"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

Voitko @Treppu – ja muut – uskoa, että tämä tapahtui tällä kaudella? Siis juuri loppuneella Liiga-kaudella. Tuntuu aika uskomattomalta. Lajusen maaliton kuukausi tuntui niin äärettömän pitkältä, mutta sen jälkeinen aika menikin enemmän tai vähemmän rallatellessa. Ehkä tuossa syntyi tila, joka vaikeuttaa ajan hahmottamista. Ja kuka olisi tuolloin uskonut, että Trepun vapauttava maali tulee nimenomaan KalPaa vastaan ja, että samaa joukkuetta vastaan väännettäisiin finaaleissa. Kyllä tällä vedolla luotiin ihan selkeät suuntalinjat mestaruuteen 2017.

6 tykkäystä

Kyllä mä tota olen muutamana päivänä muistellut. :grin: Mutta eikös se ollut Sportia vastaan kun “kirous” murtui?

Tuossahan taisi käydä niin, että Lajunen teki maalin KalPaa vastaan, mutta se merkattiin Saloselle. Avatar siis jäi, mutta onneksi Lajunen maalasi myös heti seuraavassa pelissä Sportia vastaan. Vasta myöhemmin KalPa-pelin maali vaihdettiin Lajuselle. Talk about a haamumaali.

Luin äsken otteluseurannat läpi noilta osin. Hieno tarina kaikkinensa.

3 tykkäystä

Joo, salaliitto Liigan toimesta mua vastaan! Ja onhan toi huikee tarina. :grin: Tuskaa, hikeä, verta (tai no ehkei ihan verta), pettymyksiä, iloa.

8 tykkäystä

Saa ottaa talteen, että Tappara ostaa tuomarit myös ensi kaudella :wink:

4 tykkäystä

Paitsi jos Kärpät ehtii ensin. Myös koko Liiga on näiden joukkueiden puolella, joten mikäs siinä on pellaillessa :wink:

Luultavasti tuomareista käydään kovaa kilpailua tällä hetkellä ja se joka maksaa eniten vie pystin :wink: Alkaako Tapparalla rahat loppua vai onko Mikki kaivanu lisää kuvetta triplaa? :wink:

Mää luulen että Mikki on panostanut haamutuomariin. Varautukaa outoihin vihellyksiin ja vastustajan sekoamisiin.

Lukon kauden 2017-2018 pelaajahankintoihin liittyen:

1 tykkäys

Sana pidetty.

34 tykkäystä

Mielenkiintoinen kuvavalinta.:thumbsup:
Ei välttämättä aukene ihan kaikille?

1 tykkäys

No siinä täytty ne kriiteerit, joita oon tatuoinnilta halunnut;
-itselle todella tärkeä aihe/asia
-ei tosiaan aukene kaikille/heti
-ajaton

Ja tästähän tuli lopulta ihan hyvä ‘tietäjät tietää’ -kuva.

5 tykkäystä

Heh.

3 tykkäystä

Ja niille toi aukee, kelle sillä on merkitystä; Me ja sitten se toinen pääty.

6 tykkäystä

Helvato kun on hieno ja hyvin persoonallinen… (tähän mestaruusviirien määrä peukkuja) Tämä sai miettimään jotain muuta kuin logoa myös itsellekin. 1955 on sun,mä kehitän jotain muuta.

3 tykkäystä

Nyt ku tuli shortsikelit ja oon kulkenut Turun seudulla pohje paljaana jossa loistaa Tapparan logo tatuoituna niin jonkin verran on mielipahaa jo aiheutunut.
Väitän että oon tänä kesänä ainakin 20 Turkulaisen ihon alla tatuointini kanssa :joy:

13 tykkäystä

Rohkenenpa jakaa pienen kurinpitodelegaation tulevaa päätöstä koskevan ennustukseni tähän ketjuun.

4 tykkäystä

Joku tuommosen komentin kaivoi esille viime vuoden marraskuulta… Mites tuossa muuten kävi?

1 tykkäys

Onko nyt saunaan menijöitä?

Zaborsky.