Tällästä ei yleensä ole kun on tuo yleisketju, mutta yp sano et jos intoa on nii siitä vaan. No minulla on joten SHL ja HockeyAllsvenskan ketju tulille.
Sveitsiin tyyliin myös alempi sarjataso mukana joka on Ruotsin kohdalla melkeimpä pakollista, kun käytössä oon suora putoaminen/nouseminen.
Tulevan kauden pääteema on selvä
TUKHOLMAN PALUU
Sillä Ruotsin menestynein, Tukholmalainen Djurgårdens IF kaatoi paikallisvastustaja AIK:n HA finaaleissa. Siellä on siis seurattavaa, voivatko hekiiin palata takas loistoon pääsarjatasolle.
Tännekin kesällä uutisia ja syksyllä pistän ennakoita. En laita EP kortteja kun Ruotsin seurat Suomessa kuitenkin suht tuttuja.
Onko ketään ostanut lippuja SHLn peleihin? Vielä ei näkynyt kuin kausikortteja tarjolla eikä edes lippujen myyntiintulon päiväystä löytynyt pikavilkaisulla. Millaista hintaluokkaa liput vs Suomi, pitääkö olla heti ostamassa kun liput myyntiin tulee? Växjö-Luleå peli vahvasti harkinnassa, joten lisävinkkejä otetaan vastaan.
En osaa auttaa muuten että kutsutaan paikalle @Rantt3 joka muistaakseni kävi viimevuoden avauskierroksen katsomassa. Häneltä varmaa tulee infoa asiaan.
Tiedätte tarinan. Colorado Avalanche teki sopimuksen Jere Innalan kanssa kaudeksi 2024/2025.
Frölunda ei voinut asialle mitään - näinhän se nokkimisjärjestys jääkiekkomaailmassa on - mutta olihan siinä joitakin varoituksia.
Jere Innalalla on sopimus Frölundan kanssa kevääseen 2026 asti ja seuran pelaaja, mikäli hän päättää palata Eurooppaan - 27-vuotias hyökkääjä on nyt tehnyt niin.
“Sain 17 peliä NHL:ssä, onhan se hienoa, että olen ne tehnyt, mutta nyt haluan pelata taas Frölundassa. Pidin seurasta, kaupungista ja faneista”, sanoo Jere Innala, joka vie mukanaan mitä Pohjois-Amerikasta?
"Olen vuoden vanhempi, olen saanut lisää kokemusta ja olen hieman vahvempi pelattuani pienessä kaukalossa.
Frölundan urheilutoimenjohtaja Fredrik Sjöström Jere Innalan paluusta NHL:ssä ja AHL:ssä pelatun kauden jälkeen:
"Jeren haaveena oli kokeilla ja pelata NHL:ssä ja nyt hän on toteuttanut sen. Olemme iloisia, että hän on palannut virkavapaalta.
Jere Innala liittyy Frölundaan kesätauon jälkeen ja pelaa entiseen tapaan pelipaidassa numero 21.