Selostaja Antti Mäkinen

Tapparan osalta Litman Lasse taisi olla käynnistämässä tätä nykyistä toimintaa. Taisi olla vanhan palstan aikoina, 2010-luvulla kuitenkin, kun itsekin ihmettelin miksei Tapparalla ole tällaista vanhoja pelaajia yhdistävää toimintaa. Joku vuosi tuon jälkeen toiminta alkoi.

En nyt ylipäänsä ymmärrä miksi tämä Mäkinen tälläisiä asioita jossain helvetin Twitterissä meuhkaa. Ja onko vielä niin, että vajailla tiedoilla?

No, se on hänen tyylinsä.

3 tykkäystä

Mäkisellä on vähän sama kuin itsellä, paljon tulee huiskittua ja välillä osuu. Lähes aina ohi. Ja melkein veikkaisin, että halusi vain mätkiä trendikkäästi Tapparaa.

Mutta ilmeisesti tuo Kirvesrinnat alumni aloitti aktiivisemmin syksyllä 2015. Tuo A.Mäkisen mainitsema ikuisuusjäsenyys taitaa koskea Tappara ry:tä. Siis taitaa. Ja mikäli olen väärässä niin syvimmät anteeksi pyyntöni taas kaikilta osapuolilta.

2 tykkäystä

Mäkisen loppukommentit tähän “gateen”

15 tykkäystä

Juu, enemmänkin median tarrautuminen tähän hatarin pohjin ihmetyttää. Tyyliin somepostauksista tehdään “kohu-uutisia” ja juttuja ilman mitään vastuuta.

Kyllä mua enemmän ihmetyttää seuran junnukoutsi, joka ei keksi parempaa väylää kysyä asiaa.

14 tykkäystä

Hieman saattaa olla nyt Antti Mäkisellä lisää tuossa, kun kertoo olevansa junnujoukkueen päävalmentaja. Ihan näin ei taida kuitenkaan olla.

Oli miten oli, mutta nyt on taas myrsky vesilasissa. Mäkinen on Tapparan miehiä ja kohta hän varmaan hiihtää Areenan ympäri pitopohja suksilla. Eteenpäin sanoisi Mäkinen mäkisessä maastossa.

6 tykkäystä

Jaan nyt tän vielä vaikka eteenpäin onkin menty.

25 tykkäystä

Vaikka kuinka Antti on asian suhteen eteenpäin mennyt, niin olisiko paikallaan nyt pahoitella aiheuttamaansa hämminkiä, kun vika ei selvästikään Tapparassa ollut. Joillain vaan on tarve päästä esille keinolla millä hyvänsä…

3 tykkäystä

Mäkinen varmaan meni eteenpäin, mutta taakseen jätti Tapparalle mainehaittaa, kun vajavaisin tiedoin möyhösi seuraajajoukolleen.

Näitä tosiaan voisi pahoitella.

7 tykkäystä

Jos selostajan isä on pelannut seurassa yli 10 vuotta, voittanut pari Suomen mestaruutta plus rasiallisen muita mitaleita ja työskennellyt yli 20 v juniorien parissa, kuten on esitetty, niin eiköhän hän olisi kutsun ansainnut. Nämä alumnit kuulostavat tässä tapauksessa selittelyiltä.

1 tykkäys

Varmaan olisikin ansainnut. Mutta niin olisi varmaan moni muukin, joka paikalla ei ollut.

Mutta ei näitä silti tuohon tyyliin kuulu Twitterissä selvitellä. Tai siis kukin toki tyylillään.

9 tykkäystä

Antti keräsi hyväntekeväisyysrahaa kiitokseksi Taysille, kun oman lapsen henki on siellä taannoin pelastettu.

”Meiltä oli jo pidempään kyselty erilaisia Kimanttia-fanituotteita. Sitten keksin, että voimmehan niitä tehdä, jos myyntituotto ohjataan lyhentämättömänä johonkin hyvään tarkoitukseen. Esitin asian Timoselle ja hän oli heti täysillä mukana”, Mäkinen kertoo.

Ei ainakaan vielä maksumuuria.

14 tykkäystä

Pistetään ny tänne kun Mäkinen on yksi “valitsijoista”

JÄÄKIEKKOSIVUSTO Daily Faceoff julkaisi maanantaina artikkelin, jossa esiteltiin Leijonien ihannekokoonpano. Raadissa olivat mukana suomalaisselostaja Antti Mäkinen sekä pohjoisamerikkalaiset toimittajat Matt Larkin ja Steven Ellis.

1 tykkäys
5 tykkäystä

Meikä tykkää kyllä paljon Mäkisen selostuksista. Ymmärtää lajia, eikä selosta vaan tapahtumia. Osaa mennä syihin ja seurauksiin. Itse otan ainakin Mäkisen selostukset 100/100 vrt. Mertaranta tuleviin kisoihin!

17 tykkäystä

Minä pidän kanssa valtavasti Mäkisestä ja nimenomaan lajitietämyksellä sekä intensiteetillä, jolla selostaa, pieksee mennen tullen koko kansan Mertsit.

Toisaalta mitä oon esim. hänestä käytävää keskustelua lukenut jatkoajassa niin monia ärsyttää asiantuntijan rooliin tunkeutuminen.

3 tykkäystä

Oli kyllä pakko tähän skoda cuppiin ottaa viaplayn paketti, niin kuulee nattarinmiehen selostuksen. On kyllä silkkaa mahtavuutta, että ei tarvitse tänä keväänä kuunnella Saukkosta ja Mertsiä.

2 tykkäystä

Mä en ole Jatkoaikaa lukenut vuosiin, joten en tiedä yhtään mitä siellä keskustellaan. MUTTA, onhan Antti Mäkisellä huomattavasti enemmän esim. pelaajana kokemusta tästä lajista kuin muilla selostajilla, saatika kuuntelijoilla. Mä ainakin tykkään just siitä, kun kertoo oman näkemyksensä jostain tilanteesta, että miten sen olisi ehkä voinut pelata eri tavalla. Tietää myös pelaajista ja heidän tyylistään ja tavoistaan paljon, ja pidän siitä, että tuo sen ilmi. Paljon hyviä itselle tiedostamattomia asioita hän kertoo selostuksissaan.

2 tykkäystä