Sähkökatkot ja sulakkeet - Virallinen yöketju (22-06)

Kyllä saatura taas töissä oli täyttä kakkaa,jumalaton työputki päättyi ny. Suomalainen hyvinvointivaltio on niin historiaa,anteeksii kaikilta.Huomenna Tappara- Kärpät peliin korjaamaan aamun krapulaa,perkele.

2 tykkäystä

Ookko lomilla? :smiley:

Jos viestissä ilmoitettu kellon aika pitää kutinsa, niin viestin aikaleiman perusteella
aikaero Suomen aikaan näyttäisi olevan neljä tuntia. @BlueOval on arvatenkin Intiassa tai siellä päin ja todennäköisesti lomalla.

Edit: viestien perusteellakin on lomalla tai sitten on TOOOOSI ymmärtäväinen työnantaja.

2 tykkäystä

Katellu vaan kun harvasen päivä tullu moisia viestejä. :smiley:

1 tykkäys

Hän on Thaimaassa kolmen viikon lomalla. Ihan taisi asiasta tänne itse mainita.

1 tykkäys

Aikaero meni oikein ja @Oijennus muisti lomakohteen ja loman keston.:+1:t2:

Pahoittelut että vastaus meni yliajalle. :laughing:

1 tykkäys

Hah! Kello yli 23 ja mää oon vetäny ison pakillisen ruuvimeisseleitä kaiken muun lisäksi.:laughing::laughing::laughing:
Tää on huikeeta kun ei tuu hirveetä rapulaa.:grimacing:
Tai näin ainakin mulla on vahva usko.:laughing:

1 tykkäys

Mitäs Thaimaassa syödään rapulaan? :joy:

1 tykkäys

Aamiaisella useampi lasi mehua ja munakasta. Ehkä kuppi paikallista kahvia ja jos vielä mahtuu niin kanaa ja nuudeleita.
Tuon setin jälkeen aamupaskalle ja pienet päikkärit niin taas on valmis päivän rientoihin.
Korjaaminen, säätäminen tai tasottelu ei oo vieläkään mun juttu.

1 tykkäys

Hah.
Taas on todistettu että matkailu nuorentaa.
On niin turvoksissa ettei oo rypyn ryppyä.:laughing:
Kello on hiukan yli 22 ja aurinko on laskenut jo useita tunteja sitten.
Mukava istua kalsarit jalassa parvekkeella ja nauttia erinäisiä sulakkeita.
Lämpöä vieläkin liki 30.:blush:
Kuten hyvä ystäväni joskus totesi, tästä kerätään sitä henkistä pääomaa pitkää talvea varten.

5 tykkäystä

Meillä on tällainen ketju. Tässähän voisin tarinoida, vaikka ja mitä…

1 tykkäys

HÖH. Olisin halunnut tietää, mitä Maestrolla oli kielen päällä. :frowning_face:

Kitalaki.

3 tykkäystä

Ole hyvä.

Palautin viestini. Kyllähän tässä matkalle on kaikenlaista tarttunut, mutta kaikkea ei voi kirjoittaa “julkiseksi”.

1 tykkäys

Ei täällä ole nyt muita kuin mä, sä @Kahvanaama ja @Juissi27. Luvataan ettei kerrota eteenpäin! :shushing_face:

2 tykkäystä

Hyvä yritys. :+1:
Jonain päivänä tulee se heikko hetki, kun voin laittaa itseni palstan alttarille. Mutta en julkisesti. :wink:

No vähän kuitenkin. WC ankka ei sovi tiskikoneeseen…

2 tykkäystä

Kaikki mitä täällä puhutaan jää sulakekaappiin. Kai tähän keskusteluun voi ottaa osaa, vaikkei ole sähkökatko? Mistä keskustelemme

2 tykkäystä

Kai tämä on sellainen kaatopaikka, kun ei ole muuta kirjoitettavaa…

1 tykkäys

Itse boheemina ja luovana ihmisenä arvostan foorumeiden kaatopaikkoja, siellä pääsee nimenomaan luovuus kunniaan. Tällä luovuudella voi saada uusia ulottuvuuksia itselleen, omaan elämään.

1 tykkäys

Mullakaan ei ole sähkökatkoa. Seuraavan kerran sähkönjakelussa saattaa olla häikkää 7.12. Mutta kunnon katkos tulee sitten 18.1. - 19.1. :grin:

Toki ei sitä tiedä jos yllättäen tapahtuu “jotain”. :thinking:

1 tykkäys