"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

Ei muuten tullut tatuointeja/lipun ostamisia kenellekkään :blush:

(Mustamakkara) #166

Juu meni tuo treidaus Kangasniemeen puihin kun Heikkilä joutu jalkaleukkaukseen.

Meillä on siis illan pelissä vielä mahollisuuksia. :joy:

(#LevtchiFever) #170

Ilves–Tappara ti 23.3.2017 ennen ensimmäistä jatkoerää tilanteessa 1–1 ja Ilveksen johtaessa sarjaa 1–0:

(「LIVE IS LIFE」) #171

@terppp’n kirjoitusoikeudet säilyvät yhä!

@Karva lupaa:

Kova on panos, mutta kova on luotto Tapparaan ja uskon edelleen Tapparan voittavan kullan!

Tämä talteen.

(#LevtchiFever) #175

Otetaan tämä tänne.

(Titta på ylähylly!) #176

Here we go.

(#LevtchiFever) #177

Tarkoittaako tämä paremmalla sarjatasolla [miten arvioidaan sarjatason paremmuus?] vai pelillisellä tasolla?

Pelillisellä tasolla. On siis meillä pelatessaan meille tärkeämpi ukko kuin Elorinne. Oletus toki se, että molemmat pelaa Tapparassa kaudella 17-18.

(#LevtchiFever) #179

Selkee. Haastan ja laitan talteen, että:

Elorinne pelaa ensi kaudella paremmalla tasolla kuin Mikkola. Ja tosiaan oletuksena on se, että molemmat on Tapparassa.

Haluutko ottaa jonkun kaverillisen panoksen? Sit tosin vaatis tarkemmat detaljit pelin tason määritykseen (±, peliaika, tehot…)

(#LevtchiFever) #181

Noo, mä en tiedä, mitä se voisi olla. Haluaisitko venyttää mahdollisiin pudotuspeleihin vai riittäisikö runkosarja?

Tässä pelaajien tämän kauden melko tasaiset saldot runkosarjasta (pelit ja pisteet (VM), plus-miinus ja peliaika), jos haluaa niiden pohjalta jotain pistelaskua rakentaa:

Elorinne 59 5+9=14 (2) | 39-28=+11 | 21:12
Mikkola 56 4+11=15 (0) | 37-31=+6 | 20:27

Pistelasku voisi olla jotain tämän suuntaista eli pistelaskuhahmottelua:

Pelatusta ottelusta: 0,8
Maalista: 2,5
Syötöstä: 1,25
Voittomaalista: 2,5
Plustehosta: 1,0
Miinusteho: -1,2
Peliaika: 0,05 (keskimääräinen peliaika muutetaan sekunneiksi ja kerrotaan 0,05:llä)

Esim. tällä laskutavalla kuluvan kauden runkosarjan pisteet olisivat olleet Elorinne 144,95 ja Mikkola 129,70. Voit ehdottaa arvoihin säätöjä tai vaikka kokonaan erilaista formaattia.

Tää palsta voi toimia tuomarina. Faktat pöytään kauden jälkeen ja äänestys pystyyn. Kyllä me totuus kerrotaan.

Aika hyvän olonen formaatti! Pelkkä runkosarja käy hyvin, voi sit vaikka tuplaa tai kuittia pelata poffeissa :wink: En mä mitää mahtipanoksia uskalla laittaa, lähinnä jotain perinteistä viinapulloa tmv :slight_smile:

(#LevtchiFever) #184

Panoksellisuus vähän mietityttää. Ja viina on muutenkin vähän huono, kun mä en juo viinaa. Yksi palkinto voisi tietenkin olla jokin Tapparan fanituote. Mulle käy ihan pelkkä nöyryytyskin, ettei ihan jaaritteluksi mene.