Rauman Lukon Tarmo Reunasen epäurheilijamainen käytös 22.09.2023

Onko typerää huudella kenellekään ylipäänsä mitään - kyllä on. Sehän kertoo vaan omasta turhautumisesta ja siitä, että on päästy ihon alle.

Silti onhan tämä nykyinen loukkaantumiskulttuuri mennyt liian pitkälle ja kohu tämänkin ympärillä aivan nsurettava.

Edit. Jos se on tullut kääpiöksi kutsumisesta, kaikki maailman face palmitkaan ei enää riitä.

1 tykkäys

Hauskin, mitä olen ite kuullut oli kun Kooveen U18 -junnu kävi tuumaamassa JYPin maalivahdille, että mä tiedän, kuka on pannut sun likkakaveria. Mokke tuli perässä keskiviivalle asti.

15 tykkäystä

Semmoinen, joka ajattelee, että semmoinen sanailu ei leviä?

Jään jännityksellä odottamaan ottaako Liigan kurinpitodelegaatio tapauksen käsittelyynsä. Jos Sportin Scarlett sai yhden ottelun pelikiellon poikkarista kaulaan, niin paljonko tästä annetaan?

2 tykkäystä

Kyllä ainakin futiksen puolella on 15 vuotta ollut rasismin suhteen ehdoton nollatoleranssi. Ihan sama loukkaantuuko kohde vai ei.

Erikoista, että tämä aihe jakaa mielipiteitä.

4 tykkäystä

Tämä maailma on menossa siihen suuntaan, että pelaajien suut pitäisi ehdottomasti teipata umpeen!

2 tykkäystä

Homottelusta käsittääkseni oli kyse. Näin kuulin ja tämän tueksi Cmoren lähetyksessä linjurin huulilta luettuna. Voi tietysti olla kyse vahvistusharhastakin.

1 tykkäys

Ihan ysärin yläaste-tasoista junttihuutelua tämäkin. Erikoista, jos joltain tulee ns. selkärangasta moinen vielä 2023.

15 tykkäystä

JOS näin oli, niin voisi antaa tukkapöllöä ihan vaan lapsellisuudesta.

2 tykkäystä

Cmoren tallenteella 40:20 voi jokainen yrittää itse tulkita.

1 tykkäys

Tällä ei nyt ollut mitään tekemistä rasismin kanssa.

3 tykkäystä

Vaikka nyt joku sattuisi huutelemaan tällaista tänä päivänä 22.9.23. Niin minkä helvetin takia siitä saadaan tällainen show? Ei pitäisi kauheasti ketään liikuttaa isossa kuvassa.

14 tykkäystä

No aihe lienee lähes yhtä arka tänä päivänä. Ei vastaavaan huuteluun törmää edes säbän 6.divarissa…

1 tykkäys

Mutta tuo nyt on niin huono läppä, että siitä pitääkin saada rankkua.

1 tykkäys

Paskanvitut. Kunnon rikkeistä sanktiota. Tämmöinen on vain kalan pissa meressä.

10 tykkäystä

Itse en vastaavaa hyväksy, mutta ehkä meitä on moneen junaan… :face_with_raised_eyebrow:

Aikuiselta ihmiseltä täyttä idiotismia.

1 tykkäys

Olin viime talvena entisessä ja henkisessä (pienessä) kotikaupungissa käymässä yhdellä ikämies-palloiluvuorolla. Siinä hallille saapuessa käytävällä tuli vastaan jotain about kymmenvuotiaita junnuja omalta vuoroltaan tulossa. Näistä yksi pyrki solvaamaan porukassa kulkenutta toveriaan ilmeisesti pahimmilla keksimillään haukkumasanoilla, joihin kuului niin h-sana, n-sana ja viimeisenä pahin kaikista: nainen!

Mietin, että mitähän wannabe Andrew Tate -sukupolvea tuolla maalla on kasvamassa.

Itse aiheesta: ei kai se ole liigapelaajilta noilla liksoilla liikaa vaadittu näin 2020-luvulla, että ei ihan missään luolamiesmoodissa vedetä. Äärimmäisen julkinen ammatti kuitenkin, ja kaikki massi alalla tulee sekä live- että mediahuomiosta.

6 tykkäystä

No, jos sinä pelin tiimellyksessä ja hektisillä hetkillä osaat aina valita sanasi oikein, niin onnittelut sinulle :+1:

2 tykkäystä

Ihan mielenkiinnosta, heitätkö sinä hävityn kulmaväännön jälkeen esim. h-sanan?

Kuten sanoin, en ole edes säbän kutosessa kuullut kertaakaan vastaavaa. Suurin osa hallitsee kielensä varsin hyvin.

3 tykkäystä