"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

Nyt ei ole saunaan menijöitä, olen pahoillani.

Homman pitää muuttua, monessakin suhteessa. Ehkä ihmistenkin.

No nyt on synkkää. Jos kaikkitietävä @Messi on negan puolella.

Timpa Susi fc, olen pahoillani, jos pahoitin mielesi. Tuo kommentti ei mikään tieto ole, sen näkee tyhmäkin. Se on vain minun mielipiteeni. Koetan jatkossa vähentää kirjoittelua.

3 tykkäystä

En ole pahoittanut mieltäni. Luen mielelläni kommenttejasi ja pidän sinua asiantuntijana. Jos sinä huolestut, huolestun minäkin. En millään tapaa tarkoittanut kritisoida sinua tai kirjoitustasi. Älä minun takiani kirjoita vähemmän, kirjoita enemmän. Peace.

3 tykkäystä

Tämä täytyy ottaa talteen odottamaan jälkipolvien tuomiota ennustuksesta.:grin:

5 tykkäystä

Otan suoraan tänne talteen itseltäni pari ennustusta. Ensimmäisenä ennustan, että Tapparan väistämätön nousu kohti sarjan piikkipaikkaa on alkanut ja lopulta viihdytään kuudetta kertaa putkeen finaaleissa. Toinen ennustus liittyy “kahvakiekko” -rutinoiden lisääntymiseen viimeistään ensi kuussa, kun Tappara on noussut top-3 sijoille.

2 tykkäystä

Tämä osuu varmasti ainakin jossain määrin, jos Tappara tuonne nousee ja ihan hyvin voi noustakin. :slight_smile: Kahvakiekko -rutinat on suorassa yhteydessä Tapparan sarjasijoitukseen ja menestykseen. Varsinkin Rautakorven alaisuudessa.

2 tykkäystä

Ehdottomasti juurikin näin, joten velhoksi en itseäni laske, vaikka nämä osuisi. Surullisinta on se, ettei pelin tarvitse muuttua mihinkään. Rautakorpi/Tappara pärjää, jos se kahvaa ja päinvastoin.

3 tykkäystä

Näin hienon voiton jälkeen olen ilonpilaaja ja veikkaan, että huomenna ei 1.erä ennätä edes puoliväliin kun otteluseurannassa löytyy seuraavat kommentit

  • Miksi ei pelata niinkuin eilen?
  • Missä liike ?
  • Kaikki Lekiin
  • Samaa pa**aa kuin koko alkukausi
  • Jätkiä ei taaskaan kiinnosta

Saa ottaa talteen :grinning:

14 tykkäystä

Let the kalistelu begin. Ja olen kyllä Oijennuksen kannalla tässä. (puhe siis Kärjestä)

6 tykkäystä

Kristallipallo näytti tällaista:

Tän kauden päätteeks nähdään taas paikallispari poffeissa. Homma etenee taas seiskapeliin, mutta sen ratkasusta ei kristallipallo kertonu mitään. Kristallipallo kuitenkin kerto, et ton paikallisparin voittaja nostelee taas kannua :smiley:

Eli saa ottaa talteen…

1 tykkäys

Täällä kun on puhuttu, että paikallispeleissä ei ole enää ollut kiimaa vuosiin, on unohdettu viime maalis-huhtikuun vaihde! Toivottavasti pallosi pitää kutinsa!

Taitaa olla Wishistä tilattu hilepallo.

Otetaan.

Jos se tarkoittaa Jokerit vs. Pietari -“paikallispeliä”. :joy:

Tulehan nyt @Eki itse kertomaan. :wink:

:lasit:

14 tykkäystä

Otetaan.

Otetaan myös tämä.

9 tykkäystä

@Oijennus ei jatkoon.

Rehellinen tappio. Kausi on pitkä, näitä tulee. Haluatko tuottaa jotain uutta talteen otettavaa sen suhteen, kuka Kärjen korvaa?

1 tykkäys