Virheilmoitus: Keskustelualueet-näkymässä luettujen ketjujen väri ei muutu

Keskustelualueet-näkymässä kaikki ketjut, myös luetut, näkyvät samalla sinisellä värillä. Vika ilmenee (ainakin) Firefox- ja Chrome-selaimilla, sen sijaan kännykällä (Safari) toimii oikein, eli luetut ketjut näkyvät harmaina.

1 tykkäys

Kiitos, tämä on @ozzi:lla ollutkin jo tutkinnassa. Tämän hetken analyysi on, että tämä toiminnallisuus Discoursessa muuttunut.

Ihmetellään.

KORJATTU: Categories/Alueet näkymä on rikki 1.9 versiossa - #11 käyttäjältä ozzi

Tämä on ominaisuus. Jostain syystä Discoursen kaverit ovat päättäneet että tuossa alueet-näkymässä ketjut eivät näytä tilaansa vaan ovat enemmänkin vain linkkejä. Aiemmassa versiossa sain tuota kierrettyä omalla fiksillä mutta tuo on sen verran muuttunut uudessa versiossa ettei fiksaaminen ole mahdollista/järkevää. Muutin ketjut sinisiksi (Discoursen alkuperäinen väri) koska ne ovat “linkkejä”. Mobiilissa on oma logiikkansa ja siksi toimii siellä “oikein”

Oma veikkaukseni on että tuo näkymä on jossain määrin kuopattu. Discoursen porukka taitaa suositella enimmäkseen Uusimmat-näkymää ja hybridimallia.

Kiitos vastauksesta. Tämä on hieman sääli, minulle kun tulee aina päänsärky tuota Tuoreimmat-näkymää katsellessa :wink:. Toisaalta onhan tuossa Keskustelualueet-näkymässä ei-luettejen viestien määrä näkyvissä ja uudet ketjut myös merkitty, joten tätä kautta näkee, missä ketjuissa on uusia viestejä. Nyt nuo merkit vain hieman hukkuvat näkymään, voisiko ajatella jotain värien vaihtoa niin, että nuo siniset pallukat ja ‘uusi’-teksti tulisivat vielä korostetummin esille?

Olisiko musta teksti otsikoiden nimissä parempi? Eli sama värimaailma kuin ennen mutta ketjut eivät merkkaantuisi luetuiksi (boldaus)? Itse en näkymää juuri käytä niin en osaa sanoa.

Minulla ei ole oikein sellaista värisilmää, että osaisin valita optimaalisen vaihtoehdon. Luulen, että merkit erottuisivat paremmin mustasta tekstistä kuin nykyisestä sinisestä.