Sami Venäläinen

EliteProspects.com pelaajakortti:
Sami Venäläinen - Elite Prospects

Pelaajan ketju Tappara.info:ssa
http://old.tappara.info/index.php/topic,67.msg172306.html#msg172306

Kyllähän Venukin oman topicinsa ansaitsee. Yli 800 ottelua Suomen kaukaloissa riitti ja Venäläinen pelaa alkavalla kaudella ensimmäistä kertaa maamme rajojen ulkopuolella tehtyään sopimuksen Saksaan.

Fischtown Pinguins: „Hulk“ auf Bremerhavener Eis

1 tykkäys

Ohos, olen aina sanonut, että Venu pelaa koko uransa Suomessa, noh
toisaalta kiva olla joskus väärässäkin. Suomalaista kiekkotaitoa vientiin Venu lähettiläänä :grinning:

Tuo Fishtown Penguins nostettiin ensi kaudeksi DEL 1:een. Tuo on sama seura, jonka mokkea olen aikaisemmin konsultoinnut.Hieno paikka tuo Bremerhaven ja sitä paitsi lähellä Suomea. Halli ei ole kovin suuri, joten aina täynnä, hyvä fiilis, hyvät fanit.

1 tykkäys

Mikäs Samilla on, kun eliteprospectsin mukaan ei oo pelannu peliäkään vielä?Merkattu loukkaantuneeks. Paha loukki vissiin, alkaako komea ura oleen kohta paketoitu?

Eliteprospects kertoo, että kärsii eturistisidevammasta eikä odoteta pelaavan enää tällä kaudella.

Ensimmäisessä tai toisessa harjoituspelissä joutui polvitaklauksen uhriksi. Käsittääkseni kuntouttaa itseään siihen malliin, että ura olisi jatkumassa ensi kaudella.

1 tykkäys

Kappas kun en ole huomannut, että tuo fanien raamattu, elite…, kertoo myös tuollaiset asiat. Kaikkee sitä oppii kun vanhaks elää.

Onnea Samille siihen projektiin. Kuuluu mun kaikkien aikojen suosikkisotureihin.

1 tykkäys

Venulla meni siis polvi rikki viime alkusyksystä ja kausi jäi siihen. Vieläköhän on aikomusta palailla kiekkoympyröihin?

Jos Samin puheita oikeita tulkitsin, niin soppari Saksaan on vielä voimassa?

Venun nimi löytyy Smile-henkilöstöpalvelun palkkalistoilta, joten tämä tarkoittaa että peliura on tullut päätökseen. Samassa tiimissa työskentelee muuten myös Teemu Aalto.

7 tykkäystä
4 tykkäystä