Sinioranssien tifo 3.2.2023

Tämä antaa syvyyttä tapahtuneeseen. Olen samaa mieltä, homma pitää saada toimimaan. Tuohon SO:n ja joukkueen väliin jokin koordinaattori hoitamaan hommaa, että yhteistyö toimii?

Ymmärrän, että vituttaa. En tosin nähnyt millainen oli lopputulos vajaalla toteutuksella – sitä on kuitenkin kehuttu.

Protesti, ulosmarssi, tai italialainen lakko ei kuitenkaan ole tapa korjata mitään asioita. Tapparan kanssa asiallisesti keskustelemaan mikä meni pieleen, miksi ja miten vastaavat mokat vältetään jatkossa.

Olen työelämässä selvitellyt miljoonien eurojen kämmejä, myös omiani. Kaikkiin löytyi jonkinlainen ratkaisu, kaikista opittiin, mutta koskaan asioita ei selvitetty protestoimalla.

47 tykkäystä

Mielenkiintoinen ilmaus maksavista jääkiekkopelin katsojista.
He kuitenkin maksavat loppujen lopuksi esim pelaajien palkat. Mutta ehkä tämä on ”osastolainen” näkemys siitä ketä hyväksytään katsojiksi.

@henkilökunta ehkö kannattaa siirtää tämä johki muualle mihin paremmin sopii

7 tykkäystä

Pakko sanoa että itsekin reagoin aikamoisessa tunnepursussa tähän protestiin. Mutta ymmärrän kyllä hyvin tän. Teitte näin pienellä varotusajalla tifon Levtchille ja pyysitte kahta asiaa ja niitäkään ei onnistuttu toteuttamaan.

1 tykkäys

Pääsi Tifo Cmoren lähetyksen loppuunkin vielä esille👍

1 tykkäys

Ymmärsit nyt aivan väärin viestin pointin. Mikään ei estä näitä huutelijoita itse kehittää toimintaa eli chantata ja niin edelleen. Sinioranssit ei kumminkaan ole tuolla velvollisuudesta vaan omasta intohimosta

1 tykkäys

Siinähän se @Huutista kertoi miten asiat myös on ja pitäisi tiedostaa. Ei nuo itsestään tule valmiiksi, sekin on ihmisten hyvä tiedostaa. Eikä varmasti inspiroi tulevaisuudessa noita väsäämään jos aikaa olet käyttänyt ja sitten ei mene kuten haluaisi, varsinkin kun tässä vielä haastetta heitettiin ihan virallisen YouTube-lähetyksen tiimoilta.

Hyvä että siellä on asioita käyty läpi hyvässä hengessä.

1 tykkäys

Moro moro, jos tämä on maailman suurin ongelma ja jotenkin oikea murheen aihe näinä aikoina! (Siis ottaen huomioon mitä maailmassa tapahtuu.)

Hirveän surullista suhteellisuudentajuttomuutta.

Samalla tavalla ne kannattajaryhmän jäsenet maksavat pelaajien palkkoja ja siihen päälle luovat ottelutapahtumaan ainutlaatuista sisältöä ja tunnelmaa. Kuten sanoin, turha valittaa tunnelman puutteesta kun ei itse ole valmis laittamaan tikkuakaan ristiin asian hyväksi, mutta somehuutelu kyllä luonnistuu.

1 tykkäys

Lopputuloksesta ei mitenkään näkynyt, että siitä puuttui jotain. Tifo näkyi hienosti lähetykseen ja se oli muutenkin hieno.
Tällaisiin vastoinkäymisiin välittömästi reagoiminen on harvoin oikea ratkaisu, jos jotain on mennyt vihkoon niin sitä ei kannata yhteistyökuvioissa tuoda välittömästi ilmi, vaan käydä asiat rauhassa läpi.
Nyt SO ei tehnyt itsestään Osastoa fiksumpaa protestillaan ja se on melkoinen tason pudotus.

16 tykkäystä

Onko olemassa mahdollisuutta että Levtchi itse ei halunnut tehdä numeroa asiasta, ja tyssäs siihen?

3 tykkäystä

Jäi sen verran kaivelemaan, että piti kelata lähetyksen alkuun, jonka missasin livenä.

Cmoren striimissä ajassa -2:39:00 näkyy erittäin hienosti tuo banderolli/tifo. Kyllä, olisi vielä hienompi spottivalossa, mutta ei missään nimessä mennyt hukkaan. :+1:

5 tykkäystä

Jos tifo näkyi hienosti lähetykseen, se on saavuttanut sellaisen näkyvyyden, mistä sadat tai jopa tuhannet viestintä- ja media-ammattilaiset vain uneksivat, ja mistä pitäisi normaalisti maksaa kymmeniä tuhansia euroja, eli mikä helvetin ihme tässä on ongelmana?

3 tykkäystä

Ilmiselvästi koetaan, että kova työ on mennyt hukkaan kun yhteistyö on pettänyt, mutta näin ei ainakaan ulkopuolisen silmin ole.

8 tykkäystä

Kyllä. En tiedä miten/kuka Tapparan ottelutapahtumia johtaa, mutta kuulostaa varsin klassiselta kämmiltä, jossa monta asiaa pitäisi saada synkkaan, mutta lopulta joku ei ole messissä.

Kannattajatempauksiin pitäisi ehkä kehitellä jonkinlainen prosessi, jolla varmistetaan kaikkien olevan kartalla, valomiehestä zamboni kuskiin.

11 tykkäystä

No muu porukka veri kolmannessa niin hyvin että ei sitä protestia huomannut kuin megafonin puuttumisena. Partasuinen lippumies veti kyllä todella hyvin ilman megafoniakin.

Hieno Tifo ja Levtchi sentään huomioi sen ja se näkyi kuutiolla.

Lapsellista touhua mutta kymmenen vuotta nuorempana olisin itse varmaan toiminut samoin eli sinänsä ihan ymmärrettävää. Nuorena maailma näyttäytyy erilaisena.

20 tykkäystä

Ihmettelen miksi harva haluaa ymmärtää Sinioranssien harmituksen tämän asian vuoksi. Jos kerran on jotain sovittu, odottaisin itsekkin että se pitäisi.
Reagointiin en ota kantaa sen enempä, mutta ymmärrän että jonkinlainen reagointi/protesti oli paikallaan.

4 tykkäystä

Lukemani perusteella tämän ymmärtää suurin osa, enemmän tässä on kyse miten siihen reagoitiin ja se ei saa ymmärrystä.

3 tykkäystä

No asiasta _ yhtään mitään_ tietämättä ihan normaali järki varmaan useimmille sanoo, että on kaksi eri asiaa, jos hommat menee poskelleen siksi, että joku tietoisesti jättää sovitun pitämättä tai siksi, että jotkut hommat menevät sattumien summana pieleen…

Toki nämä eivät sulje toisiaan pois.

1 tykkäys

On tullut kantasi selväksi ja se ettet ymmärrä SO:n kiihtymistä asiassa, mutta ehkä voisit myös itse ottaa neuvoistasi vaarin ja vetää happea pari päivää.