"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

No viina on sit tosi huono, tosin mähän tän voitan :wink: nöyryytys käy sit mainiosti.

1 tykkäys

Tämä ei ole nyt kauhean hyvä sinulle, koska Mikkolassa on enemmän hyökkäyspelin potentiaalia kuin Elorinteessä aikoinaan. Fyysisesti näyttää vähän raakileelta vielä.

1 tykkäys

Elorinne-faniuteni ehkä tässä sokaisee, mutta luotan sokeasti Elorinteeseen. Suurimpana uhkana pidän sitä, että Mikkola löytyy ylivoimakoostumuksista. Meillä kuitenkin on kova kisa noille tonteille. Mutta katsellaan.

Tähän en kyllä itse usko ainakaan.

@Virvelia_kainaloon otit tämän talteen, ei siinä mitään, mutta pakko on laittaa koko teksti tähän miten uskoin Tapparaan ja ilmeisesti saan pitään oikeukseni nyt täälä vai @yllapitajat?

"Nyt loppuu se itkeminen. Jotku täälä vetelee ranteita auki, sarja on vasta 2-1 Ilvekselle ja maalissa on kuolevainen Lehtonen uskokaa nyt kerranki Kärppä fania :smiley: Tappara vie tämän ja vie kultaa, melkee pitäisi lyödä oma nikki pantiksi tästä, että jos ei vie poistan sen. Nin kova luotto on itselläni ainaki Tapparaa kohtaa ja joo on joskus tullu mietittyä samanlaisessa tilanteessa Kärppien kohtalua mm Tappara johti Kärppiä 3-1, mutta omia pitää kannattaa ja luottaa siihe, että tulosta tulee

Tappara oli sarjan paras joukkue ja on sitä vieläkin. Sielä on vaan joku ihme lukko vielä päällä, kyllä tää kääntyy uskokaa nyt!"

39 tykkäystä

Tuus ny @Karva itte kertoon miten se meni!

4 tykkäystä

Kirveen kuva persposkeen olis aika kova!

Tuon esiin sitten vasta valmiin teoksen, mutta koska painetta annetaan jo ny, niin sevverran voin kertoa, että mun sana pitää; kehon osa ja siihen tuleva kuva alkaa olemaan 90%:sti päätetty. Nyt vaan pitää mennä varaamaan aikaa, mutta koska tämä ‘alakulttuuri’ on itselleni täysin vieras ja kehoni on sen osalta koskematon, niin tarvititsisin palstaveljiltä ja -siskoilta apua liikkeen valitsemisessa. Takomoa mulle on jo tuttavapiirissä suositeltu, mutta onko muita suosituksia?

3 tykkäystä

Putka on varma valinta

2 tykkäystä

Mulla on toisen käden tietoa, että jos elämän noille poluille eksyy, niin tuo on hyvä valinta paikaksi.

Pitkät jonot, mutta tatuointi todellakin on yksi niistä asioista jossa ei kannata säästellä, tekijöitäkin on monen tasoista…

Putkaa minäkin suosittelen, omasta kokemuksesta Ileä ja Rikua, mutta muidenkin siellä tekevien portfoliot ovat erittäin vakuuttavia :blush: Jos haluat realistista, niin katso tekijöiden teokset läpi huolella ja valitse se, jonka tyyli miellyttää. Varaudu odottamaan kuukausia, jos ei peruutusaikoja satu vapautumaan. Jos ei ole kyseessä peruutusaika ja pääsisit vaikka heti hakattavaksi esim. jonnekin muualle, niin katso todella tarkkaan se portfolio.

1 tykkäys

Itselläni on sama homma edessä kuin @Karva lla. Viime vuonna otin mestaruuden kunniaksi ensimmäisen tatuointini ranteeseen ja nyt olen lupautunut ottamaan kyynärvarteen enemmän “kirvesmerkkistä” mustetta. Putkasta olen kuullut paljon hyvää, mutta muitakin vaihtoehtoja katsastan. Tappara-henkinen tatuoija olisi plussaa, joten suosittelut kelpaa minullekin!

Koska tulee valmiista teoksesta kuva?

Miten ois kuvaksi “miekka iskemässä kylkeen”?

1 tykkäys

Itse voin suositella tattoo got ink, Ylöjärvi. laadukasta jälkeä ja rento ilmapiiri.

Tai Disney leffaa mukaillen “Miekka Juntusessa”?

2 tykkäystä

Niin tai toiseen perse poskeen juntusen kuva ja kirves toiseen perse poskeen? Miekkahan luonnollisesti löytyy sitten edestä ihmisen anatomian mukaan.

Jos tieto pitää paikkansa, että liikkeisiin, siis hyviin, saa jonottaa viikkoja, niin kyllähän tässä hetki varmaan menee, mutta heti seuraavilla arkivapailla lähden kyselemään.

1 tykkäys

Niin miekkalisäke, jos joku ei tiennyt.

1 tykkäys