Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

Olisiko se kuitenkin noin päin. Vähän ehkä raflaava otsikko, mutta niin ne on Santullakin.

E: Siis hiihtelytoimittaja -> hiihtotoimittelija.

Klikkihuorausta parhaimmillaan. Taas saatiin sivunäyttöä ja mainostajilta rahaa pois. Sehän tuossa pelleilyssä on takana.

Pitäisiköhän Santun titteliksi vaihtaa “Klikkiotsikoija”?
Toimituksellisista kyvyistä kun ei ole näyttöä.

Mä päädyin nimeämään ketjun tittelillä “erikoistoimittaja”, jota hän itse itsestään usein käyttää. Minusta se on kuvaava.

https://www.google.fi/search?ei=oLmFWtW7LJLcwALDtLSADQ&q=santtu+silvennoinen+"erikoistoimittaja"

Onko se sama asia kuin urheiluun erikoistunut toimittaja? Eli urheilutoimittaja.

Ehkä, sitä ei ole koskaan varmaan auki selitetty. Tosin silloin “urheilutoimittaja” voisi olla looginen titteli, mutta hän tituleeraa itseään nimenomaan “erikoistoimittajaksi” aina. Jokainen voi tulkita itse mitä se tarkoittaa.

Miksei siinä voi lukea kuin pelkkä nimi, ei ansaitse edes tyhjäntoimittajan nimitystä.

Pistetään samantien “klikkihuoraaja” :wink:

Santtuilija olisi lyhyt, ytimekäs ja kuvaava.

Kaikkein paras tilanne olisi, että tällaista ketjua ei olisi lainkaan täällä.

Ei ansaitse omaa ketjua.

Santulta aika vahva saavutus. Ainoa Ilveksen mies, jolla on täällä Tapparan keskustelupalstalla oma ketju.

@peterra Mä en ole ihan vakuuttunut siitä. Se saattaa vaan olla vähän kassalla.

@Virvelia_kainaloon mites Umpisolmu?

Valitettavaa on, että kumpikin näistä on ilmeisesti ehtinyt kassalle asti toimittajan urallaan.

Tämä ketju on Turku. Ilman Turkua olisivat turkulaiset levittäytyneenä ympäri Suomea.

Ilman tätä ketjua Santun journalistiset taidonnäytteet roskaisivat meidän asiaketjuja. Hyvä ketju. Ja näin.

Ymmärrän ja hyväksyn. Ja vaimennan.

“Special needs” toimittaja.

Santtu Silvennoinen, pelkkä

Tai Umpisuoli?

Taitaa olla Santulla ja Solmulla keskinäinen kilpailu suomen ammattitaidottomimman journalistin tittelistä.

Kumpi johtaa kilpailua?