En oikein tiedä sulakkeista, mutta Sulakeista tiedän Liborin.
Sulakkeista jokainen nyt muistaa aina katsoa ampeerit, mutta tärkeä on myös F(link) oder T(räge), siis valitaanko nopea vai hidas. Kumpaakohan täällä suositaan?? ![]()
Kahden vaiheilla tässä. Nyt ois sopiva nukkumaanmeno humala, mutta toisaalta koukuttais vetää hieman yli ja katsella esim. Youtubesta lätkävideoita silmät sirrillä. Onko muut lähtenyt tänään nauttimaan paheen aineita? ![]()
En ole tänäänkään ![]()
Yli 20 sulaketta vedetty tälle iltaa, kohokohta tuli ihan puskista… Olen jäätävä Queen fani ja usein kirjoitellut s-posteja Queenin fani s-postiin. Tuli tänään vastaus… Brian May lähettää koko yhtyeen nimissä signatun paidan minulle❤️ Toki en usko, että May itse on tätä kirjoittanut. Mutta hieno homma.
Aijai, lomaviikko ja sunnuntaikänni. Tekee aika höpöä kyllä. Kun on tullut “vanhaksi” jossain välissä niin ei normaalilla työviikolla voi oikein ajatellakaan ottavansa muuta kuin perjantaina. Ei enää lauantainakaan ainakaan isommin sovi ottaa jos maanantaina kuvittelee töihin menevänsä ja siellä vielä johonkin kykenevänsä. Joskus kymmenen vuotta sitten ei tuntunut missään, vaikka olisi vedellyt puolen laatikkoa kaljaa ja seuraavana aamuna viiden kuuden väliin ylös.
Olemme samassa veneessä. Saapi nähdä kauanko vielä jaksaa. No saunassa vielä käyn ja sen jälkeen emännän nukkuessa katon kiekkoa netistä.
Tänään taas on kyllä sulakkeet paukkunut ja varmasti rätisee vielä hetken verran. Ns. Loman lopettajaiset tässä menossa ihan perus kalsarikänni tyyliin ![]()
Mä lähin katselemaan kuinka isot sulakkeet kaverilla on Rovaniemellä.![]()
Nyt päätä tyynyyn että jaksaa vetää tänään lappalaisten kanssa.
Tarkkana sitten lappalaisten kanssa.
Having your nuts bitten off by a Laplander, that’s the way I wanna go.
Mä alan olemaan kohtalaisen varma että aamulla on heikko happi.![]()
Sillä se happi palaa millä lähtikin.
Mulla on viileää viiniä lasissa ja sitkun joskus kömmin sänkyyn niin huone on sentään viileä. Toi ilmastointilaite tekee ihmeitä, ei mua edes haittaa se ääni (isohko) kun nukun :).
En mä voi jäädä tänne maailman tappiin asti.![]()
No helvetti! Vitsi, huomenna kuolema koittaa,menee teatterimatka pitkäksi ![]()
Hyvä hellejuoma Lemon Spritz on raikas eikä liian makea, hienosti vilvoittaa lämmön piinaavaa kroppaa. ![]()
a1r6-edit: boxed link
Tänään on kyllä uponnut olutta mukavasti. Heti töistä päästyäni kahden jälkeen korkkasin ja koko loppupäivän tissutellut. Voi olla, että pääsee vielä hyvään humalaankin ![]()
Minä näin tänään pitkästä aikaa tärkeintä ystäväpiiriä. Otettiin ulkotiloissa hyvin epämuodollinen tennisturnaus (oli ihan mahtavan kivaa) ja sen jälkeen fillareilla mökille, missä saunaa ja grillailua.
Nyt jo kotona, mutta eiköhän tuossa tullut iltapäivän, illan ja yön mittaan kohtalaisen monta annosta olutta, viintä ja konjakkia otettua.
#FreeJero2022
![]()
Pahoittelen jo tänne, jos käytös alkaa hermostuttaan jotakuta. xD
8 tuntia juomista takana ja voitte kuvitella millane meno. xD Juomat vaa loppu perkele! XD
Mulla on alkoholiongelma, juomat loppu! ![]()