Hauskin, mitä olen ite kuullut oli kun Kooveen U18 -junnu kävi tuumaamassa JYPin maalivahdille, että mä tiedän, kuka on pannut sun likkakaveria. Mokke tuli perässä keskiviivalle asti.
Jään jännityksellä odottamaan ottaako Liigan kurinpitodelegaatio tapauksen käsittelyynsä. Jos Sportin Scarlett sai yhden ottelun pelikiellon poikkarista kaulaan, niin paljonko tästä annetaan?
Homottelusta käsittääkseni oli kyse. Näin kuulin ja tämän tueksi Cmoren lähetyksessä linjurin huulilta luettuna. Voi tietysti olla kyse vahvistusharhastakin.
Vaikka nyt joku sattuisi huutelemaan tällaista tänä päivänä 22.9.23. Niin minkä helvetin takia siitä saadaan tällainen show? Ei pitäisi kauheasti ketään liikuttaa isossa kuvassa.
Olin viime talvena entisessä ja henkisessä (pienessä) kotikaupungissa käymässä yhdellä ikämies-palloiluvuorolla. Siinä hallille saapuessa käytävällä tuli vastaan jotain about kymmenvuotiaita junnuja omalta vuoroltaan tulossa. Näistä yksi pyrki solvaamaan porukassa kulkenutta toveriaan ilmeisesti pahimmilla keksimillään haukkumasanoilla, joihin kuului niin h-sana, n-sana ja viimeisenä pahin kaikista: nainen!
Mietin, että mitähän wannabe Andrew Tate -sukupolvea tuolla maalla on kasvamassa.
Itse aiheesta: ei kai se ole liigapelaajilta noilla liksoilla liikaa vaadittu näin 2020-luvulla, että ei ihan missään luolamiesmoodissa vedetä. Äärimmäisen julkinen ammatti kuitenkin, ja kaikki massi alalla tulee sekä live- että mediahuomiosta.