Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Käy omista asetuksista rastittamassa kohta: “avaa sivuston ulkopuoliset linkit uudessa välilehdessä”, niin linkkien pitäisi toimia haluamallasi tavalla.

Edit @rizka ei nuku koskaan ja on salamaakin nopeampi…

4 tykkäystä

No mutta kertoopahan ainakin siitä että homma pelaa jos alta 10 minuutin sisään saa kahdelta modelta vastauksen :smiley:

5 tykkäystä

Modernisointiprojektin alkuvaiheessa kerättiin yleisiä kysymyksiä valmiiksi tänne:

https://tappara.co/faq

1 tykkäys

Tiedoksi kaikille: @luottamustaso_0

Pitäisikö tuon rivin generoida kaikille käyttäjille jonkinlainen ilmoitus? Kuulun kyllä ko. ryhmään, mutta itselläni ei ainakaan näkynyt mitään notifikaatiota.

Edit:

Selvittelin vähän asiaa:

As a safeguard a site setting was added “max users notified per group mention” which is defaulted to 100. Even if you enable mentions on a group with 101 users, no notifications at all will be generated when they are mentioned.

Jos ymmärrän tuon oikein, niin ilmoituksia ei lähetetä jos viitattu ryhmä on riittävän suuri. Onko luottamustaso_0-ryhmä nyt kasvanut niin suureksi, ettei mitään ilmoituksia lähetetä?

1 tykkäys

Kappasta vaan, kiitos tästä! Discoursen asetuksissa on miljoona vipua ja tosiaan myös tuo max notifications (nyt 100).

2 tykkäystä

@luottamustaso_3 Sen sijaan taitaa yhä generoida kaikille kaivatuille ilmoituksen? Mä en tosin ole kyllä tainnut saada yhtään joukkoilmoitusta, mutta en mene vannomaan.

Mulle ei ainakaan nyt napsahtanut ilmoistusta. :confused:

Eikä ole tännekkään. Tosin muhun ei voi luottaa :smiling_imp:

Ei tule nootteja isoille ryhmille ja @jackpot ylempänä keksi miksi näin. Selvittelen onko sadan maksimille joku erityinen syy, koska oletusarvo on aika pieni.

1 tykkäys

Kysy samalla tästä:

Ja edelleen, ei tunnu tulevan 49 jäsenen @luottamustaso_3’llekaan, mihin en keksi mitään syytä.

4 tykkäystä

Viimeisimmästä @rizka viestistä tuli ilmotus mulle.

6 tykkäystä

Sama täällä.

4 tykkäystä

Kiitos @jackpot ja @pieni_m, tämä selvisi. Löysin oikean paikan ylläpitoasetuksista. Luottamustaso_3-ryhmän mainintaoikeus on vain ylläpitäjillä ja valvojilla.

5 tykkäystä

Luonnollisesti. Vaarallinen feature mm. spämmäykseen.

Joo. Ainoa mikä on enää epäselvää on kuvankaappaukseni. Ja ehkä se oletusarvo.

Mistän näen mykistämäni ketjut, että voisin esim. poistaa mykistyksen?

Ainakin:

oma avatar → asetukset → alueet → “Näytä vaimennetut ketjut”

2 tykkäystä

Suora linkki: Tappara.co

Huomasin tuossa viikonlopun aikana kun käytin tuttavan konetta ja kirjauduin sieltä tappara.co sisään. Session jälkeen kirjauduin ulos. Nyt pari muuta laitettani näyttää minut sisäänkirjautuneena mutta en pääse esimerkiksi sydämiä jakamaan. Eli olen ns puolikirjautuneena, avatar näkyy ja päälle kun vie hiiren tulee käyttäjätunnus hoverointina niinkuin pitää.

Tämä korjaantuu sillä että kirjaudun ulos ja takaisin sisään. Tiedä sitten johtuuko tuo Googlesta ja sen muistamisista vai Discourcesta ja siitä että muistaa osittain muttei kokonaan.

Tänne ei tullut ilmoitusta @rizka viimeiseistä.