Toivottavasti Tappara toimistolla ollaan hyvin kartalla tarpeista, jos (ja kun) niitä siis on. Vahva sentteristö on yksi menestyksen kulmakivistä. Tärkeimmät pelit on kaukana, tosin CHL-sarjan kykenee mokaamaan alkukaudesta.
Minä näin itseasiassa viime yönä unta, että joku oli perustanut ketjun aloitusten merkityksestä voittamiseen (vihdoin). Sen verran asia vissiin sitten ärsyttänyt alitajuntaisesti - siis että tämä ketju on sisällöltään jotain ihan muuta kuin ajattelisi (huhuja).
Joo yks päivä haukoin henkeäni, että nyt on tuloillaan joku kovanluokan sentteri kun ketju oli tulessa.
No avattuani keskustelun jouduin pettymään. Yllättävän pitkään saanut mennä täysin ohi aiheen.
Kiitos kun nostit tapetille. Itse en uskaltanu kun joku hyökkää kuitenkin päälle. Ite lähinnä pohtinu miksen näe asiayhteyttä aloitusprosentin ja sentterikipinän välillä.
- Sentteri on ensisijainen aloittaja, joten läheltä se aihetta liippaa
- Tällaiset mega-ketjut ovat kuitenkin aina ongelmallisia, mitä pidemmiksi venyvät. Tämäkin taisi olla jo kiinni, kunnes joku keksi heittää ilmoille jotain verorajahakuja.
- Aloituksien syvempää filosofista ja pelillistä merkitystä voi kuitenkin pohtia täällä:
Tämä puolestaan laitetaan taas kiinni. Huhuketjua tulille, jos on jotain lihaa leivän päällä. @henkilökunta
Tämä ketju suljettiin automaattisesti 6 tunnin kuluttua. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.