Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Enpä ole tuossa yhteydessä kiinnittäny huomioo asiaan, ainoastaan tossa mistä laitoin kuvankaappauksenkin. Pitää raportoida jos huomaan, ainakin tällä hetkellä Lukematta-lehdellä näky ihan oikea määrä ketjuja.

Nyt kun minulla näkyy titteli, mitä KUN nappaan tänä vuonna draftin kannun niin onko sitten mahdollista näkyä molemmat saavutukset? :grinning:

2 tykkäystä

^^
Tästä päästäänkin osuvasti seuraavaan:

Käyttäjänimen perässä olevat lisätekstit, onko niitä tavallisen käyttäjän mahdollista saada piiloon jostain discoursen asetuksista? En haluaisi nähdä mitään muita kuin maininnan jos on osa ylläpitoa, pelkkä kuvake & käyttäjänimi riittää mainiosti.

Onko Discoursessa joku aikaraja kuinka vanhoja viestejä pystyy muokkaamaan? Koitin tuossa Pastrnakin sopimuksen myötä editoita Bruins-ketjun alotuspostauksen rosteria ajan tasalle mutta en enää löytänyt Muokkaus-vaihtoehtoa mistään.

On. Wikitin avausviestin.

2 tykkäystä

3 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Etusivun infinite scrolling ei toimi Android Chromella?

Vaihdoin profiilikuvan pari tuntia sitten. Toimii nyt kuten Liigan sivut. Toki saattaa olla vika täälläkin. Ilmoitti, että saattaa mennä aikaa, ennen kuin vaihtuu.
Tämmönen ilmoitus tuli:

Olet onnistuneesti vaihtanut profiilikuvasi, mutta saattaa kestää jonkin aikaa, kunnes se tulee näkyviin

E su aamu: Eipä tuo näytä vaihtuneen, kokeillaan kaupungissa uudelleen 50mbs vauhdilla.

Miten Discourse laskee tykkäykset?
Viimeiseltä 24 tunnilta vai nollaantuuko vuorokauden vaihtuessa?

Jos on tykkäykset loppu jo aamu yhdeksän jälkeen niin vapise @Treppu.:slight_smile:

2 tykkäystä

Kirjoitin viestin jonka aloitin lainauksella. Tuli ilmoitus että viesti ei voi olla tyhjä, vaikka siinä siis oli paljonkin omaa tekstiä myöhemmin. En muista vastaavaa aiemmin, pitääkö siis viesti aina aloittaa omalla tekstillä?

Tuon ilmoituksen pitäisi tulla vain, jos painaa lähetä-nappulaa. Jos toistuu, tee virheraportti niin tutkitaan miten ongelman voi toistaa.

1 tykkäys

Onko kirjainmerkkien määrä rajoitettu? Tullut viime aikoina ilmoitusta "odota 5 tuntia jotta voit lisätä enemmän kirjaimerkkejä.Tästä on ollut käsittääkseni aiemmin puhetta.Jäin silloin siihen käsitykseen,että ongelma olisi korjattu mutta näemmä ei ainakaan pysyvästi ole korjattu ongelmaa.

@ljpp näyttää nostaneen päivärajoitusta 20:sta 40:een silloin ja se on yhä voimassa. Minusta ei olisi vaaraa, vaikka rajoitusta nostaisi selvästi lisää. En kylläkään ymmärrä, mihin tarkoitukseen tarvitsee yli 40 kirjanmerkkiä päivässä. Ylläpidätkö @Treppu’maista tykkäysjonoa?

3 tykkäystä

Juuri tästä on kyse.Paitsi että mulla on tällä hetkellä 19 kirjainmerkkiä.Mutta on ollut yli 40.

1 tykkäys

Systeemi herjasi minulle tuolla NHL otteluseurantatopicissa, että ketju näyttää olevan sinulle tärkeä. Anna muillekkin tilaa kirjoittaa. Lopetanko vallan :smiley: vai annanko vain tilaa?

6 tykkäystä

Mulle on aikanaan valmentaja sanonut, että sinun pitää olla oman tilasi haltija.

Pidetään siis tuosta kiinni.

3 tykkäystä

Jossain tekoälyn syövereissä pitäisi olla myös “Get a room”-huomautus, jos kaksi yksillöä turisee vain keskenään.

4 tykkäystä

Emme ole @messi :n kanssa saaneet vielä tuollaista ehdotusta.

1 tykkäys

Yksi juttu itseäni ihmetyttää. En tiedä sitten onko tämä ylläpidon tietoinen valinta, mutta asiaan:

Kaikki sivuston ulkopuoliset linkit, eikö nuo olisi järkevää avata uuteen tabiin / ikkunaan eli target=“_blank”? Itse ainakin koen paljon toimivammaksi että avautuisivat erilleen.

Tuo on käyttäjäasetus. Laita täältä rasti ruutuun “Avaa sivuston ulkopuoliset linkit uudessa välilehdessä” ja tallenna: Tappara.co

2 tykkäystä

Tällä selvä, kiitokset!