Olipa nostalgista käydä noita vanhoja kuvia läpi.
Sama homma, joskus tullut viljeltyä kunnolla mustaa huumoriakin näköjään.
Loin äänestyksen, johon pari kaveria ehti osallistua. Sitte huomasin kirjotusvirheen, jonka editoin. Annetut äänet hävis, mikäli oikein näin. Onko näin, että jos äänestystä muokkaa, äänet nollautuu? Vaikka muutin vain yhden kirjaimen yhdestä vaihtoehdosta.
Kyllä, koska systeemi ei tiedä muutitko vain pilkkuvirheen, vai muuttuiko vastausten merkitys.
Miksi hidastetusta ketjusta ei voi poistaa omaa viestiä?
Jos tulee heti kirjoittamisen jälkeen toisiin ajatuksiin niin olisi kiva saada vielä poistettua viesti inhimillisen ajan puitteissa. Bugi vai tarkoitus/ominaisuus?
Ketjussa on nyt hetkellisesti vartin hidastus päällä kun oli ylikierroksilla kommentointi.
Todennäköisesti aikarajan päästä onnistuu muokkaus jne.
Ei ole pysyvä tuo hidastus.
Tarkoittaako tämä siis sitä, että jos haluaa poistaa oman viestin niin täytyy odottaa se 15 minuuttia ennen kuin poistaa? Minulle meinaan tuli ensin näkyviin, että viestini on poistettu onnistuneesti, mutta hetken päästä se palautui näkyviin. Nyt tosin valvoja sen poisti, joten lopputulos on näinkin hyvä.
Todennäköisesti on näin.
Onko mahdollista tehdä ”tuoreimmat” sivun kaltaista kokoelmaa, räätälöitynä itseään kiinnostavilla aihealueilla? Jos esim haluaa että siinä näkyy viestit vain Pelaajat ja Liiga -alueilta.
Tai pystyykö tasoa laskemaan niin, että politiikkakeskustelut yms eivät näy etusivulla?
Minkä tahansa alueen ketjut voi piilottaa etusivulta vaimentamalla alueen. Mene https://tappara.co/c/vapaa-keskustelu/politiikka/24, klikkaa kellon kuvaa oikeassa yläkulmassa ja valitse “vaimennettu”.
Hmm, kokeilin tätä jo aikaisemmin ja ei poistunut etusivultani.
@Derek @rizka joo, kokeilin kanssa tätä, kun meinasin antaa ohjeeksi saman, mutta vaimennetut ketjut tosiaan jäävät etusivulle. Luulin, että ne katoaisivat, mutta vaimentaminen ei minulle kuitenkaan ole niin tuttua. Onko sitten niin, että valuvat etusivunäkymästä pois sen myötä, kun vaimentamattomien alueiden ketjut menevät ohi? Eli piilottamisen sijaan alueilta ketjuja ei enää lähettäisi ylös.
Kyllä mulla politiikka-alue silti myös nousee etusivulla pintaan kun sinne tulee viestejä, vaikka on vaimennettuna.
Täytyi lopulta piilottaa jokainen ketju erikseen, että sai ne pois etusivulta. Alueen vaimentaminen ei toimi, vaikka omissa asetuksissakin lukee että sen pitäisi poistaa alueet etusivulta.
Itse olen ainakin vaimentanut koko Politiikka-alueen joskus kauan sitten. Hyvin on toiminut. Olen lähes unohtanut koko alueen olemassaolon ja voinkin rauhassa keskittyä aiheiden vuotoihin muihin keskusteluihin.
Toisena asiana tuo edellä puheltu “hidastettujen” ketjujen viestien muokkaus: Tähän tuli myös törmättyä joskus jo aika tuoreeltaan musiikkiketjussa, ja mielestäni muokkaus ei onnistunut edes “varoajan” päästä. Taisin asiasta jossain mainitakin, mutta se jäi sitten, noussut muilla myöhemmin esiin. Toisaalta heti viestin kirjoittamisen jälkeen (<5 min) muokkaus on vaikuttanut toimivan noissakin ketjuissa.
7 viestiä siirrettiin ketjuun: Discourse 2.7 betatestaus
Meneekö kenelläkään tämä forkan välilehti ihan valkoiseksi?
Välillä kun vaihtelee välilehtiä ja palaa forkan välilehteen, muuttuu valkoiseksi ja jumittuu. Osoiterivi jää siniseksi, nykyisin voi vaihtaa osoitteen ja toimii ok. Ja samalla välilehdellä voi palata tänne ja toimii ok.
Ennen piti sulkea kokovälilehti kokonaan.
Noin vuoden tehnyt, kiihtyvään tahtiin.
Chrome ja Android 9
Jos haluaisin kirjoittaa asiasta mistä on olemassa ketju mutta se on lukittu. Niin mitenkä minun pitäisi toimia?
Liputa ketju henkilökunnalle tiedoksi muulla syyllä.