Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Laitat näkyville lukemutta ketjut ja klikkaat tuosta oikelta UNOHDÄ ikonia, niin ne ei enää näy lukekmattomina.

4 tykkäystä

Vinkkinä: mene lukematta-välilehdelle, skrollaa alalaitaan ja klikkaa oikealta alhaalta “unohda”. Se kysyy vielä “Älä seuraa näitä ketjuja enää - ne eivät jatkossa näy Lukematta-välilehdellä”, ja siihen voi tässä tapauksessa laittaa rastin tai olla laittamatta.

@Messi oli aavistuksen nopeampi.

4 tykkäystä

Siinä vähän sormijumppaa illaksi! :smile: Mun mielestä on vain hyvä että noita vanhoja ketjuja laitetaan lukkoon. Mitä auki pitämään?

Kiitos teille molemmille :heart:

No ni. Kiitti myös.

Mua saa syyttää! Tein hervottoman siivousoperaation, mutta nyt loppu tälle illalle joten saatte olla rauhassa :slight_smile:

3 tykkäystä

Mä olin jo miettimässä että pitäskö vaatia banaania, kun joka ketjuun spämmää samaa viestiä! :rage::stuck_out_tongue_winking_eye:

5 tykkäystä

On lipsahtanut välilyönti linkin osoitteen eteen. Ota se pois niin näkyy oikein.

1 tykkäys

Miksiköhän minulla ei näy etusivulla ollenkaan Jääkiekon mm-kisat 2017 Pariisi/Köln ketju? en myöskään saa siitä ilmoituksia.

Katsopa, ettei se ole lipsahtanut vaimennetuksi. Niin voi kai käydä vahingossa. Multakin piiloutui samojen kisojen otteluseurantaketju, mitä ihmettelin hetken viime viikonloppuna. Miksei joku bugikin voi ketjuja satunnaisesti piilotella, vaikkakin pidän sitä epätodennäköisenä.

Listaus vaimentamistasi ketjuista: Tappara.co

1 tykkäys

Miten onnistuu ketjun vaimennus?

Tuosta ketjun lopusta, missä lukee “Seuraa” kun klikkaa, niin saa vaihtoehtoja, joiden joukossa on myös vaimenna.

3 tykkäystä

Kiitos tiedosta Nuti. :+1:

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin uuteen ketjuun: Kuvien lataaminen ei onnistu

Tuota noin… Oon sen verta harvoin käyny tällä foorumilla pahimman mestaruushuuman lauettua. Tässä vähä yritin taas päästä juonen päälle ja haluaisin jollain tasolla taas seurata keskustelua, kohtahan se syksy jo koittaa… Mua kuitenki ärsytti se, että on lukemattomia ketjuja pilvin pimein, jotenki haluaisin alottaa “puhtaalta pöydältä”. Tän ohjeen mukaan sitte klikkasin unohda, mutta oliko mulla sitte valinta kohdassa älä seuraa vai ei, mutta jokatapauksessa kaikki uusimmat ketjut hävis tosta normaalista uusimmat -näkymästä. [quote=“rizka, post:285, topic:151”] Tappara.co

Tuosta linkistä nään, että mulla on nyt ne kaikki about 100 ketjua vaimennettuna. Täytyykö mun yksitellen ne palauttaa takasin normi seurantaan, vai mikä neuvoks?

Ps. se mitä olisin halunnu tehdä, oli vanhalla foorumilla “merkitse kaikki luetuiksi”. Niin tein aina ku viestiketjut ruuhkautu.

1 tykkäys

Ota koko kesän projekti?
Syksyyn mennessä kaikki ketjut luettu.:grin:

1 tykkäys

Täälä on niin aktiivista väkeä, että joka päivä tulee kahden päivän luettavat lisää. :grin:

1 tykkäys

Ymmärrän yskän ja tunnen tuskan.:thumbsup:

1 tykkäys

Mitä tuossa kaikkien aikojen tilastossa jokaisen nimimerkin kohdalla nuo päivät ovat? Siis siinä laatikon alareunassa esim. “12 pv”.

Oletan että selailet mopiilinäkymää. Työpöytänäkymässä selite näkyy otsikkorivillä eli lukuaika eli vissiin aika täysinä päivinä minkä on käyttänyt palstan lukemiseen.

1 tykkäys