Ihan mielenkiinnosta: oletko ikinä itse tehnyt elämässäsi virhettä?
No siellä varmaan hihhuloikin joku työporukka ihan vain huvin vuoksi lätkimässä hymyssä suin. Mutta joo tämä tästä. Liian herkkiä ovat nykyimmeiset.
Olen, ja aivan saatanasti.
Tourettea sairastavasta ei siis voi tulla ammattijääkiekkoilijaa. Tämän opin tänään.
Siksi että maailma, tai ainakin nämä vielä jäljellä olevat länsimaiset demokratiat, liikkuvat siihen suuntaan, että omien ennakkoluulojen tai asenteiden käyttäminen lyömäaseena random tilanteissa toisia ihmisiä kohtaan ei ole ok.
Tämä on ihan meidän kaikkien etu, koska kukaan ei voi ennalta tietää, mikä oma ominaisuus seuraavaksi nähtäisiin alempiarvoisena eli käyttiksenä haukkumisen välineenä, mikä mennee aika syvälle kohteen persoonaan.
En oikeastaan edes ymmärrä, mikä tässä on vaikeaa ymmärtää tai miksi joku haluaisi olla ikään kuin ”koulukiusaajan” (vahvemman) puolella ja heikompaa (satunnaista kohdetta/vähemmistöä) vastaan.
Ok, voitko kertoa niin porukalla voimme sitten mehustella asialla.
Mä olen tainnut palstalla jakaa niitä aika paljon.
Sama tieto kantautui minulle. Eli vit…n ho…o.
Voi voi, aika pienestä nostettiin meteli. Väitän että samassa pelissä tuli muitankin vastaavia huutoja.
Moni tuntuu kuvittelevan, että on ”normaalia” kielenkäyttöä peleissä kasvun paikka monilla.
Näin sen voinee linjatuomarin huulilta lukea, kun asiaa kävi Lämsälle selvittämässä.
No ei ne ukot siellä ainakaan Ruuneberin runoja toisilleen lausu
Sun kantasi on tullut varsin selväksi.
Jos huuto on ollut “■■■■■ homo”, niin miksi siitä nousee tämmöinen haloo?
Joo ei se fiksua ole ja sen on lapsellista, mutta miksi just tämä huuto ylittää uutiskynnyksen ja miksi siitä on just tänään tullut ulosajo? Veikkaan että tuota herjaa on aika monta kertaa käytetty aikaisemminkin peleissä. Ei tämä mikään uusi ■■■■■■■■ huuto ole.
Voisiko olla se että tietyn pisteen jälkeen, se “koulukiusaaja” ei ole enää virheen tehnyt yksilö. Se koulukiusaaja on media, sosiaalinenmedia ja iso porukka joka täälläkin “kiusaa” nyt yksittäistä heikompaa. Eli mieti pisemmälle teesiäsi.
Rangaistuksena julkinen nöyryytys ja cancelöinti on erittäin ankara. Oletko varma, että et ole juuri nyt se kiusaaja?
Jostain kai se kyseisen sananparren karsiminen on aloitettava, jos se pois halutaan. Tai sitten todetaan, että se on ihan ok ja annetaan poikien huudella vaan.
Olis tän tilanteen jälkipuinnin voinu varmasti paremminkin hoitaa, jotta ei olisi tämmöstä älämölöä mediassa. Toisaalta hyvä, että on. Parasta olisi tulla julkisuuteen ja kertoa, mitä huudeltiin. Ja sitten todeta yhteisesti, onko se Liigan arvojen mukaista ja miten jatkossa toimitaan, jos tämmösiä huudellaan.
Tarmo sanoi tyhmästi. Lukko heitti Tarmon junan alle rasistileima otsassa.
Ei välttämättä järkevää, mutta se mitä varmaankin @Heka8835 koittaa tässä hakea on se, että kyllähän samankaltaisia nähdään varmasti pelientiimellyksessä muutenkin.
Kannattaa seurata nyky maailman menoa. Tasa-arvo asiat on aikalailla pinnalla, eikä Liiga liene siinä poikkeus.
EI niitä kyllä mun kokemuksen mukaan nähdä. Tuupitaan ja kysytään, että mikä homma, mutta alatyyliset kommentit on aika vähissä.
Siitä nousi haloo, koska Reunanen julistetiin kerrasta rasistiksi ja Lukon some ryntäsi heittämään parasta pakkiaan bussin alle. Ilman tuota jäähynimikettä tuskin olis mitään noussut.