Sähkökatkot ja sulakkeet - Virallinen yöketju (22-06)

Kuinka pitkään aiot yön kulkua raportoida? :wink:

No, rouva sanoi just että laita musa hiljasemmalle.:flushed:
ipuhelimesta ei voi soittaa musaa lujaa.

Olutta on ja vielä tilkka myös salmiakkijuomaa.:laughing:

2 tykkäystä

Lisäys. Olutta on ja myös lomaaaaaa…

1 tykkäys

Kuuluisat viimeiset sanat :sweat_smile:

Mulla on homma aikas hyvin hanskassa.:laughing:

2 tykkäystä

Menihän ne sulakkeet lopulta.

Hengissä ollaan. Ei kuumetta, ei akuutteja oireita. Pää saattaa olla kipeä aamulla.

E. Torjutaan tauteja.

10 tykkäystä

Ruotsalaista olutta ja nuuskaa. Kyllä noilla hengissä pysyy ja taudit loitolla myös.

2 tykkäystä

Nyt tärähti pöytään aika kivan näköinen nainen. En puhu ruotsia, mutta hän puhuu. Kyllä tästä taas päästään eteenpäin ilman kriisejä.

7 tykkäystä

Homma etenee. Toivottavasti saan pidettyä taas kuitit tallessa.

5 tykkäystä

Hereillä edelleen. Hyvä marinoidi päällä, joten näillä taistellaan hässäkkää vastaan. Yhden asiakkaan saatoin jo nukkumaan, mutta nyt pitää taistella.

3 tykkäystä

Huomenta! Mites itse päällikkö @Oijennus , saatettiinko sinut nukkumaan vai menitkö itse? Vai?

Ps. tulin kuokkimaan vain tähän ketjuun. Minulla vain aamukahvi hässäkät.

Huomenta. Sama. Pikakahvilla mennään.

1 tykkäys

Ei oireita. Ainoa ongelma on sisäinen herätyskello eli virtsarakko, joka herättää tarkemmin kuin herätyskello.
Tilannekatsaus. Ravintola(t) oli auki ja luultavasti tällaisen pikkukylän torstai-illan asiakkaat paikalla. En joutunut lähikontaktiin. Nyt menen etsimään aamupalaa ja koitan pitää itseäni desinfioituna loppuun saakka. Lähikontakteista en ole huolissani.

E. Jatkan vähän vielä tähän. Stekhuset. En ole oikeasti törmännyt Suomessa noin hyvään pihvipaikkaan aikoihin, jos koskaan.
Nyt pitäisi lähteä painelemaan Öölannin puolelle.

4 tykkäystä

Vihdoinkin sulakkeet auki :sweat_smile: Kytänny jo monta tuntia :joy:

1 tykkäys

Tämän illan drinkkinä Corona cola.

1 tykkäys

Leijonaa ja pepsi maxia (nuoruuden muistoja herättelen) ja “uutuutena” Vallatonta päärynäkermalikööriä… jolla taas muistellaan TPS - Tappara pelin 0-5 tulosta :rofl:

4 tykkäystä

Tänään oli Suomen viimeiset säbäpelit ja joukkueen saunailta. Tästä sitten kotiin möllöttämään loppukevääksi, ainakin on altistumisreitit tiedossa jos kipeytyy lähiviikkona.

1 tykkäys

No olipa kivaa! Ilmeisesti jotain kevyttä sutinaakin olis jatkossa tiedossa joten mikäs sen mukavampaa. Tänään ei kuitenkaan vielä :laughing:

Kyllä kaupungilla porukkaa oli… mm. Peksi… jos en nyt ihan väärin nähnyt. Taksikuskien mukaan yleisellä tasolla kuitenkin tavallista hiljaisempaa.

4 tykkäystä

Täällä meni muutama sulake, joten katson parhaaksi siirtää itseni mainitulle aikavyöhykkeelle tässä vaiheessa. Rattoisaa illan jatkoa kaikille!

7 tykkäystä