Sinioranssien tifo 3.2.2023

Onko teillä edes varmuutta, että Tapparan puolesta asiat kusi?

4 tykkäystä

Ei jumalauta tätä touhua. En saatana yhtään ihmettele jos Sinioransseissa valitetaan kun ei saada tahtoa läpi kun vuorovaikutus on tätä tasoa.

Sanonut tän aina ja sanon nytkin. Te tarvitsette sinne ihmisiä jotka osaa käsitellä näitä asioita. Tällänen toiminta on noloa ka sillä ei saavuta mitään.

Toivotan protestoijilla hyvää loppukevettä ja ens vuonna halliin. Pellet.
:

16 tykkäystä

No eiköhän tuota ole yritetty mitä nyt olen ihmisten kanssa keskustellut, SO harvoin näihin protesteihin jne. ensimmäisenä turvautuu kuten on nähty.

1 tykkäys

Hieno tifo ja onnistunut toteutus nopealla aikataululla. Nyt jostain syystä valomestarilla on mennyt ‘jäällepäästäjän’ kanssa hommat sekaisin, mutta se ei haitannut varmaan muita kuin Sinioranssien väkeä.

Täällä kovasti naurettiin Osaston protestille, niin meneehän tämä aivan samaan laariin.

10 tykkäystä

Tästäkin tehty elämää suurempi asia kun kyse on vaan siitä että valot ei näyttänyt päätyyn ja Levtchi ei päässyt kiertämään päätyyn. Hohhoijaa…

6 tykkäystä

Eikö tälle vuodelle ole nimenomaan juuri paljon panostettu tähän toimintaan myös seuran puolesta? Mä en ihan ymmärrä tätä nyt eikä varmaan tarvikkaan sit.

1 tykkäys

Hävetkää SO!

5 tykkäystä

Kyllä ärsyttää ihan saatanasti tällänen pelleily.
Nyt haisee kyl niin elämkolu meno.

4 tykkäystä

Pitänee perustaa oma kannatusyhdistys, aikuismaisempi.

3 tykkäystä

TFC on jo olemassa. Tämäkin pulju on tosin valitettavasti sen alaisuudessa.

Ei tarvi tulla takasin, ihan hyvin me täällä keskenämme pärjätään.

1 tykkäys

Tämä on tasoa Osasto sori nyt vaan.

17 tykkäystä

Kyllä joo seisomakatsomoa jne. mistä tulee olla kiitollinen mutta tällainen sovittujen asioiden tekemättä jättäminen ei kyllä ole mistään kotoisin kun porukka noita tifojakin täysin omaehtoisesti vapaa-ajallaan värkkää että peleissä olisi pöhinää. Mutta joo tämä aihe jää minun osaltani hetkeksi tähän kun menee minultakin jankkaamiseksi, keskitytään matsiin.

4 tykkäystä

Jos te tietäisitte edes puolet mitä tässä tapahtuu. Joskus menee yli asiat ja niin meni tämäkin.

Haukkukaa ydinporukkaa. Se ei auta. Virhe on toimistolla.

Jos aina lyödään poskille, käännetäänkö uusi vai puututaan asioihin?

Monet tifot jäänyt levittämättä. Monet reissut ei ole onnistunut.

Joukkueen vika ei tämä.

8 tykkäystä

Eli siis täysin tietoisesti ja tahtoisesti on jätetty jotain tekemättä ja SO:lle ihan vielä ilmoitettu näin :grinning: Tämäkö on tilanne?

1 tykkäys

En enää edes muistanut kuinka kuollutta hallissa on ilman kannatusporukkaa :smile: Sinänsä paluu perinteiseen hakamettän analyysikatsomoon

2 tykkäystä

Nyt capo ja rumpu katsomoon! Saadaa hyvää pöhinää päälle :sunglasses:

3 tykkäystä

Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä👍

Ulisijat voi ite mennä pitää ääntä eikä syytellä niitä ketkä tota hommaa tekee ja käyttää paljon tunteja vapaa-ajaltaan. Ihan turha verrata osastoon joka itse rikkoi sääntöjä :smiley:

12 tykkäystä

Käydä asiat lävitse, antaa palaute, kuunnella toisen puolen selitys asialle ja sopia miten toimitaan jatkossa.
Ei kai se sen vaikeampaa ole.

5 tykkäystä