Sinioranssit

Ei täällä kovin pahasti hyökätä, mutta kovasti tuntuu asianosaset olla äänessä ja tehdä tästä itse isoa numeroa. Sinioranssit on varmasti Liigan parasta porukkaa, mitä minä olen halleissa nähnyt 50 vuoden ajan. Joten ei poijat huolta. Teidän puolella ollaan.

9 tykkäystä

Välillä kirjoitat näin, ja välillä Sinioranssit on mielestäsi liigan parasta porukkaa. Koita nyt päättää, ollaanko hyviksiä vai pahiksia.

Toivottavasti saadaan vieläkin isompi seisomakatsomo ensi kaudeksi. Hyvin menee, mutta miksei voisi mennä vieläkin paremmin!

Kyllä minä olen sitä mieltä että kritisoida saa vaikka olisi puolellakin, ottamatta kantaa olenko minä samaa mieltä kritiikistä. Kritisoin minäkin Tapparaa usein ja silti olen aina heidän puolellaan vaikka mitä tapahtuisi.

5 tykkäystä

Pahoittelut, kun avasin tämän pandoran lippaan seulahuudoista.
Kuten sanonut niin SO tekee hienoa duunia ja ovat kannustaneet Tapparaa komeasti.
Jaoin oman mielipiteeni näistä huudoista ja se oli vaan omani, muuten ei mitään valittamista ole.

Ihmettelen myös, että tarvii heti osan ottaa tosi mustavalkoinen näkökanta/ asenne tähän asiaan. Kärjistetysti ”ei sitten kannusteta” tai ”pitää jatkossa antaa seisaaltaan aplodeja vierasjoukkueen avauskentälliselle”.

Seulahuutoja on huudettu iät ajat ja niille on paikkansa. Mielestäni se paikka ei ollut eilen, kun molaria vaihdetaan sivuun. Ihan eriasia jossain playoffsarjassa tai vaikka nyt sitten sille Langhamerille huomenna, jos alkuun päästää 1-2 maalia. Näillähän pyritään kaiketi psyykkaamaab vastustaja epäonnistumaan mikä on ihan fine. Tuossa eilisessä mielestäni enemmän potkittiin kaveria maassa, kun oli jo mennyt homma perseelleen.

Jatkakaa hyvää meininkiä ja psyykkaus on ilmanmuuta jees oikeassa paikassa, kuten myös vastustajan kunnioittaminen. Se kunnioittaminen ei tarkoita mitään, että aletaan vastustajaa kannustamaan. Ainakaan mun päässä.

Hyvä myös muistaa, että kaikilla meillä omat mielipiteet asiohin ja yleensä kaikki ei ole samaa mieltä😁

Edit. Ja eilenkin olis ollut mun mielestä ihan fine, jos olis niiden maalien jälkeen huudettu. Sehän sitä psyykkausta olisi ollut. Totta, että ei Tappara antanut armoa, eikä pitänytkään antaa! Tuskin siellä myöskään kukaan meni sille mitään huutelemaan, kun luisteli maalilta pois.

14 tykkäystä

Italian futista kun tulee seurattua niin Napolilla on aika simppeli chantti ja rummutus.

La capolista se ne va - “Johtajat lähtee pois”.

Sitten jos haluaisi alkaa tekemään pilkkalaulua naapurille niin AC Milanin ultrilla haistattelua Interin kannattajille. :slight_smile:

Tuskinpa täällä kukaan on eri mieltä kanssasi, en minäkään, mutta kiitos kommentista.

1 tykkäys

Lisää ääntä mökkiin ja eteen päin kohti mestaruutta💪

Perustelen myös, maalivahtitutun kanssa tuli tästä puhetta ja sanoi että jos veskarilla menee tämä tunteisiin niin kannattaa pistää hanskat naulaan, kuuluu pelin henkeen eikä tule yllätyksenä kellekään, miesten sarja eikä sääliä tarvi tuntea.

2 tykkäystä

Huomenna kuulkaas Ilveksen isännöimä paikallinen.
Jos ei lähteeni ole väärässä niin huomenna saa lippuja heiluttaa pelin ollessa käynnissä.
Testimielessä voi siis jokainen, joka haluaa kokeilla.
Itse ainakin ja vaikka nyt kuka tahansa huutaa vastaan niin huutaa.
Kokeillaan, että miltä visuaalisuus voisi näyttää/tuntua.
Ja hei. Huomenna sitä ääntä!
Osastokin saa heiluttaa pelin ollessa käynnissä niin tulevat jopa peliin.
Eli ääntä ja lippuja huamen jos se nyt mahdollista, kuten uskon!

Huomenna mennään lujaa!

10 tykkäystä

Melkein pitäisi. Jos kerran haluavat sitä parempaa kulttuuria niin voitais antaa

3 tykkäystä

Itse en valitettavasti pääse matsiin paikan päälle mutta isoa peukkua tälle, lupaan että tulee komean näköistä ja monen mielipide asiasta muuttuu (mikäli nyt sallitaan).

Saako tosiaan Stefanin blokata lipuilla pelin aikana? ohan se mielenkiintoista saadaanko naapurikin kieltämään liputus pelin aikana

4 tykkäystä

Tappara menee tunteisiin. Niin se vaan on. Ollaan punainen vaate, kun menestystä on niin paljon. Otetaan siitä kaikki irti ja mennään nenä pystyssä kohti uusia menestystarinoita!

2 tykkäystä

Juu itse annan “seula” -huudot anteeksi, niin kauan kun CHL-mitalinjaossa Tapparafanit chänttää kovaan ääneen “LUULEEÅÅ, LUULEEÅÅ!!”
Samaan aikaan kun heidän omat faninsa lähtivät heti pelin jälkeen pois ja paikallejääneet eivät kiittäneet omiaan tai arvostaneet Tapparaa mitenkään.

24 tykkäystä

Mutta fakta on se että jos finaaliin päästään ja sielä vastassa on Ilves. Ja satutaan voittamaan. Ilvestä ei todellakaan huudeta. :smiley:

15 tykkäystä

Juu ei nuo Tapparaakaan tuu huutamaan. Korkeintaan Mouhi…tjms…

Eiköhän sieltä kajahda se sama mitä ne hoilaa ennen paikallisiakin. Ei kuitenkaan kuulu tähän ketjuun.

Kuitenkin asia joka kuuluu: Täys hönkä päälle huomenna. Näytettiin Luulajassa paljonko ääntä Tapparalaisista tarvittaessa lähtee niin nyt saakeli se sama volyymi huomenna

10 tykkäystä

Voin taata, että huomenna kaikki lähtee likoon! Tuumaakaan en anna periksi. Eikä anna kukaan muukaan :wink: !

4 tykkäystä

Toivottavasti SO tosiaan heiluttaa huomenna isoja lippuja koko matsin ajan.
Harmi etten pääse paikalle. Pitäkää mekkalaa! :fire:

5 tykkäystä

Nämä Luulajan paikalle jäänet ehkä parisataa seisomakatsomolaista antoivat näyttävät aplodit meidän suuntaan, kun me kaikki tapparalaiset parikin eri kertaa Luleåta huusimme. :+1:

11 tykkäystä