Oli kyllä vähintään yhtä hyvä kuusikymppinen päädyssä kuin Tapparalla kaukalossa, nautitaan.
Statement. Kentällä ja katsomossa.
Jaksetaan huutaa torille asti.
Kiitos, näytti ja kuulosti mahtavalta ![]()
Kuulosti kotona kun olisi ollut tuolin lihatäytteenä hallilla. Huikeaa🔥
Domintointia kentällä ja katsomossa.
Tästä on hyvä jatkaa
Hienoa katsoa peliä kotona, kun koko ajan taustalla hakkas Sinioranssien huudot, eikä ultrasta kuulunut mitään!! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiitos meidän yhteisö!!!
Aivan hemmetin kova meno!
Capolta haluaisin kysyä, että miksi Capon johdolla lopetetaan chantti Ilveksen maaliin? Chanttia ei koskaan pitäisi lopettaa kesken.
Sanoisin, että kauden paras esitys.
Myös muu yleisö eli tänään pelissä mukana hyvin.
Kai se on vaikeaa saada porukkaa jatkamaan chänttiä kunnolla kun vastustaja on juuri tehnyt maalin ja homma menee hieman sekavaksi, näin itse oletan.
Ei tänään kyä ykskään chantti kesken loppunut. Ehkä suurin meteli hellitti mutta kyä siä mä ja muutama muu jatkettii.
Olin laittamas samaa ei me ylhäällä kesken lopetettu vaan loppuun asti ![]()
No ei ehkä sinänsä kesken, mutta maalin jälkeiseen katkoon Capo lopetti chantin, vaikka sitä oli mennyt ehkä kaksi kierrosta.
Olin teidän takana pitämässä mökkälää, tiedän kyllä mistä puhun
lopetin itsekin vasta kun Capo heilutti kättä.
Hyvin porukalla todella riitti kyllä kunto painaa loppuun asti näitä chänttejä ja tuntui että paljon porukkaa oli oppinut noihin monimutkaisempiinkin sanat, se on hienoa.
E. Lisättävä vielä että erittäin komean näköinen tuo uusi todella suuri lippu mikä oli tänään katsomossa.
Olipas mahtava tunnelma tänäänkin seisomassa ja liput oli hienoja pelikatkoilla. Ei kyllä häviä tunnelma kenellekään tässä eikä monessa muussakaan maassa.
Tämä ipan huutosaki on kyllä ollu mulle pettymys parissa viimeisessä Tapparan isännöimässä pelissä
Ei mitään puhtia
Vaikka maali tulee niin Trepun sanoin ei me ydinporukka ainakaan taideta koskaan hiljentyä. Moni lopettaa maaliin. Itse huusin ääneni käheäksi vaikka maaleja tuli. Eikä capo koko matsia huudakkaan. Jos hän lopettaa chantin meinaa se sitä, että antaa käsimerkin ja kaikki lopettaa. Ei se chantin loppuminen huutamiseen kaadu capolta, kun ei koko matsia muutenkaan huuda 60min ymmärrettävästi.
En rehdisti sanottuna tätä tajua. Voin tajuts pointtisi aivan väärinkin.
Ihan käsittämättömän kova meininki tänään! Tuollaista huutomyrskyä en ole livenä ikinä todistanut. Kiitos SO ja kaikki jotka kannustivat tänään mukana!
Tänään 38 asteen kuumeessa särkylääkkeiden avulla huutamassa äänen käheäksi. Maksoi veronss kyllä ja taistelua väsymystä ja kuumetta vastaan oli.
Mutta ei näitä matseja jokapäivä tule.
Kiitos kaikille. Olihan tänään huippu meisinki.
Tähän nosteluun ja menoon alkaa tottua ![]()
Saako noita vielä
Tähän on syynä se että tapana on vetää aina sama chäntti päästetyn maalin jälkeen. Ihan sama paljonko peli on. Vähän omaan päähän jäänyt tämä tapa