Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Mitäs tuo system “laataa kuvista kopiot” tarkoittaa ennen ole vastaavaa havainnut. Joku uusi ominaisuus?

No eipä ole tullut ilmoituksia ennen :thinking:. Vaikka olen jonkun verran linkittänyt erilaisia kuvia.

On tuo tuota ennenkin tehnyt. Systeemi latasi tuon kuvan Twitteristä ja tallensi sen palvelimelle. Teknisesti ottaen se on muokkaus viestiisi, minkä vuoksi sait ilmoituksen muokkauksesta.

1 tykkäys

Jatkoa ketjulle Ilveksen Teemu Rautiaisen taklaus Tapparan Ben Bloodiin 26.12.2018:

Esimerkiksi tuosta ei tullut vastaavaa ilmoitusta. Vai tuleeko ilmoitus vain silloin kun laittaa ensimmäisenä twitteriin johtavan kuvan?

En osaa vastata, mutta: onko tällä asialla jotain merkitystä?

1 tykkäys

Olen luullut että nuo linkit eivät toimi kun ovat blokattujen listalla.
Olin väärässä.

Mistä näen piilotetut ketjuni?

Klikkaa oikeasta yläkulmasta avatartasi. Klikkaa asetukset (ratas), valitse oikealta valikosta alueet, kelaile alas ja klikkaa näytä vaimennetut.

2 tykkäystä

Tai klikkaamalla tätä: Tappara.co

2 tykkäystä

Tarkoitukseni oli muokata wikiä siten,että kun klikkaa otteluohjelmia ko,joukkueen kohdalta menee nykyiseen tilanteeseen.Mutta muokkausten jälkeen exceli näyttää hieman erilaiselta kuin ennen. Miksi näin? Enkö osaa? Ja nyt tuo on ehkä jopa sekavampi.

Ps Oli muuten hiukan haastavaa muokata näin lukihäiriön omaavana ihmisenä,kun rivit hyppii silmissä.

Markdown koodauksen pitää olla just eikä melkein oikein, tai koko komeus katoaa. Ainakin sarakkeet erottavia | -merkkejä puuttui. Palautuin alkuperäisen revision.

Suosittelen harjoitelemaan testialueella.

1 tykkäys

Okei,pitäisikö discoursen kuitenkin ilmoittaa tästä? No en minä ainakaan ilmoitusta saanut.

Ei ilmoita viestien piiloituksista.

1 tykkäys

Minulla on ollut jo pitempään seuraava ongelma. Aina välillä kun luen viestejä hyppää selain pois näiltä sivuilta. Eli menen lukemaan ketjua a. Siirryn takaisin alkunäkymään selaimen paluu nuolella. Siirryn lukemaan ketjua B. Yritän taas palata nuolella alku näkymään mutta selain hyppääkin ketjuun a. Jos painan vielä kerran nuolta hyppää selain sille sivulle missä olen ollut ennen palstalle tuloa. Tiedän kyllä että ylänurkan logolla pääsee myös alku näkymään. Mutta monesti luen vanhempia ketjuja eikä viitsisi selata taas etsimään missä kohtaa ko ketju oli. Käytän palstaa aina Samsung s8 puhelimella ja puhelimen omalla selaimella. Tämä kertomani virhe ei tapahdu aina. Mutta kuitenkin niin usein että häiritsee käyttöä.

Selaimien back-nappuloissa on keskenään aika erilaisia toteutuksia. Monet selaimet laittavat aiempia sivujen, ja niiden tiloja, välimuistiin jotta takaisin-nappulalla tultaessa sivu latautuu nopeasti. Nuo taas sitten aiheuttavat juurikin mainitsemasi kaltaisia ongelmia. Jonkin verran näitä pystyy kiertämään mutta se on Discoursen omaa toiminnallisuutta johon emme valitettavasti kovin paljoa voi vaikuttaa. Ongelmaa voi koittaa kiertää käyttämällä toista selainta (esim. Chrome) tai sitten tuolla ylänurkan logolla.

1 tykkäys

Mikä toi uus kuvio on yläpalkissa suurennuslasin vasemmalla puolella? Ilmesty mulle tänään

UpCloud taisi päivittää logon. Olisko eilen tullut.

1 tykkäys

Rautakorven hyökkäyspelikirja. Kulman kautta koukataan keskelle.

5 tykkäystä

Olisi mun mielestä aika hienoa jos muuttaisi tuon tykkäämisestä kertovan sydämen oranssiks. Mitäs mieltä?

1 tykkäys

Eikö se ole jo oranssi, kun itse tykkää? Vai onko joku selain jolla ei ole? Joka viestin tykkäysnappia tuskin kannattaa korostaa oranssilla, olisi jopa häiritsevää.

6 tykkäystä

Näyttää punaiselta mun mielestä :open_mouth: