Hoidanko mä nyt yksin kera Battle Beastin tämän ketjun ylläpitoa?
Sen minkä Maestro edestä, me juniorit perästä. Itsehän tosin olen jo varttuneempi juniori, tämän lyhennettä en tiedä. Enkä nyt tarkoittanut mitään kaksimielistä.
Kuuntelisit nyt Italo-diskoa edes
Battle Beast ei ole ollenkaan huonompi seuralainen!
Nyt mä sammutan lyhdyt ihan rauhallisesti, koska takana on piiiiitkä päivä ja huomenna pitäisi Lappeenrantaan lähteä.
Öitä! ![]()
Edit. @Kahvanaama Varttuneempi juniori = Jaromir Jarg
Jaromir se vaan jaksaa painaa kuin nuori villivarsa!
Ei kuitenkaan niin hyvä työpaikka, että tänne kuuluisi?
@Blueoval, sulakkeet paukkuu? ![]()
Ei.
TFC Kortilla halpaa bissee,
Olut autta tuskaan, yhden pisteen menetys on tuskaa ![]()
Nyt kannattaa ensin laskea montako pistettä tällä kaudella on menetetty ja heti perään pitää olutinventaario.![]()
![]()
![]()
Pari rankkaa työpäivää takana ja torstaina taas aikainen herätys. Piti ottaa pari lihasrelaksanttia mutta nyt mennäänkin jo kolmatta.
Noh, ainakin lihakset on mukavan rentoina. ![]()
“Pari lihasreleksanttia”. Ja aivan liian innokkaasti oikeaan ketjuun, mutta ihan väärään aikaan.
Onko keskustelu seuraa hereillä?
Tällaisellä räkänokan innokkuudella painettiin menemään. ![]()
Höpöhöpö. Jätkällä rupeaa jo olemaan kokemusta. Räkänokka ja innokkuus… kaikille on tullut lipsahduksia. ![]()
![]()
Ja toiseen ketjuun…
Kai sitä on vanhempaa valtiomiestä uskottava.
Mutta nää nyt oli ihan lämmittelyä viikonloppua varten. ![]()
On muuten sulakkeet poksuneet eilen/tänään
Voi suoraan sanoa, että oon päissään, kuin intiaani. En tiedä kylä mistä sanonta tulee hehehheh.
Inkkarit eivät oikein olleet tottuneet valkoisen miehen tarjoamaan tuliliemeen. Siinä kävi sitten hieman hullusti. Sehän kävi tottumattomalle päähän ja monet halus vielä lisää. Rappiohan siitä seurasi monille. ![]()
Vastaan parempaan kejuun niin ei tarvitse liputtaa.![]()
Vahva tunne että en ole.
Tosin, on se lapsen mieli ennenkin muuttunut ja esim. pelin aikana voi alkaa maistumaan.
Hotellin aulabaarissa jupisen ja otan Heinäkenkää. Ehkä tää vielä lähtee tästä?
Nordiksella oli ihan helevetinmoinen hässäkkä Lindemannin keikan jälkeen. Tupa oli täynnä…
![]()
![]()
![]()
Hyvä meininki. Oli varmaan niitä legendaarisia pitkän sivun pukumiehiä aulabaarissa?
Harmi kun ei selvinnyt minkä joukkuueen miehiä oli.![]()
![]()
![]()
Otan oluen ja hiukan salmiakkikossua.