Jim Beam Honey
Tää on suun myötäistä kamaa.
Jim Beam Honey
Tää on suun myötäistä kamaa.
Tuus ny @Treppu ihan itse kertoon mitä tämä juoma on?
Twistit ovat mietoja alkoholijuomia ja prosentit alle 20.
Peppermintit 40 tai 50% ja Blackit ja Chocot 35%.
Myös Minttu Vanilla Ice oli muistaakseni 35%, mutta sitä ei tunnu löytyvän enää mistään.
Lisäksi se on korkata eikä korkkaa!!
Lisäksi se on pitäisikö.
30% Leijona-minttuviinaa
Mä käytän rikasta suomen kieltä, joten hyshys ja juomaa naamariin.
Edit. @BlueOval Mä laitan kuvaa tuleen!
Se on Leijonaa. Minttuviina on ihan eri asia!
Näissä pitää olla tarkkana!
Jep. Leijonaa oli.
Hyväksyn tämän, riita poikki ja kossupullo väliin!
Noup!
Me otetaan Mika ja OmppoJimppa väliin kun Tampereelle tulet.
Mika on hieno mies mutta ketään OmppoJimppaa en muista. Onks mulla paukkunu liikaa sulakeita?
Virkistän muistiasi.
https://www.alko.fi/tuotteet/949767/Jim-Beam-Apple/
Tuolla hiukan korjailtiin heikkoa happea ja huonostihan siinä taas kävi.
Perkele, niin tätä kaljanlitkua saa lipittää, että saa ns. juhlafiilingit päälle. Pitäis aina ottaa jotain vahvempaa, mutta todennut viitisen vuotta sitten, että se ei vaan sovi meikäläiselle. Pitäis varmaan lopettaa alkoholin käyttö, kun kaljan voimalla vaan maha kasvaa
On muuten aika hiljainen tämä ketju yleensäkkin. Tappara fanit näköjään siveellistä porukkaa Ite ainakin alan pikkuhiljaa olla hyvässä hiprakassa
Mulle on ainakin jäänyt tän ketjun pointti vähän mysteeriksi.
Vähän sama ollut. Jos tämä on känniketju, niin kuin olen ymmärtänyt? Niin miksi näin hankala selkoinen nimi? Jos tämä ei ole, niin olen vaihteeksi väärässä paikassa
En muista mistä tää sulake-läppä aikoinaan lähti, mutta sulake = alkoholipitoinen juoma.
Näin sen jotenkin pikkuaivoillani käsitin Mutta ketjun nimi on silti perseestä. Ei kukaan hiprakassa oleva tule keskustelemaan sähkökatkoista ja sulakkeista.
Mitäs @BlueOval teki?
Ei vaineskaan, ymmärrän kyä pointtis! Ite tykkään silti tästä läppäotsikosta.
On tuo ketjun nimi aika huono, miksei se voi olla vaan känniketju tms.
No mä en tykkää edes läpästä
Aika vähän on tullut tämän vuoden puolella sulakkeita vaihdettua. Ei vain ole oikein ollut tarvetta. Ehkä sitä voisi jonain päivänä poiketa pitkästä aikaa sulakekaupassa ja hankkia vaikka jonkun 30-40 Ampeerisen sulakkeen varastoon. Voihan sitä tarvita.