Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Miksi sivua pystyy vierittämään sivulle? Nyt kaivataan @henkilökunta a paikalle!

Ohessa esimerkkikuva.

1 tykkäys

Meinaat, että on Juhannuksena koodailtu leiskaa uusiksi? Tai ylipäätään koskettu mihinkään? :smile_cat:

  • Koitas vähän refreshia.
  • Eihän ole desktop-tila lipsahtanut päälle?
1 tykkäys

Nyt toimii. Ei ollut lipsahtanut. Olen pettynyt käyttökokemukseen, mistä voin vaatia oikeuksiani?

3 tykkäystä

Tämän palvelun hinta ja laatu vastaavat toisiaan.

12 tykkäystä

Arvon valvojilla ja ns. modeilla on, tai ainakin näyttäisi olevan, hieman eri nimityksiä eri ketjuissa, kenties myös ajan myötä muuttuneita, joista alla muutama esimerkki.
Tuli vain mieleen että mikä lie nykyään oikea…

Niitä on jonkin verran (?):

@moderators
@valvojat
@ylläpitäjät
@henkilökunta
@admins
@henkilökunta
.
.
.
@jne you name it

Olisko paikallaan pieni päivitys vai olenko missannut jotain? @tell us what?

EDIT: no ainakin kolme meni läpi joten siinä ne?

Nytkö ne on helvetti taas englanninkielisiä? Eihän tässä ole mitään tolkkua. Ollaan @ljpp’n kanssa puitu asiaa, ja ollaan täysin ymmällämme.

1 tykkäys

On teillä murheet :smiley:

4 tykkäystä

Nyt on murhe minulla. Yksikään esim. paras biisi topicissa ei aukea kuunneltavaksi. Kun painat play, niin mustaksi menee ja se on siinä.

Tietokoneella vai kännykällä/tabletilla?

Tämä on läppäri ja Windows 8 tai 8.1

Nyt, pitäkää nuo asetukset. Nyt näkyy videot :smiley:

1 tykkäys

Iltalehden mobiilisivusto ei anna kunnollista metadataa, epäilen. Varsinainen www.iltalehti.fi antaa, mikä on huomattu ennenkin. Vaihtamalla m-kirjaimen www-yhdistelmäksi alkaa toimia.

Hey thanks! Mää jo ajattelin, että onko taidot ruosteessa. Vedin käytännössä tolppaan…

MIKSI TÄMÄ TAPPARACO Android “appi” kääntyilee näytöllä, vaikka näyttö asetettu tilaan “vain Pysty”?

Piti oikein koittaa ja näin näyttäisi tekevän ainakin Androidin Tappara.co (App)… erikoista?

Miksi minulle on tullut system ilmoitus Turku ketjusta, mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut?

E: Kenelläkään ei ilmeisesti ole tietoa tästä?

Olisi mitään mahdollisuutta suodattaa tuohon aloitussivulle Tappara.co filtteröidä pelkät jääkiekkoon liittyvät asiat?
Nyt siellä on kaikkea ihme vapaa keskustelu aihetta jotka eivät liity jääkiekkoon milläänlailla. Itse olen pitänyt Tappara.co:ta jääkiekko aiheisena foorumina ja minun mielestä kalastus, Poikamme sotaväessä tai mielimusiikki eivät kuulu tälläisen foorumin etusivulle.

Kyllä.

Mene esimerkiksi Vapaa keskustelu - Tappara.co ja oikealta ylhäältä löydät pudotusvalikon, jossa taitaa nyt olla “O”. Painat siitä ja pudotusvalikosta valitset “vaimennettu”.

Tämä hiljentää koko vapaan keskustelun sinulta. Voit tarpeen mukaan hiljentää myös muita alueita ja esim. ketjuja.

Kiitokset, melkein toimii. Mulla on yhteiskunta vaimennettuna, mutta niin vaan Terrorismi keskustelu möllöttää etusivulla.

Mä en kyllä näe mitään lisäarvoa tolle ei jääkiekkoon liittyvälle bullshit:lle tällä foorumilla. Netistä löytyy Murha.infoa ja Homma-foorumia ton tyyppiselle jutustelulle.

Mjaa, ei vaimentelu ole sillein mulle kovin tuttua, mutta oletko kokeillut vaimentaa suoraan tuon terrorikeskustelun? Keskustelun vaimennus tapahtuu samaan tapaan kuin alueen vaimennus.