensimmmäinen titteli kuuluu vain ja ainoastaan jaetusti tälle ketjulle.

@ljpp
@ozzi

@iceman
@Kilo
@rizka
@Sekera

Ilman näitä,missä muualla mä ilooni tai pahaa oloani vuodatan.

4 tykkäystä

No @ljpp se on. En perustele. Ei tarvi. Toki jos ajatellaan ettei ylläpito kuulu tähän niin.
@gatecrasher ja @_Linden_16

2 tykkäystä

Kyllä tämä nimimerkki liittyy Markukseen ja kaikenlaiseen historiaan häneen liittyen. Niistä voin joskus kertoa yksityisviestillä, mutta en näin julkisesti viitsi.

Mulle nämä keskustelut ovat ensisijaisesti viihtymistä varten. Vakavista aiheista, politiikasta yms. yhteiskunnallisista asioista saa ihan riittämiin keskustella työelämässä, joten itse en sitä täältä kaipaa.
Jääkiekosta mielelläni keskustelen, koska uskon siitä jotain ymmärtäväni. Vapaan puolen “vapaat keskustelut” ovat minulle sitä viihdettä mistä pidän. Politiikka tms. ketjuihin, jos tulen kirjoittamaan, niin liputtakaa äkkiä, koska uskon siinä tapauksessa olevani humalassa.
Tämä ehkä oli jonkilainen vastine @Sardion viestiin. Keskustelupalstoille mahtuu erilaisia ihmisiä ja jokaisella on omat tarkoituksensa täällä notkua.

Täällä vallitsee mukava ilmapiiri ja hyviä kirjoittajia on paljon, mutta jos nyt kolme pitää nimetä, niin ensimmäisinä tulee mieleen:

@krobbe
@Messi
@ljpp

4 tykkäystä