Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Ei ainakaan mulle.

1 tykkäys

Joo, herjaa nimenomaan samassa ketjussa tuplalinkistä pöytätietokoneella, mutta ei mobiililaitteella.

Tuli näppäily virhe ja vaimensin väärän ketjun. Näenkö jostain mitä ketjuja olen vaimentanut? Kun en siis ole varma mikä ketju vaimeni. Tiedän vain että se oli eri ketju kuin minkä halusin vaimentaa.

Edit. Löysinkin itse jo ratkaisun ja sain ketjun palautettua.

1 tykkäys

Miten?

Menin tuonne omaan profiiliin. Siellä asetuksii. Ja sieltä löytyi kohta +seuranta. Ja sieltä löysin vaimennetut ketjut.

2 tykkäystä

Tuleeko tällä palstalla nykysin jotain haamutykkäyksiä? Ilmoitus pamahtaa, että joku on tykännyt ja mitään ei kuitenkaan näy.

Ja näistä tykkäyksistä kaikki elämme.

Tänään sellasta ollut ilmassa.

2 tykkäystä

Itsellä oli tätä jo eilen, mutta hyvä etten ole ainoa. Toivottavasti ohimenevää.

1 tykkäys

Muuten sanoisin, että liekö Rautakorven haamu, mutta hän ei vaikuta tyypiltä, joka peukuttelisi hövelisti.

2 tykkäystä

Itsellä sama, mutta se tykkäys kyllä lopullisesti vielä ilmaantuu

1 tykkäys

Näin se joo tekee.

Näin on. Siinä on jotain viivettä. Veikkaisin, että tykkäykset menevät Telian kautta. :thinking:

3 tykkäystä

Olen huomannut samaa ilmiötä. Todennäköisesti käyttöliittymää päivitellään viiveellä, koska :heart: -lukeman ei tarvitse päivittyä reaaliaikaisesti. Suorituskykyoptimointia siis.

3 tykkäystä

Miten Discoursessa vastataan viestiin toisessa ketjussa? Esimerkiksi keskustelua käydään ketjussa A, mutta se rönsyilee ketjun B aiheeseen. Miten vastaan ketjuun A esitettyyn viestiin viemällä keskustelun “linkillä” ketjuun B?

Edit: Onko vain kopioimalla lainaus? Tekeekö se tuon linkin :thinking:

Lainauksen kopiointi viitteineen ([quote]) ja sitten pasteaminen uuteen ketjuun on yksi vaihtoehto.

Toinen vaihtoehto on kirjoittaa vastaus siinä rönsyilevässä ketjussa ja mennä ketjuun, johon haluaa vastata ja painaa siellä “vastaa”. Järjestelmän pitäisi tällöin kysyä “haluatko vastata tässä vai alkuperäisessä ketjussa”.

5 tykkäystä

Olenko ainoa, jonka vastausboksin työkalupalkista on kadonnut puhekupla-ikoni, jolla ennen pystyi tuomaan esille lainauksen viestistä johon on vastaamassa?

E: kuva:

1 tykkäys

lihavoitu teksti
Et ole. Hermo menee.

2 tykkäystä

Discoursen kehittäjien älynväläys on tämä. Kuulemma nappula on tarpeeton, kun on muitakin keinoja. Ja haitallinen, koska se lisää tarpeetonta lainaamista. Tuolla on porukka yrittänyt takoa järkeä niiden päähän, että erityisesti mobiilissa maalailemalla lainaaminen on tuskallista. Että on kätevämpää lainata koko viesti ja sitten mobiilikursorilla deletoida tarpeeton. Vaan ei tulosta.

5 tykkäystä

Jees, vähän ajattelinkin, että jäljet johtaa idioottien sylttytehtaalle.

E: lisättäköön anekdootiksi, että full quotella tulee tagit ja kaikki valmiiksi helpottamaan lainaamista, eikä niitä tarvitse käsin pimputella puhelimella/tabletilla.

1 tykkäys

En ole muuten varmaan koskaan käyttänyt. Kännykälläkin tulee maalattua ja siitä lainattua. Toimii aika hyvin (Android/Chrome).

2 tykkäystä