Sinioranssit

Omasta puolestani en ennen ottelua ole kovinkaan innoissani taputtelemassa tai huutamassa mitään Konnaa tms. Enkä itse omasta mielestäni usko semmoista tulevan.
Kai siellä on Haapalan kanssa katsottu, että toinen pääty hoitaa paremmin tiedä sitä sitten🤷. Osastolle tässä hommaa, eikun eiväthän he tule no voihan…
Kyllä pelin jälkeen aivan maksimissaan annan aplodit, kun peli pelattu. Ennen peliä ja paikallispeliä ei ole ollut tapana tsempata vastustajaa minulla ja kun panokset tiedämme ja Konnan roolinkin vastustajassa.
Ei siinä hieno ura tähän asti👍🏻

23 tykkäystä

Oma näkemykseni on että pelin jälkeen voi kiittää miestä hienoista ajoista meillä ja taisteluista vastapuolella vaikka taputuksilla mutta mitään aplodeja ennen matsia tai huutoja matsin jälkeen ei tarvitse Ilveksen miehille antaa vaikka hienoja jätkiä ovatkin Henkan kanssa. Luultavasti muutenkin kohtaamme vielä, ties vaikka myös se kauniimpi paita päällä tuossa tulevassa entisten junioreiden turnauksessa.

8 tykkäystä

Morjesta! Laitan vielä tänään sähköpostiakin kaikille, mutta kaikille huivin ostaneille tiedoksi. Huomisesta pelistä eteenpäin hallilta voi noutaa oman huivinsa erätauoilla tai hieman enne pelin alkua! Rummun vierestä saa nimellä tulla hakemaan huivinsa. Sähköpostin laittamisessa on hieman kestänyt melkein viikon sairastelun takia, anteeksi siitä.

20 tykkäystä

Jaahas tänään mennään sitten lujaa. Kaikki varmaan tietää panokset peliin. Joten ääntä!

Ja onko 4 iso lippu tulossa peliin?

14 tykkäystä

Pitkästä aikaa itsekin paikalla seisomassa. Viimeksi taisin olla kolmannessa paikallisessa. Ääntä kyllä lähtee :saluting_face: :fire:

6 tykkäystä

Tänään mennään erittäin kovaa! Katsomoon tuodaan todella paljon lippuja, ehkäpä joku uusi myös :thinking:

Olisi erittäin toivottavaa, että liput heiluisivat katsomossa, eikä pyörisi jaloissa.

Annetaan katsomossa kaikkemme ja hoidetaan se runkosarjan voitto kotiin :facepunch:t4:

26 tykkäystä

Silmät täyttyvät vihasta!
Sydän täyttyy rakkaudesta!
Paikallispeli ja panoksena runkosarjan voitto!

Tule aistimaan kevää tuoksua!
Nähdään seisomakatsomossa!

Huutavin terveisin: SO11 / Tampere

49 tykkäystä

Nyt alkaa olemaan todellista paikallispelin tunnelmaa tuossa tekstissä! :boom: :boom:

5 tykkäystä

Ai helkkari. Uus kakskeppininenkin saa debyytin (vaikka ei suoranaisesti SiniOranssien tekele olekkaan)

17 tykkäystä

Tätä on odotettu, hienoo!

4 tykkäystä

Lets goo, joko mennään.

4 tykkäystä

Nyt kantautuu kauden parasta mökää kotisohvalle! :muscle:t2:

40 tykkäystä

Sama areenalla. Hyvinhän se kannustus onnistuu ilman lippujen heilutustakin.:+1:t2:

32 tykkäystä

Upee tuo neljäs iso lippu!:fire::handshake:

7 tykkäystä

Oliko meil niitä huiveja jostain saatavilla?

Taisivat loppua tältä päivältä mutta voi kysyä tuolta rummun vierestä.

Huivit loppuivat nyt rummun luata.
Positiivisen moni tuli niitä hakemaan, eikä tähän oltu varauduttu👍🏻.
Kyllä niiden omistajat tulevat ne saamaan.
@Huutista voi paremmin kertoa.

1 tykkäys

Tää on oikein hyvä lisä katsomoon! 🫶🏼

4 tykkäystä

Vieläkö joku laskee näitä pokaaleita? :astonished:
Kiitos! Upea ilta :blue_heart::orange_heart:

45 tykkäystä

Enemmänkin. Voiko laskea vielä yhdellä kädellä?

4 tykkäystä